- Kahvaltı & Börek
- Pastane & Fırın
- Tatlı
- Express Teslimat
Acarlar Unlu Mamuller
Acarlar Unlu Mamuller Değerlendirmeler
...z
6 Gün Önce
taze ve çok güzel di teşekkür ederim
- Cevizli Baklava (1 kg.)700 TL
...r
1 Hafta Önce
Sıcak ve hızlı geldi kurye çok inceydi
...ı
1 Hafta Önce
tere yağı yoktu sadece şipariş yanliş ürün yola miş sınız
...k
2 Hafta Önce
Harika
- Not availableKurmu
...p
1 Ay Önce
Özellikle browniye bayıldım
...y
2 Ay Önce
arkadaşımın doğum günü için pasta siparişi verdim.o kadar tazeydi ki pasta tadı damağımızda hala💓gerçekten özellikle pastalarını gözünüz kapalı sipariş verebilirsiniz.ellerinize sağlık🤌🤌🤌10/10 🪙
- Çikolatalı Pasta (6 Kişilik)900 TL
...r
2 Ay Önce
Yarim kilo ekler istedim. aradılar elimizde yeterli yok yerine başka gönderelim dediler. 1 kilo soğuk baklava göndermişler. yanlışlıkla mı oldu bilmiyorum ama teşekkürler
- Not availableÇikolatalı Pasta
- Not availableMeyveli Pasta
- Ekler (500 gr.)400 TL
...r
2 Ay Önce
Bugün tüm ürünler ayrı bir güzeldi… emeği geçenlere çok teşekkürler …
- İçli Açma75 TL
- Not availableTereyağlı Simit
- Dereotlu Poğaça20 TL
- Not availableİzmir Bomba Tatlısı
- Üzümlü Kek45 TL
- Çikolatalı Açma75 TL
- Patatesli Açma60 TL
- Not availableDomatesli Kaşarlı Poğaça
...u
3 Ay Önce
tşkr.
- Not availableTulumba Tatlısı
...k
3 Ay Önce
sectigim pastaların gelmemesi ama gelen pastalarında lezeetli olması kurtardı günü ellerinize sağlık
- Not availableMeyveli Pasta
- Not availableÇilekli Pasta
- Not availableÇilekli Muzlu Pasta
...n
3 Ay Önce
Gayet iyi aşırı hızlı geldi. Ürünler de gayet iyiydi
...y
4 Ay Önce
Siparişimizde ki gevrekler gelmedi ama canları sağolsun unutulmuştur ki sabaha karşı dikkatsizlik normal. Bunun dışında gayet lezzetli ve sıcaktı. Güzel bir sahur yaptık teşekkür ederim
- Yumurta30 TL
- Boyoz30 TL
- Not availableKıymalı Sarıyer Börek Sepme
- Not availablePatatesli Sarıyer Böreği
- Çikolatalı Açma75 TL
...k
5 Ay Önce
Tatlılar çok iyilerdi ekstra gönderdiğinizde çok iyiydi ellerinize sağlık
...ı
7 Ay Önce
neden puanı düşük anlamadım her şey harikaydı.
- Üçgen Peynir30 TL
- Simit Tost100 TL
- Gevrek30 TL
- Not availableKıymalı Sarıyer Börek Sepme
...ı
7 Ay Önce
karamelli trileçe yerine yanlışlıkla sütlaç geldi....
- Gevrek30 TL
- Not availableSade Poğaça
- Sütlü Simit35 TL
- Patatesli Açma60 TL
- Not availableÇiğ Köfte Dürüm (125 gr.)
...r
10 Ay Önce
kusursuz hizmet
...r
10 Ay Önce
Sıcacık ve tazeydi
- Not availableDomatesli Kaşarlı Poğaça
...T
11 Ay Önce
Önceki hafta geçen hafta bu hafta biz börek bağımlısi olduk galiba dumanı üstünde geliyor..Ustanın ellerine sağlık börekler leziz :)
- Tulum Peynirli Ayvalık Tostu200 TL
- Gevrek30 TL
- Not availableKıymalı Sarıyer Börek Sepme
...n
1 Ay Önce
Samsun da olduğumu ve kızımın doğum günü için sürpriz yapacağımı söyledim.Sipariş çok güzel ulaştı,kızım ve arkadaşları pastanın lezzetinden çok memnun kaldılar.Kendilerine çok teşekkür ederim.
...a
1 Ay Önce
3 tane yumurta geldi 4 istememe rağmen onun yerine peynir koymuşsunuz sanırım
- Gevrek30 TL
- Not availableKaşarlı Açma
...u
5 Ay Önce
tadı güzel ve taze. ancak kurye pasta taşıdığını unutmuş galiba, pasta 2 ye bölünmüş olarak geldi. biraz düzelterek kullandık
- Meyveli Pasta (4 Kişilik)800 TL
...n
6 Ay Önce
Pastalar resimdekiler gibi değildi tat olarak ortalamaydı.
...l
9 Ay Önce
Çikolatalı açmanın çikolatası azdı diğer herşey süper
- Gevrek30 TL
- Not availableDomatesli Kaşarlı Poğaça
...u
10 Ay Önce
tost ekmek arası peynir.ayvalık tostu değildi maalesef.
- Gevrek30 TL
- Not availableTereyağlı Simit
- Ekmek25 TL
- Not availableKarakılçık Ekmeği (Küçük Boy)
...u
10 Ay Önce
tost ekmeğe yapılmış ve içinde turşu domates v.b ilave edilmemiş..tşkr.
- Not availableEkşi Mayalı Ekmek
...n
10 Ay Önce
pasta söylemenin amacı zaten doğum günüdür değil mi mum konulmamasi üzücü
...u
11 Ay Önce
Daha çıtır olmasını isteriz.
...k
5 Gün Önce
karameli triliçe sipariş verdim. Başka bir tatlı geldi. böreği direkt olarak torbaya koyup göndermeniz de cabası.
...ş
1 Ay Önce
ekler söyledik, çok lezzetli değil fiyatına göre normal
....
2 Ay Önce
Fiyatı ucuzdu diye çok birşey beklememiştim. çikolatalı pasta fena değildi ama meyveli ortalamanın altı. Azacık fazla para harcayıp adam akıllı bir pasta yiyin bence

