rider-banner-icon
  • Cağ Kebap
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Pide & Lahmacun
  • Express Teslimat

Asil Pide & Kebap

TESLİMAT
4.6 üzerinden 5 yıldız, 15000+ inceleme
İbrahim Ethem Cad. No:44/A*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...n21.06.2026Güzel sevdim ama daha lezzetli olabilir.
...n14.01.2026lezzetli gayet özenli paketlenerek getirildi tavsiye ederim ellerinize sağlık
...l29.12.2025tavuk sıcak geldi...Öncelikle salatadan soğana haydari ye kadar herşey tazecik ..... Elinize emeğinize sağlık. Teşekkürler. Bol bereketli olsun
...n16.12.2025Ben hiç bu kadar yumuşak bir pide hamuru yemedim çok güzeldi Lahmacun da tam kıvamındaydı teşekkürler
...k14.11.2025Lezzetli ürünler sıcak ve hızlı teslimat
...n10.10.2025Hızlı temiz yan ürünler göndermesi büyük düşünce
...i05.10.2025Artık sadece buradan sipariş vereceğim garip bir şekilde çok iyi
...l13.09.2025Hızlı ve sıcak geldi. Sipariş edilenler ve yanında gönderilen ikramlar lezzetli idi.
...ş28.08.2025Harika bir lamacun lezzeti
...r13.08.2025iyi
...z13.08.2025Elinize sağlık. Özellikle kaşarlı pide aşırı lezzetliydi.
...p30.07.2025Lahmacunu çok lezzetli, yorumları dikkate alıyorlar. Severek sipariş veriyoruz yıllardır.
...k20.07.2025Çok hızlı ve çok sıcak geldi. Lezzetine diyecek kelime bulamıyorum. Bayıldık. Ellerinize sağlık.
...p15.07.2025Yıllardır sipariş veriyorum buradan 2019-2020’den beri. Hala kaliteli ve lezzetli ürünleri. Lahmacunu gerçekten güzel. İç rahatlığıyla sipariş verilebilecek garanti restoranlardan.
...n03.06.2026kıymalı çok beğendim kuşbaşı kaşarlı baharatı azdı biraz daha baharat olsa güzel olurdu
...k21.10.2025Tavuk sıcaktan koyduğunuz kabı eritmiş tavugun ustunde beyaz seyler vardi plastikmidir nedir
...y20.09.2025Kelle paça, lahmacun söyledik fakat iki dilim limon yollamışlar. Onun dışında güzel elinize sağlık
...l23.01.2026sevmedim
...t12.01.2026Ezme ve haydari gönderilmedi üzdü biraz, kurye baya hızlıydı lahmacun da ortalama gayet iyi bi lahmacun
...k28.09.2025lahmacun güzeldi fakat sipariş eksik kola gönderilmemişti
...n14.03.2026Hep aynı kalite.. başarılı 👍
...R29.08.2025Domatesli kebap iyi değildi çok kötü kokuyor.
...n30.01.2026çok beğendimmmm sıcak geldi lezzet 10/10
...r10.11.2025Siparişi joker indirimi ile verdiğim için üzgünüm. Aldığım gıda hizmetinin kalitesi kesinlikle daha fazlasını hak ediyor. Yanında gönderilen zerzevat, kıyma harcı bolluğu.. Düzgün pide restoranı.
...306.03.2026Et tatsız tuzsuz
...a19.03.2026kelle paça desen içinde bir iki tane koymuşlar ekşili çorba istemedim ben basmışlar unu.ezogelin çorbası çok vasat her iki çorba da 2 günden fazladır beklemiş her şey kaldı çöp yazik günah.
...l15.11.2025Beyti üzdü dah iyi beklerdim hakkınıa göre fiyat yüksek
...ç09.10.2025Kuşbaşılı pide olduğu gibi soğandı eti gizlemek için yapmışlar. Yani et kötü olduğu için basmışlar soğanı. çorba kötüydü. kuşbaşı pidede soğan olmazzzzzzz.
...z10.10.2025ıslak mendiller çok kötü kokuyor
...i04.08.2025kötü
Monday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:3021:45

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi:

MERSIS No: