- Ev Yemekleri
- Kebap & Türk Mutfağı
- Meze
- Express Teslimat
Pehlivan Lokanta
Pehlivan Lokanta Değerlendirmeler
...n
2 Hafta Önce
çorba ve sulu yemek sipariş vermiştim.arandim suluyemek kalmadı yerine farkı birşey yollayalim dendi bende ustanın zevkine bıraktım.mukemmel bir tabak gönderdi.cok lezzetliydi hayırlı işler diliyorum.
...u
3 Hafta Önce
İyiydi teşekkürler.
- Tavuk Suyu Çorbası110 TL
- Yoğurt80 TL
- Not availableSpagetti
- Eker Ayran (29,5 cl.)50 TL
...u
1 Ay Önce
Yemekler güzeldi .teşekkürler..
- Tavuk Suyu Çorbası110 TL
- Supangle140 TL
- Not availableSpagetti
- Eker Ayran (29,5 cl.)50 TL
...t
5 Ay Önce
karışık dolma sipariş verdim sadece yaprak sarmasi vardi. onun disinda yemekler guzeldi doyurucu
- Not availableEnginar
- Cacık140 TL
...u
1 Hafta Önce
Gelen tavuklar ekşimişti bozuktu
...k
1 Hafta Önce
karışık ızgara yazılanlardan farklı geldi lezzet iyi değil
...n
2 Hafta Önce
çok kötüydü, salatada sos istedim, bomboş gelişigüzel doğranmış domates salatalık, yağ yok limon yok, ve özellikle belirtmiştim
...ı
3 Hafta Önce
Nohut yemeği gelmedi
...l
3 Hafta Önce
Yanında bir parça ekmek bile yoktu sotenin hepsi patetesti tavuk azdı spagetti istedim normal makarna gelmiş
- Yoğurt80 TL
- Sütlaç140 TL
...z
3 Hafta Önce
ne ekmek geldi nede istedim köfte resm rosto köfte yollamişlar. çorbadan sadece tavuk suyu tavuk derisi..?
...n
3 Hafta Önce
Izgara köfte resımdekınden cok farklı ve paketlemeler cok kötü,o kadarda bekledım ama hüsran
...n
4 Hafta Önce
birdaha online ödeme yapmayacağım. 1 dilim ekmek bile göndermediler
...a
1 Ay Önce
Her şeyi yanlış getirmişler salata yok bulgar pilavı yerine sade pilav. Hasanpaşa köftesi yerine bitane köfte göndermiş çoban salatası yerine yeşillik çok kötü servis yapiyorlar
...c
1 Ay Önce
Sakın sakın ha burdan solemeyın eksık geliyor ürün köfte menü soledım ne ekmek var ne salata var ne pılav var burası patates sanki
...u
1 Ay Önce
tavuk şiş porsiyon sipariş verdim ızgara yapmış göndermiş ne pilav var nede ekmek insana önem vermeyen yerlerin çalışmasını istemem üstelik su yuda göndermemiş çok kötü tavsiye etmem
...U
1 Ay Önce
Parasını ödediğim AYRAN gelmedi. Parasının iadesi ricasıyla.. Çorba ekmek ile yazıyor, ekmek gelmedi. İzmir köftenin köftesi çok kötü
...i
2 Ay Önce
Yemeklerin hepsi birbirinden lezzetsizdi nohutlar çok sertti ne çatal kaşık ne ekmek yollamamışlardı. Sütlaçı koydukları kabın kapağı ezilmiş kapak sütlaçın içine girmişti
...u
5 Ay Önce
Yemek yollarken , neden ekmek göndermediniz.Ayrıca seçenek te yok.defadır aynı durum oluyor.Sebep nedir.kurye gelince ona da sordum şeffaf torbadan neden ekmek yok burda dedim.bilmiyorum dedi.
...a
5 Ay Önce
Foto gibi değil yemek pişmanım
...l
5 Ay Önce
Bayadır bu kadar kötü köfte yememiştim
...l
5 Ay Önce
Karışık dolma diye yaprak sarması göndermeniz acayip

