rider-banner-icon
  • Pide & Lahmacun
  • Express Teslimat

Tadım Pide & Lahmacun

KAPALI
TESLİMAT
3.9 üzerinden 5 yıldız, 4000+ inceleme
vani dergahı sokak no 30 A*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...n20.05.2026Teşekkürler güzeldi
...v20.05.2026Harikaydı Çok Lezzetliydi Kuryerede özellikle Teşekkürler Çok Samimi çok güzel insandı
...n19.05.2026teşekkür ederim sıcak ve çok lezzetli 👍👍
...l07.05.2026Çok lezzetli
...a03.05.2026biraz küçük güzel lezzetli
...z02.05.2026gerçek lahmacun
...r22.04.2026yanında ekstra olarak yolladığınız ayran için çok teşekkür ederim çok lezzetli bir lahmacun 🙏🏻
...A19.04.2026çok beğendik elinize sağlık çıtır ve iç malzemesi lezzetli lahmacunlar biraz daha büyük olursa efsane..hayırlı işler
...r14.04.2026Aşırı lezettli aşırıııı şiddetle tavsiye ederim yapanların eline koluna sağlık
...n31.03.2026Diğer yorumları okudum sıcak geldi diye yorumlar vardı. Bize de sıcak geldi siparişimiz. Teşekkür ederim elinize sağlık
...ü11.03.2026Hızlı teslimat
...m04.03.2026güzel de hızlı geldim Biraz yağlıydı
...a08.02.2026Tadı güzel malzeme az
...n30.01.2026kurye arkadaşa teşekkürler
...k03.01.2026kırmızı lahana yerine soğan nıye koymadınız lahmacun ıcın
...ğ07.11.2025Cok lezzetli ve sıcaktı teşekkür ederim
...c23.10.2025Sıcak ve çıtır geldi çok lezzetli bir lahmacun yedik, ellerinize sağlık ustam. :)
...l28.09.2025Elinize sağlık teşekkürler.
...z01.09.2025ayran için tesekurler
...a31.08.2025hediye fındık lahmacun için teşekkür ederiz
...n31.08.2025Her şey iyidi
...n26.08.2025elinize emeğinize sağlık kuryede çok hızlı geldi hersey icin tesekkürler
...ş24.08.2025lezzetli, hızlı, doyurucu teşekkürler
...e19.08.2025Ayranlar eksikti…
...S05.08.2025Bölgenin en güzel,lezzetli lahmacununu yemek için hemen siparişinizi verin.İncecik hamuru,bol malzemesiyle ,yapan ustanın eline sağlık,yıllardır sipariş verdiğimiz mekan.
...u25.07.2025Tadı gayet iyiydi ve sıcaktı. Hediye ayran için teşekkür ederim. Sipariş yazılan saatte geldi gayet makuldü. Tekrar sipariş veririm
...s03.07.2025gerçek den güzeldi joker olmasına rağmen ikramıyla hakkını verdiler helal olsun böyle güzel restoranlara....
...t06.06.2026Fena değil
...t21.05.2026lahmacun gerçekten çok güzeldi ama baya bir geç geldi ve malzeme sedece yeşillik geldi diye bilirim öbürleri çok az
...t17.02.2026Güzeldi yenilir
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday12:0021:00

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi:

MERSIS No: