rider-banner-icon
  • Express Teslimat

Yürükoğlu Baklava

TESLİMAT
4.3 üzerinden 5 yıldız, 1000+ inceleme
Bağımsızlık Blv. No:14/A
...a24.06.20265 Yıldız vermeye değer
...Ö24.06.2026Sizi seviyorum bir kutlama vs yaparken hep sizden aliyoruz. Ayrica da diger yeneksitesinden aldigimda ramazanda koskoca 750 gr dokulerek gelmisti sikayet etmiştim ancak kabul edilmemisti.burasi iyidir
...n24.06.2026Lezzeti ve ikramlarıyla enfes
...o21.06.2026F/P
...ü21.06.2026Tatlıları çok güzel, fiyat performans öneririm
...z19.06.2026Her ürünleri çok iyi
...n20.06.2026İkramları ve lezzeti çok iyi
...e19.06.2026Muhtesem
...o18.06.2026Şambali tam olması gerektiği gibi. Bazısı revani gibi yumuşak yapıyor. Böyle devam edin. Tebrikler.
...i17.06.2026çok i bozmayın lütfen
...k16.06.2026uzun zamandır sipariş veririm bir kere yanıltmadılar ikramlar için de tesekkürler
...n14.06.2026soğuk baklavaya bayıldım muhteşemdi
...i12.06.2026Çok lezzetliydi afiyetle yedik hediyeniz içinde teşekkürler
...n04.06.2026ikram icin tesekkurler yorukoglu 1 numaradir bizim icin cok tesekkurler en lezzetlisiii😍😍🤤🤤🤤
...n03.06.2026ikram için teşekkürler çok güzel.
...ş24.05.2026ikramınız için teşekkürler mükemmeldi
...n23.05.2026Allah Allah bu nedir böyle yemelere doyamadık
...a21.05.2026Yani bu paraya bu kalite helâl olsun hediye bile konulmuş teşekkürler
...a21.05.2026Şöbiyet çok güzel hoşuma gitti fakat resimdeki ağzı açık şöbiyet gibi değil
...o21.05.2026İlk defa sipariş verdik ve bayıldım… şekeri tam, çıtır çıtır. 😍 yanına şekerpare ikram göndermişler, bidahakine bi tanecik şambali rica edicem onun yerine, çünkü hiç denemedim, beğenirsem onu da😍
...v20.05.2026gerçekten mükemmeldi ve tazeydi gece birde sipariş verdim gayet iyi geldi çok teşekkür ediyoruz ikramlarınız için de teşekkür ederiz
...k12.05.2026gelen hediye için teşekkür ederim lezzetliydi hepsi
...k11.05.2026Olması gerektiği gibi. Lezzetli, tatlılık derecesi iyi, taze ve çıtır,
...n11.05.2026fiyat performans iyiydi gerçekten beğendim yorumlar güvenilir
...r10.05.2026indirimden almama ragmen dolu dolu koyup ustune ikram vermisler. tadi da cok guzel. tesekkurler
...c09.05.2026başarılı bir tatlıcı ben severek sipariş veriyorum.. fiyatları uygun olduğu sürece almaya devam..
...m08.05.2026Yine bayılarak yedik. Taze ve gerçekten çok lezzetli. İkram içinde ayrıca teşekkür ederiz 🥰
...w07.05.2026çok güzel ellerinize sağlık
...n06.05.2026iyidi
...z05.05.2026Misafire soğuk baklava aldım, herkes cok beğendi
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0002:15
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday12:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: