- Köfte
- Restoran Teslimatlı
Köfteci Osman
Köfteci Osman Değerlendirmeler
...k
1 Ay Önce
Mis mis 🫀
- Osman Köfte500 TL
...y
1 Ay Önce
Köfteci Osman’dan başkası yalan
- Osman Köfte500 TL
- Coca-Cola (33 cl.)90 TL
- Edirne Tava Ciğeri500 TL
...A
1 Ay Önce
Bir tık geç geliyor ama lezzeti için değer
- Tavuk Şiş420 TL
- Patates Kızartması230 TL
- Köfte & Ciğer Karışık520 TL
...r
2 Ay Önce
Her zaman çok başarılı...
...r
2 Ay Önce
Her zaman çok başarılı...
...ç
2 Ay Önce
kabak tatlısı kesinlikle yenmemesi gereken en tatsız tatlıydı.
- Osman Köfte500 TL
- Ayran (29,5 cl.)80 TL
...r
2 Ay Önce
Köftesi, pilavı tartışmasız çok iyi
- Köfte & Ciğer Karışık520 TL
...n
7 Ay Önce
Siparişim çok hızlı geldi hemde sıcacıktı. İçide baya doluydu elinize sağlık
- Coca-Cola (33 cl.)90 TL
- Ekmek arası Tava Ciğer (220 gr.)500 TL
...l
8 Ay Önce
Aslında amacımız ekmek arasıydı ekmegınız tek cesıt ve tombık ekmek arası kofte ıcın klasık ekmek tercıh etmelısınız tadı başarılı
- Mercimek Çorbası150 TL
- Osman Köfte500 TL
...ü
10 Ay Önce
Her zaman the best :)
...n
2 Ay Önce
Sütlaç dökülmüş poşetin içinde pirinçler pişmemiş daha iyi olmalı
...r
2 Ay Önce
köfteler küçük gibiydi ancak lezzetli her zamanki gibi güzeldi
- Osman Köfte500 TL
...ü
10 Ay Önce
Lezzet harikaydı ama kola siparişin içinde yoktu 1 puan o yüzden kırdım.
- Ekmek Arası Izgara Köfte (220 gr.)500 TL
...n
10 Ay Önce
Osman ın eli değmişmi bilmem ama iyidi
...r
1 Ay Önce
Sipariş çok geç geldi lezzet güzeldi
- Edirne Tava Ciğeri500 TL
...a
2 Ay Önce
Atakan beye ilgi alakası için teşekkür ederim
...n
2 Ay Önce
Eski lezzeti bulamadım ama yinede güzel ..
- Osman Köfte500 TL
- Ayran (29,5 cl.)80 TL
...n
11 Ay Önce
Acısız ve sogansız yazmama rağmen bol sogan ve acı vardı👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻
...z
5 Ay Önce
Çorba güzeldi. Köftelerde kıkırdak çıktı 3 tanesinde. Hiç böyle birşey olmazdı ama kıkırdaktan dolayı bir daha köfte siparişi vermeyi düşünmüyorum.
- Kelle Paça Çorbası220 TL
...n
6 Ay Önce
Yemek inanılmaz geç geldi. Aradık ancak telefonu açan olmadı. Köfteler geldiğinde soğumuştu. Ekmek de bayatlamıştı
...n
5 Ay Önce
Ekmekler taş gibiydi bence müşteriye gönderirken kontrol edilmeli
...k
3 Hafta Önce
bildiğimiz Osman köftesiyle alakası yok.ne acı sos ne biber var. ayrıca buz gibi geldi
...t
3 Hafta Önce
Dün ciğer siparişi verdim yanında da kola ve peynir helvası söyledim ama ne kola nede peynir helvam gelmedi sorumsuzluk bu resmen
...z
3 Hafta Önce
Çorbaların kapları ezikti ve çorba için sarımsaklı sos ilave istedim gönderilmedi
...Z
4 Hafta Önce
USTA öyle köfte ekmek mi olur yaptığın ekmek arası köfteyi kendin yiyormusun. Ödediğim her kuruşa, harcanan malzemenin her gramına acıdım.Kendin yaptığına inanmıyorum, ya yamaktır yapan ya stajer
...n
1 Ay Önce
Siparişimde ayran vardı unutmuşlar ve çok acıydı zor yendi..
...k
2 Ay Önce
Özensiz hazırlanmış, acılı/acısız seçeneği koymamışlar ama anlamsız ve abartılı şekilde acı sos koymuşlar. Köfteniz soğuk gelecek, bundan emin olabilirsiniz. Adı var, lezzeti geçmişte kalmış.
...n
3 Ay Önce
bir porsiyon ciğer söyledik ama yarım porsiyon konulmuş! Özel sos yazıyordu sosta gelmemiş. ayrıca ciğer buz gibiydi. Köfteci Osmana böyle bir hizmet hiç yakışmadı.
...n
4 Ay Önce
Sipariş verilmesi üzerine 2.5 saati biraz gecikerek teslim edildi. Yoğunluk olması normal birşeydir evet fakat onunda bir limiti vardır, doğal olarak yemekler soğukta geldi.
...n
5 Ay Önce
2 gün üst üste kabak tatlısı siparişi verdik bir gün gelenin ertesi gün çeyreği kadar geldi. Anlamadım hangisi porsiyon. Siparişim eksik geldi. Bazen öylesine hazırlıyorlar siparişi

