- Pilav
- Express Teslimat
Kovada Pilav
Kovada Pilav Değerlendirmeler
...t
3 Hafta Önce
Ödeme alınırken sistem hata verdiği için mi 2.kez gönderdiniz bilmiyorum ama teşekkür ederimm
...i
3 Ay Önce
O kadar güzel ki paketlemesi tadı kuryesi herşeyi çok güzel elinize sağlık kim yaptiysa siparisi çok güzel yapmış ellerine sağlık kim yaptıysa maaşını yükseltmelisiniz o kadar güzel ki parmaklarımı yi
- Nohutlu Pilav399 TL
...n
4 Ay Önce
Lezzetliydi porsiyon boldu fazlasıyla doydum
...u
1 Ay Önce
tavuk az ancak genel olarak doyurucu tekrar yer misiniz deseniz düşünürüm ama çünkü az koymuşlar tavuğu o kadar para ödüyoruz biraz daha koysanız ne olurvdu ki
...u
1 Hafta Önce
güzel ama fiyat pahalı hacı abiler
...n
6 Ay Önce
Gerçekten çok lezzetli kaç kere söyledim ama son söylemişimde gelmedi hatta 1 saat oldu ve hala bekliyorum tat olarak lafım yok ama son zamanlarda kuryeler yavaş bunun düzeltilmesini istiyorum
...r
9 Ay Önce
Pilav biraz kuruydu. Konsept bu şekilde fakat ürünlerin üst üste gelmesi ve homojen bir şekilde dağılmaması yeme zevkini düşürdüğünü düşünüyorum.
- Klasik Tavuklu Pilav499 TL
...u
7 Ay Önce
geç geldi üstündeki çiğ sebze sıcaktan kötü olmuştu tavuk çok azdı malzemesi de aynı şekilde , eskiden daha bol konuluyordu ayranı da ekşiymiş fermente olduğunu bilsem almazdım asla
...ş
7 Ay Önce
Salata turşu vs hiç birşey yoktu yakın diye söyledim tavuklar koca koca didiklenmesinide beğenemedim normalde kovada pilav çok severim ama bu şubeyi tavsiye etmiyorum
...n
8 Ay Önce
Tavuklar tam pişmemişti
...u
3 Ay Önce
acayip güzel degildi
...n
5 Ay Önce
mısır turşu biber hiçbiri yoktu
...n
1 Hafta Önce
Siparişi verdikten 1 saat sonra hazırlanıyor görünüyordu sonra çıktı geldi yani bu kadar uzun sürmesi anlamsızdı ayrıca yemek sepetinin canlı destek vs. gibi bi ulaşamadım bence bu da büyük bir eksi
...k
2 Ay Önce
Yemin ederim içinde tavuk aradım 130 gram yazıyor ama maksimum 60 gram vardı , yanlışlıkla olmadıysa bu para helal değil
...T
5 Ay Önce
istediğiniz hiç bir garnitür konulmamış soğuk buz gibi
...n
7 Ay Önce
Marinara ürününden aldım, güya 130 gr. Tavuk var yazana bakılırsa. Fazla doldurmayacak şekilde 3 yemek kaşığında bitirdim tavuğu. Birde 400 tllerden 200 tllere indirmişler fiyatı, indirim yapmışlar.😄
...n
7 Ay Önce
Yemek cok kotuydu..yiyemeden çöpe atmak zorunda kaldım...bu tur yerlerle anlasmalarınızı tekrar gozden gecırmenızı rica ediyorum...
...ş
7 Ay Önce
İçinden tavuğu zor seçiyorsunuz, pilav ise çok yağlı
...s
7 Ay Önce
Sipariş verdiğimiz salatalar hiç biri doğru değildi kalite düşmüş eskisi gibi değil artık
...n
7 Ay Önce
Porsiyon küçüktü pilav soğuktu mısır turşu salata hiçbiri yoktu özensizdi paket nerdeyse yırtılmıştı daha kötü bi pilav yemedim daha önce,gerçekten yiyebilceğiniz en kötü şey tavsiye etmiyorum 👎😔
...k
8 Ay Önce
sadece 3 parca tavuk vardi cok kotu
...Z
10 Ay Önce
Pilav çok sert güzel değil. Pişmemiş gibi birde para iadesi alamıyorum
...l
6 Ay Önce
120 gr tavuk söyledim içinde 50 gr yoktu bir daha asla burdan ne ben nere eşim dostum asla yemek söylemez..

