- Kahvaltı & Börek
- Express Teslimat
Meşhur Sarıyer Börekçisi & Cafe
Meşhur Sarıyer Börekçisi & Cafe Değerlendirmeler
...N
3 Hafta Önce
kaliteli güzel
...ş
4 Hafta Önce
Burayı çok sevdim ❤️❤️❤️
- Kıymalı Börek190 TL
- Kıymalı Pide85 TL
...ş
1 Ay Önce
Çok sıcak geldi her zamanki gibi elinize sağlık
- Kıymalı Börek190 TL
...ş
2 Ay Önce
Gerçekten son zamanlarda yediğim en iyi börek diyebilirim elinize sağlık
- Kıymalı Börek190 TL
- Küt Böreği150 TL
...y
4 Ay Önce
Aşır sıcak geldi harika
- Sade Açma40 TL
- Küt Böreği150 TL
- Kıymalı Pide85 TL
- Cappy (33 cl.)100 TL
...n
6 Ay Önce
hem hızlı hemde sıcak geldi ürünler gayet lezzetli...
- Kaşarlı Poğaça40 TL
- Peynirli Poğaça40 TL
- Küt Böreği150 TL
- Adana Böreği190 TL
...ş
7 Ay Önce
Gerçekten böreğiniz harika elinize sağlık
- Dereotlu Poğaça40 TL
- Kıymalı Börek190 TL
...ş
8 Ay Önce
Börekleriniz çok güzeldi elinize sağlık 😍😍
- Sade Poğaça40 TL
- Kaşarlı Poğaça40 TL
- Kıymalı Börek190 TL
- Küt Böreği150 TL
...r
10 Ay Önce
Sadece kiymali kır pidesi iyiydi
- Kıymalı Pide85 TL
...a
11 Ay Önce
Mükemmel
- Kıymalı Börek190 TL
...n
2 Ay Önce
dereotlu popaça istedim peynirli göndermişsiniz
- Çikolatalı Açma45 TL
- Cappy (33 cl.)100 TL
...t
3 Hafta Önce
Adana böreği istedim kıymalı gelmiş
- Simit35 TL
...a
1 Ay Önce
Börekteki berbat koku yüzünden tüm börek çöpe gitti. 5 gün önceden kalanları mı gönderdiler anlamadım. Poğaça soğuktu ama iyiydi.
- Kaşarlı Poğaça40 TL
...n
5 Ay Önce
Gönderilen simitler taş gibiydi, dereotlu poğaça ise o kadar yağlıydı ki yiyemedim bile. Hiçbir şekilde tavsiye etmiyorum.
...n
6 Ay Önce
Çok yağlı
- Coca-Cola (33 cl.)100 TL
...r
8 Ay Önce
siparişimi eksik ve yanliş gönderdiler tavsiye etmiyorum
...r
9 Ay Önce
4x kıymalı kır pidesi söyledim , 3 tane farklı göndermişler 1 tanesi kıymalı gelmiş , ek olarak pideleri çok kötü yemedim bile , söylemeyin paranıza yazık
...k
2 Ay Önce
Pide yag içinde hamuru sert birleşim yerlerinden ayrılmış ilk kez böyle bir pide gördüm 👎🏻
...ğ
11 Ay Önce
Siparişimin hepsi yanlış geldı gerçekten ilgi ve alakanız için teşekkür ederım son siparısım oldu tesekkekkurler

