rider-banner-icon
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Pide & Lahmacun
  • Restoran Teslimatlı

Yalçın Ocakbaşı Fırın & Kebap

3.6 üzerinden 5 yıldız, 2000+ inceleme
Haydarbey Mah. 32059. Sk. No:10*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...ı09.05.2026çok güzeldi teşekkür ederim
...n09.05.2026Pidelerin porsiyonları gayet büyük. Kaşarlı Pide'de Göksun peyniri tadı vardı kaşardan ziyade. Kıymalı ince ve lezzetliydi. Tavsiye.
...i24.04.2026kyk ye soylemıstık tadı guzeldı tekrar soyledık
...n29.11.2025yemek soğuktu onun dışında eti güzeldi. keşke bu ürünü somun ekmek arasıda tercihen yapsanız .
...n16.10.2025çok güzel yapmışlar ve hızlı geldi sıcacıktı ekstradan ayran ve salata göndermişlerdi sadece tavuk şişte acıydi kızıma almıştım sıkıntı olmadı adana yedi oda
...n03.10.2025Sıcacık geldi ve çok lezzetliydi elinize sağlık
...k29.08.2025Hep hızlı he leziz kaburga kuzu olsa dahada iyi olurdu benle yaşıttı
...A21.08.2025çok iyiydi tavsiye ederim
...n06.07.2025ELİNİZE SAĞLIK AÇIKLAMAYI DİKKATE ALDIĞINIZ İÇİN AYRICA TEŞEKKÜR EDERİM
...n04.08.2025biraz daha pişebilirdi usta
...e09.04.2026tavuk az pismisti ve tuzu yoktu
...r04.08.2025Porsiyon küçük geldi. Yanında salatası yoktu.
...n12.02.2026Elinize sağlık şeflerime çok teşekkür ediyorum kurye hiç aramadan geldi süpersiniz
...n05.06.2026her zaman siparişim çok iyi geliyordu ama son söylediğim lahmacun çok kötüydü etler pişmemişti ve içinden döküldü hepsi
...r05.05.2026Patates aşırı kötü pidede buz gibi hiç kıyma yok gibiydi
...r01.06.2026Tavuk pizolaya sosu basmışlar tadı değişsin diye dahada kötü olmuş.
...n11.03.2026Siparis cok gec geldi, kapida kartla odeme sectik Iban a odeme istediler.Lahmacunun yaninda limon bile yoktu.
...i16.01.2026lahmacun sipariş vermiştim , ancak içerisinden kalın ve sert, beyaz renkli tırnağa benzeyen bişey çıktı, tam ne olduğunu bilmiyorum ama hiç hoşuma gitmedi bu durum
...i08.01.2026Çok yağlı ve tadı da güzel deyil salatada çok azdı
...ı29.12.2025porsiyon kuculmus pidenin tadi yoktu ve coca cola istiyosun pepsi falan geliyo
...k23.11.2025SİPARİŞ İÇERİĞİNİZ DİKKATE ALINMIYOR. VERDİĞİNİZ PARA BOŞA GİTSİN İSTEMİYORSANIZ SİPARİŞ ETMEYİN. DÜRÜM SOĞUK VE İÇERİSİ SİPARİŞİNİZ GİBİ GELMİYOR
...r22.10.2025Acılı istemediğimiz halde acılı getirdiler küçük çocuk yiyecekti yiyemedi hiç hoş bir durum olmadı maalesef.
...K04.04.2026Tad tuz 0 tavuk kebabı yerine pevraz ekmek dürümü olmalı. zaten tavuk iyiki az koyulmuş tadıda tuhaftı yiyemedik.
...k24.08.2025kocaman gösterilen lahmacunlar hayatımda gördüğüm en küçük lahmacunlar
...a06.08.2025Yemeğin tek güzel yanı sıcak gelmesiydi.Hamuru çok kalın iç harcı çok tuzluydu ve asla çıtır bi lahmacun değildi.Bi daha tercihim olmaz
...i08.01.2026Tavsiye etmiyorum çok yağlı ve özensiz paketleme
...k18.07.2025Sabahtan kalma bayat pideyi ıstıp yollamışlar hiç memnun kalmadık tavsiye etmiyoruz
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:0022:45

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi:

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Ramazan Yalçın

Yalçın Ocakbaşı Fırın & Kebap