rider-banner-icon
  • Pastane & Fırın
  • Express Teslimat

Gourmet Atakent

TESLİMAT
4.2 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Caher Dudayev Bulvarı No:125/A
...r23.06.2026Lezzetliydi, hızlı geldi. İkram göndermeleri de ince bir davranıştı. Teşekkür ederiz.
...l15.06.2026Tüm ürünleriniz lezzetli ve taze. Özellikle ekmekler harika. Az önceki siparişimle gelen İkram için de ayrıca teşekkürler 🙏🏻
...l27.05.2026Simitler harika çıtır çıtır izmir de böle simit zor bulunur
...l27.05.2026Her siparişte ikram göndermeniz çok ince lezzetler zaten harika
...k08.05.2026Teşekkürler! Ekmekleriniz çok güzel .ikramınız için de teşekkürler
...v23.04.2026İkram için teşekkürler. Kepekli poğaçanız da çok güzeldi.
...r22.04.2026Her siparişimizde hediye gönderiyorsunuz çok teşekkür ederiz. Ayrıca ekmekleriniz çok lezzetli.
...n14.04.2026Danimarka çöreğine bayıldım. Ay çöreği zaten hep güzel . İkram olarak börek göndermişler o ayrı güzeldi. Teşekkür ederim günlük taptaze ve lezzetli ürünler için
...n09.04.2026Olay . Ay çöreği ve paskalya nefisti
...t30.03.2026Yine çok lezzetliydi
...t17.03.2026Formu tam olarak ciabatta değildi ama evde yapımı ekmek gibiydi sevdim
...t17.03.2026Ekmeklerinizi seviyorum ikramlar için teşekkürler
...k14.03.2026hersey çok lezzetli,pasta her zamanki gibi ck güzel elinize saglik
...L02.06.2026çok sevdiğim ürünlerin çok beğendiğim bir yer yine çok lezzetli ve çok güzel ürünler getirmişler ama çok geç kaldılar
...k21.03.2026gevrekler maalesef cok sertlesmis
...n08.03.2026Sipariş notunu yanlış dikkate alıyorlar. Neyi dilimle demişim neyi dilimlemişsin
...l07.06.2026Oaskalya çöreği yerine simit gönderilmiş
...n21.04.2026Her ürün efsane fakat biraz fazla pahalı
...r05.03.2026İkram hediyeniz için çok teşekkür ederim,ince bir davranış,hepsi çok taze ve lezzetli,sağolun👌🏻
...U07.02.2026Ürünler her zaman taze ve lezzetli. İkram için teşekkür ederiz. 💕
...k25.01.2026Ekmekler şahane, ikram poğaça da taptaze harikaydı. Teşekkürler.
...k24.01.2026çok teşekkürler, inanılmaz lezzetli
...z15.11.2025Gevrek hediyeniz için çok teşekkür ederiz. Ekmek ve simit çok lezzetli hayırlı, bereketli işleriniz olsun. 🙏🌹
...n03.11.2025bayıldım ve gevrek hediye göndermişler sıcacıktı mecbur diyeti de bozduk tabi teşekkürler sadece peoteinli ekmeğin içeriğini öğrenmek isterim
...k12.01.2026Avusturya Pastası harikaydı,elinize saglik,cigdemli simit her zaman ki kadar taze değildi ama güzeldi,ikramlar için teşekkürler.
...ç08.03.2026İtalyada yediğim gibi değildi. Ama fena sayılmaz. Hediye gevrek yollamışlar. Teşekkür ederim. Bir daha istermiyim. Sanmam
...O16.06.2026Bayat ekmek Gönderdiğiniz için sizi kınıyorum. Zaten Atakent'teki şubenizden hiç memnun değildim. Bu şekilde tescillemiş olduk.
...t02.05.2026Hayatımda yediğim en kötü turtaydı elmalı turta sipariş ettim ama üzümlü çıktı 700 liram çöpe gitti keşke belirtseydiniz üzümlü olduğunu
...m28.03.2026Ekmek çok tuzluydu
...i03.05.2026Yanık geldi rezalet
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday07:3019:45
Friday,Saturday07:4519:45
Sunday08:0018:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: