- Burger
- Salata
- Pizza
- Tavuk
- Makarna
Pizza Tomato
Pizza Tomato Değerlendirmeler
...n
1 Hafta Önce
Hizmet alanında çok güzel ve başarılılar tavada tavuk konusunda çok çok iyiler burası kadar güzel yapan bir yer yok Ödemiş de güvenle sipariş verip lezzetle yiyebilirsiniz elinize emeğinize sağlık
...n
3 Hafta Önce
Gayet lezzetli ve güzeldi her zaman ki gibi
...n
1 Ay Önce
Çok güzel yapıyorlar ama ara ara burada ki menülerden kaldırılması üzücü
...n
1 Ay Önce
Çok severek yiyorum aşırı lezzetli oluyor
...ü
3 Ay Önce
Kalitenin tek adresi
...n
3 Ay Önce
Lezzen konusunda bir numaralı adresim
- Bir Küçük Boy Alana Bir Küçük Boy Bedava530 TL
...n
4 Ay Önce
sıcak ve lezzetliydi
...N
7 Ay Önce
ilk açıldığında günden beri lezzetini hiç bozmayan işletme teşekkürler
- Bir Büyük Boy Alana Bir Büyük Boy Bedava795 TL
...l
7 Ay Önce
Ödemişte en güzel pizza yapan yer
...N
10 Ay Önce
Ellerinize sağlık her zamanki gibi mükemmel lezzet teşekkürler
- Not availableKüçük Boy Pizza Menü
...m
10 Ay Önce
Hızlı geldi ve pizzalar gayet iyiydi.
- Bir Orta Boy Alana Bir Orta Boy Bedava620 TL
...m
10 Ay Önce
güzeldi yemekler sıcak geldi
- Not availableChicken Feast Menü
...ü
10 Ay Önce
Ödemişte kalitenin tek adresi 14 yıldır favorim.Lezzetleri ilgi ve alakaları için LEVENT beyede ayrıca teşekkürler.
...n
3 Hafta Önce
Makarnası kuru kuru işlem görmeden geldi tavukları her zamanki gibi yapılmamış salatası eksik malzemeliydi ilk kez böyle olduğu için çok çok şaşırdım çünkü bayılarak yediğim bir lezzeti var buranın
...N
11 Ay Önce
Ellerinize sağlık çok güzeldi. Her zaman favorim. Çok güzel.
- Not availableChicken Feast Menü
...n
11 Ay Önce
sıcak uygun fiyatlı kaliteli bir pizzaydı . Gurmelere hitap eden bir pizza
- Bir Orta Boy Alana Bir Orta Boy Bedava620 TL
...i
10 Ay Önce
4 kisi soyledik gonderdikleri patates 1 kisilik ancaydi sunger gibi olmasini saymiyorum bile pizza guzel ama porsiyonlari bi elden gecirseler iyi olur
...n
1 Yıl Önce
Makarnada köri sos yazmasına rağmen yoktu. Tavukta mantar yazmasına rağmen o da yoktu. Baget ekmek de yoktu maalesef hepsi eksik gelmişti. Biraz daha özen gösterirseniz daha keyifli olur
...u
2 Hafta Önce
Asla tavsiye etmiyorum
...n
3 Hafta Önce
overrated bile derim Büyük boy pizza demeye bin şahit lazım
...N
6 Ay Önce
tavuk yok denecek kadar azdı beklentimin altında kaldı maalesef
...r
11 Ay Önce
pınar ayran yazıyor yerine şok miss ayran geliyor ketçap mayonez koymuyorlar
- 2'li Orta Boy Menü795 TL

