- Kebap & Türk Mutfağı
- Pide & Lahmacun
- Restoran Teslimatlı
Yalçın Ocakbaşı Fırın & Kebap
Yalçın Ocakbaşı Fırın & Kebap Değerlendirmeler
...ı
1 Ay Önce
çok güzeldi teşekkür ederim
...n
1 Ay Önce
Pidelerin porsiyonları gayet büyük. Kaşarlı Pide'de Göksun peyniri tadı vardı kaşardan ziyade. Kıymalı ince ve lezzetliydi. Tavsiye.
- Kıymalı Pide265 TL
...i
2 Ay Önce
kyk ye soylemıstık tadı guzeldı tekrar soyledık
- Maraş Lahmacun (10 Adet)820 TL
...n
6 Ay Önce
yemek soğuktu onun dışında eti güzeldi. keşke bu ürünü somun ekmek arasıda tercihen yapsanız .
...n
8 Ay Önce
çok güzel yapmışlar ve hızlı geldi sıcacıktı ekstradan ayran ve salata göndermişlerdi sadece tavuk şişte acıydi kızıma almıştım sıkıntı olmadı adana yedi oda
- Adana Kebap490 TL
- Tavuk Şiş Dürüm225 TL
...n
8 Ay Önce
Sıcacık geldi ve çok lezzetliydi elinize sağlık
...k
10 Ay Önce
Hep hızlı he leziz kaburga kuzu olsa dahada iyi olurdu benle yaşıttı
- Karışık Kebap819 TL
...A
10 Ay Önce
çok iyiydi tavsiye ederim
...n
11 Ay Önce
ELİNİZE SAĞLIK AÇIKLAMAYI DİKKATE ALDIĞINIZ İÇİN AYRICA TEŞEKKÜR EDERİM
- Karışık Tavuk (1 kg.)1.200 TL
...n
10 Ay Önce
biraz daha pişebilirdi usta
...e
2 Ay Önce
tavuk az pismisti ve tuzu yoktu
...r
10 Ay Önce
Porsiyon küçük geldi. Yanında salatası yoktu.
...n
4 Ay Önce
Elinize sağlık şeflerime çok teşekkür ediyorum kurye hiç aramadan geldi süpersiniz
- Ayran (30 cl.)55 TL
- Tavuk Döner Dürüm (100 gr.)170 TL
...n
2 Hafta Önce
her zaman siparişim çok iyi geliyordu ama son söylediğim lahmacun çok kötüydü etler pişmemişti ve içinden döküldü hepsi
...r
1 Ay Önce
Patates aşırı kötü pidede buz gibi hiç kıyma yok gibiydi
...r
3 Hafta Önce
Tavuk pizolaya sosu basmışlar tadı değişsin diye dahada kötü olmuş.
...n
3 Ay Önce
Siparis cok gec geldi, kapida kartla odeme sectik Iban a odeme istediler.Lahmacunun yaninda limon bile yoktu.
...i
5 Ay Önce
lahmacun sipariş vermiştim , ancak içerisinden kalın ve sert, beyaz renkli tırnağa benzeyen bişey çıktı, tam ne olduğunu bilmiyorum ama hiç hoşuma gitmedi bu durum
...i
5 Ay Önce
Çok yağlı ve tadı da güzel deyil salatada çok azdı
...ı
5 Ay Önce
porsiyon kuculmus pidenin tadi yoktu ve coca cola istiyosun pepsi falan geliyo
...k
7 Ay Önce
SİPARİŞ İÇERİĞİNİZ DİKKATE ALINMIYOR. VERDİĞİNİZ PARA BOŞA GİTSİN İSTEMİYORSANIZ SİPARİŞ ETMEYİN. DÜRÜM SOĞUK VE İÇERİSİ SİPARİŞİNİZ GİBİ GELMİYOR
...r
8 Ay Önce
Acılı istemediğimiz halde acılı getirdiler küçük çocuk yiyecekti yiyemedi hiç hoş bir durum olmadı maalesef.
...K
2 Ay Önce
Tad tuz 0 tavuk kebabı yerine pevraz ekmek dürümü olmalı. zaten tavuk iyiki az koyulmuş tadıda tuhaftı yiyemedik.
...k
10 Ay Önce
kocaman gösterilen lahmacunlar hayatımda gördüğüm en küçük lahmacunlar
...a
10 Ay Önce
Yemeğin tek güzel yanı sıcak gelmesiydi.Hamuru çok kalın iç harcı çok tuzluydu ve asla çıtır bi lahmacun değildi.Bi daha tercihim olmaz
...i
5 Ay Önce
Tavsiye etmiyorum çok yağlı ve özensiz paketleme
...k
11 Ay Önce
Sabahtan kalma bayat pideyi ıstıp yollamışlar hiç memnun kalmadık tavsiye etmiyoruz

