çok güzel
Viento Patisserie tarafından verilen yanıt
2 Gün Önce
Afiyetler olsun
Güzeldi
Dondurularak Kurutulmuş Lemon Cheesecake
210 TL
Öncelikle sipariş verdikten 5 dakika olmadan yola çıktı ve geldi, brownie sıcacıktı. Gerçekten çok büyük bir zevkle yedim, hediyeniz için de çok teşekkür ederim ellerinize sağlık..
Viento Patisserie tarafından verilen yanıt
2 Ay Önce
Merhaba, Geri bildirimiz için ve nazik sözleriniz için çok teşekkür ederiz. Yaşadığınız deneyimden memnun kalmış olmanıza çok sevindik,yeniden görüşmek dileğiyle. Afiyet olsun. Sevgiler.❤
Hediye için teşekkürler , ice latte de güzeldi.
Viento Patisserie tarafından verilen yanıt
3 Ay Önce
Merhaba, Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederiz. Beğenmenize çok sevindik, afiyet olsun. Sevgiler ❤
mükemmellll ötesi tadı ve ikramınız için çok teşekkürler çok incesiniz🫶🏻
Not available
Dondurularak Kurutulmuş Çilekli Cheesecake
Viento Patisserie tarafından verilen yanıt
3 Ay Önce
Merhaba, Güzel yorumunuz ve nazik sözleriniz için çok teşekkür ederiz.Beğenmenize çok sevindik, her zaman bekleriz. Sevgiler. ❤
Hediyeniz için teşekkür ederiz, çok zarifsiniz. Her zaman ki gibi çok lezzetliydi
Viento Patisserie tarafından verilen yanıt
3 Ay Önce
Merhaba, Güzel yorumunuz ve nazik sözleriniz için çok teşekkür ederiz.Beğenmenize çok sevindik, her zaman bekleriz. Sevgiler. ❤
RAMAZAN ÖNCESİ HARİKA BİR KAÇAMAKTI YENİ HEDİYE İÇİN TEŞEKKÜRLER BOL KAZANÇLAR
Viento Patisserie tarafından verilen yanıt
4 Ay Önce
Merhaba, Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederiz. Beğenmenize çok sevindik 🙂 Yeni hediyelerimizle her zaman yüzünüzü güldürmek dileğiyle.❤
Tiramisunun kıvamı çok daha iyiydi yine bir küçük eleştirim olucak ama kedi dilleri fazla ıslak kalıyor su gibi geliyor Buda düzelirse tam mükemmell olucak :)
Viento Patisserie tarafından verilen yanıt
4 Ay Önce
Merhaba, Değerli geri bildiriminiz için çok teşekkür ederiz. Tiramisu'nun kıvamını beğenmenize çok sevindik. Kedi diliyle ilgili yorumunuzu da dikkate alıyor, üretim ekibimizle paylaşıyor olacağız. Görüşleriniz bizim için çok kıymetli. Sevgilerle ❤
profiterol bi önceki istediğimde aşırı güzeldi şimdi ortalama çikolata sosu eskisinden az ama tiramisunun kıvamını falan düzeltmişler baya baya iyi olmuş
Viento Patisserie tarafından verilen yanıt
4 Ay Önce
Merhaba, Değerli geri bildiriminiz için teşekkür ederiz.Profiterol konusunda ilettiğiniz yorumunuzu da dikkate alıyor, ilgili ekibimizle paylaşıyor olacağız. . En kısa zamanda sizi işletmemizde ağırlamaktan memnuniyet duyarız. ;)
Harikaymış hediyeniz bizi çok mutlu etti her şiparişimin hediyesi olması beni inanılmaz motive ediyor. Süpriz yumurta hissi hepsi güzel 🥠
Viento Patisserie tarafından verilen yanıt
4 Ay Önce
Güzel sözleriniz bizi çok mutlu etti ;) Hediyelerimizin sizi motive etmesi bizim için en büyük mutluluk. Her siparişinizde aynı heyecanı yaşatmaya devam edeceğiz. ❤
fıstıklı san sebastian bir harika .hediye icin de teşekkür ederiz
Viento Patisserie tarafından verilen yanıt
4 Ay Önce
Fıstıklı San Sebastian için güzel yorumunuz ve hediyemizle ilgili nazik geri bildiriminiz için teşekkür ederiz. Afiyet olsun, tekrar bekleriz 🌸
cok guzel..kaliteli
Viento Patisserie tarafından verilen yanıt
4 Ay Önce
Beğenmenize ve kaliteyi fark etmenize çok sevindik. Afiyet olsun, yine bekleriz 🌸
cok guzel
Viento Patisserie tarafından verilen yanıt
4 Ay Önce
Çok teşekkür ederiz 😊
Beğenmenize çok sevindik. Afiyet olsun, yine bekleriz 🌸
hediyeler icin cok tesekkrler..her siparişimizde hesiyeside yaninda oluor...cok tezkkrler
Viento Patisserie tarafından verilen yanıt
5 Ay Önce
Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederiz 🌸 Sizleri mutlu edebiliyorsak ne mutlu bize. Her zaman en iyisini sunmak için buradayız, afiyetle tüketmenizi dileriz.
guzel tavsiye ederim herkese
Viento Patisserie tarafından verilen yanıt
6 Ay Önce
Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederiz 🌸
Sizi tekrar Viento Patisserie’de ağırlamaktan mutluluk duyarız.
