- Burger
- Restoran Teslimatlı
Baget Burger
Baget Burger Değerlendirmeler
...Ç
3 Ay Önce
Her zamanki gibi güzeldi. Sanırım yoğunluktan ekstra köfte unutulmuş. Sağlık olsun.
...k
7 Ay Önce
Her zaman ki kalite devam
- Cheeseburger Menü310 TL
...a
9 Ay Önce
Bayılarak yiyorum elinize emeğinize sağlık çok güzeldi �Ve çok beklemedim 😊
- Cheeseburger Menü310 TL
...k
9 Ay Önce
Cok iyi değişmeyen tek yer. Fiyatlar hariç 😀
- Köz Burger Menü310 TL
- Soğan Halkası (12 Adet)100 TL
- Patates Kızartması (200 gr.)120 TL
...a
11 Ay Önce
mükemmeldi
- Double Köz Burger320 TL
...r
11 Ay Önce
notları dikkate aldığınız için tskler çok guzeldi
- Cheeseburger Menü310 TL
...n
10 Ay Önce
Soğan halkası yanmış ve çok sertti. Burger lezzeti herzamanki gibi güzeldi.
- Köz Burger Menü310 TL
...e
10 Ay Önce
herzamanki gibi guzel
- Hamburger Menü300 TL
- Köz Burger Menü310 TL
...l
11 Ay Önce
köfteler incecikti
...l
11 Ay Önce
3 yıl önce 30tlye yediğim bir menüydü hala güzel
- Hamburger Menü300 TL
...ş
3 Ay Önce
Patateslerin baharatı yoktu ve yumuşaktı.Cheesburgerin içerisinde turşu özel sos yoktu. Lezzet-i kampüs bölgesindeki baget burger lezzeti gibi değildi
...k
9 Ay Önce
ekmek bayat ve boştu üzdü gelen sipariş
...r
10 Ay Önce
içi kuruydu soslar azdı iç malzemesinin
...z
4 Ay Önce
Yazılan notlara dikkat ederseniz daha iyi olur.
...n
5 Ay Önce
çok özensiz yapılmış bir hamburger ve patatesler aşırı derecede yumuşak
...s
7 Ay Önce
Burger Bilmiyorum ya damak tadıma uymadı belkide ama onun haricinde herşey gayet güzeldi
- Not availableEker Çikolatalı Puding (100 gr.)
- Patates Kızartması (200 gr.)120 TL
...e
9 Ay Önce
menü güzeldi ama patates saysam 10 tane yoktu önceden bol patates konuluyordu sumdi ise sayılı tamam tuttu seviliyorsunuz diye ürünleri az koymayın para veriyoruz extradan patates için
...r
10 Ay Önce
eski lezzeti 0, patatesler baharatsız, hamburger kuru, 2 puan doyduğum ve kuryenin hızına
...i
10 Ay Önce
Bu sefer beğenmedim
...n
9 Ay Önce
Hep aynı siparisi veriyorum. Nisan ayinda 350 liraya yedigim yemek bu sipariste 550 lira. %57 artis yapiyor, bir yillik TUFE %32.95, 8 aylik TUFE %21.50. Bu konuyu ticaret bakanligina yazacagim.
...k
4 Ay Önce
Baget Burger ilk çıktığı zamanlarda gerçekten çok iyiydi. Ama şubeleşme maalesef bu lezzeti çok geriye götürdü. Eve söylediğimiz siparişte hamburger ekmeği bayat, patatesler ise çok kötüydü.
...u
5 Ay Önce
Et çok inçe salam dilimi gibi. Sadece ekmek geliyor aza
...Ç
6 Ay Önce
Eski lezzet yok
...e
6 Ay Önce
Sosları eksik koymayın diye not yazdım eksik göndermişler etler iyi pişmiş olsun dedim iyi pişirmeden göndermişler. Yiyemedik . Önceki siparişlerde de böyle yapmışlardı. Aynı sorumsuzlukta devam ediyr
...t
6 Ay Önce
Malzeme eksikti kaç defa yedik ettik ayıp.
...r
7 Ay Önce
Notlara yazdığımız yazılar kesinlikle umursanmıyor kaç defa aramama rağmen telefona bile bakmıyorlar
...e
8 Ay Önce
Sadece ketçap mayonez değil, barbekü sos ve acı sos istemiştim göndermemişler. Patatesler de miktarı çok az. İki kutudakini toplasanız toplam 25-30 patates dilimi anca eder. Özensiz ve eksik!
...r
9 Ay Önce
Bir ilk yapıp sıcak gönderdiniz dicektim o da ne?! Bonfilelerin küçüklüğü nedir o öyle. Kendiniz yemeyeceğiniz şeyi göndermeyin. Patatesler iyice kalitesiz olmuş. Bu işten bıktıysanız söyleyin
...l
9 Ay Önce
rezaletti köfte pişmemiş
...N
10 Ay Önce
bonfile dedikleri nugget, hamburgerlerin içi boş

