- Dünya Mutfağı
- Kahvaltı & Börek
- Pastane & Fırın
- Express Teslimat
Gurme Fırın
Gurme Fırın Değerlendirmeler
...r
2 Hafta Önce
bana göre evimin yakınındaki en güzel fırın daha yakın fırınlar var ama benim tercihim burası her türlü mamülleri çok güzel bol kazançları olsun 🙏
...s
1 Hafta Önce
ekmekler sakalı poğaçalar gayet iyidi ama simit o kadar sert ve eskiydi ki babamın dişi kanadı ısırdıktan sonra... keşke pakete koyarken baksaydınız
- Peynirli Poğaça50 TL
- Maydanozlu Sakallı Poğaça60 TL
- Beyaz Ekmek (210 gr.)35 TL
...r
11 Ay Önce
kumru fotodaki gibi degil ayrica bu kumru degil
- Kaşarlı Açma50 TL
- Zeytinli Açma50 TL
- Çikolatalı Açma50 TL
...u
11 Ay Önce
Bir grup yanmış ürünün olması üzücü tuzlularda
- Tatlı Kuru Pasta (500 gr.)680 TL
...k
2 Ay Önce
Poğaça tadı çok kötüydü eskimiş poğaca göndermişler birde simit istemiştim eksik geldi birdaha almadım
...l
2 Ay Önce
En erken açan fırın diye sipariş verdim tüm konyaaltını gezip öyle geldi teslimat
...n
2 Ay Önce
yanlış ürün mü göderildi anlayamadım ama yediğim kesinlikle Berliner değildi, tatlı poğaca hamurunu ortadan kesip vişne reçeli sürmüşler
...ş
3 Ay Önce
Kıymalı su böreği siparişi verdik kol böreği geldi peynirlisu böreğini dilimleme zahmetine bile girmemişler kol böreği buz gibi
...y
4 Ay Önce
Maalesef tost ekmeğinin içi pişmemiş hamur olarak geldi. Keserken bunu farketmiş olmalısınız aslında
...n
10 Ay Önce
Bayat ürün göndermişler !!! Elmalı tart 3 adet istedik 1 tane gönderdiler, bir daha sipariş vereceğimi hiç sanmıyorum !!!
...o
11 Ay Önce
Bayat ve soguk ürünü ürünü üreten gurme fırına getirdim iade talep ettim. İade yapamayacaklarını ye ek sepetinden paramızı alacağımızı söylediler ye ek sepeti 611 liralık ürün iadesine 100 lira tekl
...n
1 Yıl Önce
bayat soğuk dilimlenmemiş bile koyulmuş öyle. yediğim en kötü su böreği.