Hediye için teşekkürler
Viento Patisserie tarafından verilen yanıt
6 Ay Önce
Beğenmenize çok sevindik 🎁✨
Afiyet olsun, yine bekleriz.
Çilekli maglarına bayılıyorum gönderdiğiniz ikram için teşekkürler 🫶🏻
Viento Patisserie tarafından verilen yanıt
6 Ay Önce
Beğenmenize çok sevindik 🍓✨
Çilekli magnolia favorilerimizden, ikramımızın da keyfinizi artırmasına mutlu olduk.
Afiyet olsun, yine bekleriz 🫶🏻
İki tiramisu istemiştim ellerinde iki tane kalmamış diye aradılar o kadar tatlılardı ki ne isteseler onu alırdım bir de hediye göndermişler ağlayacagim ❤️❤️❤️
Viento Patisserie tarafından verilen yanıt
6 Ay Önce
Bu güzel sözler bizi gerçekten çok mutlu etti ❤️
Anlayışınız ve güzel enerjiniz için çok teşekkür ederiz.
Tiramisu bir dahaki sefere mutlaka hazır olacak ☕🍰
Afiyet olsun, yine görüşmek dileğiyle.
Muhteşemdi gerçekten iki günde bitti ve tekrar sipariş vereceğim 🤌🏻
Viento Patisserie tarafından verilen yanıt
6 Ay Önce
Bizi çok mutlu ettiniz 🤍
İki günde bitmesi en güzel iltifat 😊
Tekrar görüşmek üzere, afiyet olsun.
çokkkk lezzetliii kaliteli emeğinize sağlık
Viento Patisserie tarafından verilen yanıt
6 Ay Önce
Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederiz 🤍
Beğenmenize çok sevindik, afiyet olsun.
Sizi tekrar ağırlamaktan mutluluk duyarız.
En en en sevdiğiiimm tatlı konusunda bana güveniiinn aşııırı iyi
Viento Patisserie tarafından verilen yanıt
6 Ay Önce
Güveniniz bizim için çok kıymetli 🤍
En sevdiğiniz tatlılardan biri olmak bizi gerçekten çok mutlu etti.
Bu özeni her siparişinizde aynı şekilde sürdürmeye devam edeceğiz.
Afiyet olsun.
Kahve tadını alamadım ama onun dışında ıslaklığı ve kreması güzeldi
Viento Patisserie tarafından verilen yanıt
1 Ay Önce
Merhaba,geri bildiriminiz için teşekkür ederiz.Sizlerden gelen güzel yorumlar bizim için motivasyon kaynağı.❤ Yeniden görüşmek dileğiyle, sevgiyle kalın. 😍
Profiterol tiramisu kadar mutlu etmedi:/ çikolatası güzeldi ama krema ve hamur olarak çok daha iyi yediklerim oldu ikram için teşekkürler
Viento Patisserie tarafından verilen yanıt
3 Ay Önce
Merhaba, Değerli geri bildiriminiz için teşekkür ederiz.Tiramisu'yu beğenmenize sevindik.Profiterol ile ilgili yorumunuzu da ekibimizle paylaşıyor olacağız.Görüşleriniz bizim için çok kıymetli. Sevgiler.❤
brownie beğenmedik pek tiremisu güzeldi keske serviste koysaydnz
Viento Patisserie tarafından verilen yanıt
6 Ay Önce
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz.
Brownie ile ilgili görüşünüzü dikkate alacağız, tiramisumuzu beğenmenize çok sevindik.
Serviste sunumla ilgili öneriniz bizim için değerli.
Bir sonraki deneyiminizi daha iyi hale getirmek isteriz.
Ben cheesecake için hayal kırıklığındayım bildiğin bebe bisküvisi kesinlikle tavsiye etmiyorum o fiyata canınız bebek bisküvisi istiyorsa alabilirsiniz
Viento Patisserie tarafından verilen yanıt
3 Ay Önce
Merhaba, Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz.Yaşadığınız deneyimden memnun kalmamış olmanıza üzüldük. Görüşleriniz bizim için kıymetli, bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz. Sevgiler.❤
Eski lezzeti yok
Viento Patisserie tarafından verilen yanıt
3 Ay Önce
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz. Ürünlerimiz aynı reçete ve standartlarla hazırlanmaya devam etmektedir.Görüşleriniz bizim için kıymetli,bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz. ❤
Dehşet içinde kaldım tadı garipti o kadar överek söyledim kızlarla lojmanda yiyecektik yanında ne hediye geldi ne de lezzeti o övdüğüm lezzeti çok şaşırdım. Üzücü
Viento Patisserie tarafından verilen yanıt
3 Ay Önce
Merhaba, Yaşadığınız deneyim için üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz.Konuyu daha detaylı inceleyebilmemiz adına bizimle iletişime geçebilir müsait olduğunuz bir gün ise sizi mağazamıza davet etmek isteriz. Sevgiler ❤