rider-banner-icon
  • Balık ve Deniz Ürünleri
  • Express Teslimat

Ayabakan Balıkçılık

TESLİMAT
4.2 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Name Sk. 35/B
...z04.06.2026favori balikcim yaz kış sayenizde balık yiyoruz elinize emeğinize saglik
...ş08.03.2026Çok güzel ve sıcacık geldi. İyi pişmiş olsun demiştim aynen istediğim gibiydi. Çok teşekkürler
...y18.12.2025Çok güzeldi teşekkürler 💐
...n07.12.2025Balık lezzetliydi .1,5 kg balığın yanında ekmek gelmemesi çok şaşırttı.Yemek geldi ekmek almaya gittik malesef.Bu nedenle puan kırmaya kıyamadım ama dikkate almanızı öneririm.
...n12.11.2025ekmeğe sarılan kağıt kokmuyordu ekmek kokmuyordu bu bile büyük bir avantaj ekmekler bayat değildi tazeydi balıklar tazeydi lezzetliydi
...n06.11.2025Kedilerimle birlikte hamsikuşu ziyafeti çektik :) elinize sağlık
...ı04.11.2025Her hafta sipariş vermeye başladım, balık taze iyi pişmiş, ekmek ve salata eksiksiz geliyor, hız konusuda gayet iyi, gerçekten keyifle yedik, emeğinize sağlık.
...t04.11.2025Siparişim adeta dumanı üstünde geldi. İnanılmaz sıcak ve lezzetliydi. Mükemmeldi çok teşekkür ederim. Kurye arkadaşımıza da çok teşekkürler iyi çalışmalar dilerim.
...ı01.11.2025Hızlı sıcak ve eksiksiz teslim edildi ayrıca notları dikkate alıyorlar, gerçekten keyif alarak yedim.
...ş29.10.2025Baliklar tam ayarinda pismisti tuzu da yerindeydi cok hizli ve sicak geldi tesekkur ederiz
...n11.10.2025Tam vaktinde ve sıcak geldi teşekkür ederiz
...ı09.10.2025Eksiksiz geldi, ama havalardan muhtemelen gelirken soğumuştu biraz, onun dışında güzeldi.
...l05.10.2025Çorbası harika ve çok sıcak geldi. Ekmek arası hamsi kokoreçi denemelisiniz.
...p27.09.2025Gayet güzeldi.
...r23.09.2025Ekmeği , balığın pişmesi, lezzeti ve teslimat hızı her şey çok güzeldi teşekkürler
...k19.09.2025gerçekten çok lezzetliydi balık kılçıksızdı salata da çok güzeldi ellerinize sağlık 🙏👍👍
...u30.01.2026hamsikusu cok lezzetliydi gerçekten. rokalar biraz kendinden geçmişti sadece ama onemli olan baluk😊
...Ş29.11.2025Gayet lezizdi. Kasa fisini de yolladiklari icin ayrica tesekkurler cunku cogu restoran yollamiyor!
...e14.02.2026Salata getirseydiniz iyiydi. Geç geldi biraz.
...i07.02.2026Paketleme kötü olduğu için soğumuş olarak geldi
...m14.01.2026Ağır kokuyordu ve soğuk teslim edildi. Unutmayınız ki salata ve ekmeksiz servis ediliyor. (Hatta limon bile yok.)
...u10.12.2025baligin porsiyonu cok kucuktu ve fazla pismisti
...l14.10.2025Kalamar eksik geldi.
...r24.09.2025Balık lezzetli ancak yanında ekmek olur zannetmiştim:/
...k08.02.2026Porsiyonlar menüde görüldüğü fotoğraflardan çok daha küçük somon söyledik kuyruk kısmını göndermişler o da küçücüktü çupra da aynı şekildeydi
...ş27.12.2025Vasat
...Ş07.12.2025Resmen yanmislar. Onceki siparislerimde hep cok iyiydi. Hayal kirikligi oldu benim icin. Yazik!
...r08.06.2026servis cok kalitesisdi paketleme felaket..birdaha asla sipariş vermem
...r25.03.2026çok yakın olmasına ragmen balık aşırı soğuk geldi,teşekkür ederim
...k03.03.2026ekmek arası salata yedik, günah yaa, para almasını biliyorsunuz, balık bir lokma koymuşsunuz, almayın
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday12:0019:45

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: yigit.ercan@hs01.kep.tr

MERSIS No: