- Tost & Sandviç
- Restoran Teslimatlı
Subway
Subway Değerlendirmeler
...n
2 Hafta Önce
hızlı geldi, yemek bana ulaştığında sıcacıktı, istediğim ürünlerden ne eksik ne de fazla geldi, ilginiz için çok teşekkür ederim ve kurye arkadaş da çok nazikti.
- Teriyaki Tavuk Sandviç (30 cm.) Menü445 TL
...n
8 Ay Önce
lezzetliydi
...z
2 Ay Önce
kolam gelmedi
...y
10 Ay Önce
neredeyse hep bisiler yanlis geliyor ama tadin guzelligi uguruna birakamiyorum burayi
- Teriyaki Tavuk Sandviç (30 cm.) Menü445 TL
...z
11 Ay Önce
Ayran istedim kola geldi
...k
1 Ay Önce
maydanoz istemedim malzemesine konulmuş,yeşillikler doğru düzgün yıkanmamış subway nevşehir şube fiyasko 👎🏻
...n
4 Ay Önce
çatal yoktu nası yememizi beklediniz. paket yırtılmış ve sosu akmıştı.
...r
5 Ay Önce
malzemeleri eksikdi domates ve istediğim soslardan koymamışlar verdiğim paraya değmezdi
- Fuse Tea Mango & Ananas (33 cl.)65 TL
...r
8 Ay Önce
Neden 2 verdim sebebi ürünler geç geldi. Buz gibiydi... İçecek ellerinde olmadığından farklı içecek göndermişler, insan bir arar sorar değilmi kabul ediyormuyuz etmiyormuyuz içermisiniz içmezmisniz..
...ı
10 Ay Önce
Her seferinde siparişin yanında servis göndermeyi unutan mekan
...l
11 Ay Önce
Salata söyledim . İçine peynir , zeytin , domates konulmamıştı seçmeme rağmen.
...t
1 Yıl Önce
Kolayı şekersiz istedim haber vermeden normal kola yollamışlar neye dayanarak yaptılar bilgi vermediler özür yok. Ayrıca patatesleri dolaptan almış koymuş ısıtılmasını geçtim buz gibiydi.
...ı
Bugün
Yediğim en bayat lezzetsiz yemekti
...n
2 Hafta Önce
Bana başkasının popeyes siparişini getirdiler asla ulaşamadım kimseye iletişim 0 iletişim numarasıda yanlış
...r
2 Hafta Önce
kola koymayı unutmuşlar salata az ve berbattı ama kurabiye güzeldi bidaha kurabiye harici almam ama gsyet hızlıydı
...l
1 Ay Önce
Umarım bana gelen patatesi siz yiyebiliyorsunuzdur
...n
1 Ay Önce
farklı sipariş, geç ve buz gibi geldi.
...r
2 Ay Önce
maalesef memnum kalmadık yanında kurabiye istiyoruz gelmiyo 0 verilse veririm
...İ
2 Ay Önce
Bayattı malzemeler
...k
2 Ay Önce
Yediğim en kötü yemek
...ğ
3 Ay Önce
Siparişimle hiç alakası olmayan yemek geldi. İçeceğinden ekmeğine tavuğundan sosuna.. kurabiyesi bile yanlıştı. Kurabiyeyi nasıl yanlış koydunuz zaten 2 çeşit var ya..
...ğ
4 Ay Önce
Siparişteki içecek getirilmedi, ürünler ısıtılmamıştı, restauranta hiç bir şekilde ulaşılamıyor. Subway gibi bir firmanın böyle düşük bir hizmet vermesi çok ilginç. Nevşehir e özgü heralde..
...r
5 Ay Önce
siparis teslim edildi dediniz ne sipariş var ne yemek para iadesi bile yapilmadi rezillik
...l
5 Ay Önce
Siparis 2.kere yanlis geldi
...n
7 Ay Önce
Çok soslu ıslak soğuk
...k
8 Ay Önce
Siparişim teslim edildi gözükmediği için önceki siparişimden değerlendirme yapacağım 2 tavuk salata söyledim 1 adet geldi ekstra tavuk söylediğim halede 4 5 tane tavuk vardı
...k
8 Ay Önce
2 tane söyledim bir tane geldi
...i
1 Yıl Önce
berbat bi salataydı 4-5 tane tavuk,2-3 adet mısır,3-5 adet de zeytin koyulmuş?salata olarak insanların onune sunmaya bence utanmalısınız
- Not availableParça Çikolatalı Kurabiye
- Not availableCoca-Cola Zero Sugar (33 cl.)
...ı
8 Ay Önce
Her seferinde eksik servis gönderiyorlar çatal bıçak ve benzeri
- Biftek & Peynir Salata335 TL


