rider-banner-icon
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Hacı İsmailoğlu

TESLİMAT
4 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
Kültür Mah. Ziya Gökalp Cd. No: 24/18
...k04.06.2026bence güzel
...t11.04.2026Şahaneydi, fıstık sarmanın fıstığı , midye dolma içindekinden daha kaliteli ve yoğun geldı. Fıstık sarma çok daha güzeldi bu yüzden
...m06.03.2026Güüllaççç olayy nefisss bravoo
...r02.03.2026Muhteşem hep çok taze
...t03.02.2026Hepsi gayet lezzetliydi. Özellıkle fıstıklı padişahı çok çok begendik. Emeğinize sağlık
...n10.12.2025zamanında sipariş beyfendi kurye kardesimiz
...n06.12.2025Tulumba harikaydı. Çıtır çıtır çok tazeydi. Şerbet içinde yüzmüyordu. Çok çok beğendim. Elinize sağlık.
...n12.11.2025Küçük bir siparisti az gramaj icin de gönderim yaptığınız icin tesekkur ederim hizlica geldi kurye arkadaşa da tesekkurler
...ı21.10.2025Harikaydı bugün tekrar sipariş ettim özel baklava.
...k19.10.2025ekler güzel ve fiyatı da gayet uygun. trileçe de güzeldi.
...n11.09.2025Şerbeti biraz daha az olabilirdi ondan hariç Herşey taze ve lezzetliydi
...n07.08.2025Şiresi az sertti
...k30.03.2026frambuazlı trileçe fena değil, fiyatı uygun.
...n13.09.2025Kuru baklava yediğim en iyi baklavaydı soğuk baklava ve izmir bomba eh işte soğuk baklava çok şerbetliydi.
...n25.05.2026Karışık kuru pasta siparişi vermiştim. Tuzlu olarak tek çeşit, tatlı olarak tek çeşit olacak şekilde geldi “karışık”. Birer ikişer farklı çeşit tatlı/tuzlu kurabiye karışık gelir sanmıştım.
...n25.02.2026Tatlı tuzlu kurabiye çeşitlendirilmemiş bir çeşit tahinli bir de tuzlu gönderlmiş. Seçenek sunmamasına rağmen tek çeşit gönderilmesi doğru değil.tuzlu kurabiye kıtır değil, güllaç iyiydi.
...u05.08.2025Baklava taze değildi ama yine de güzeldi
...k09.07.2025soğuk baklava hafif değildi ağır bir tadı vardı.
...k17.06.2026Nadiren yorum yaparim ama bir yer bu kadar ozensiz olabilirdi. Bombalarin hem ici hem disi kupkuru. Kac gunluk tatli acaba da bu hale geldi
...ı11.05.2026triliceyi ıslattıkları süt bozuktu, ismine güvenip aldık pişman olduk. paketleme kötüydü. süt poşete dökülmüştü her yer kirlendi. tek kelime pişmanlık. paramız çöp oldu.
...Ü22.04.20262 ürün söyledim 25 dk gec geldi toplam 60 dk içinde ve gelen 2 üründe bayat
...y28.12.2025O kadar bayatki hepsi dağılmış paramparça olmuş, paketlemenize bayıldım özensiz ve keyfi…
...n04.11.2025kuru pasta cesidiniz cok azdi ve koyduklariniz da vasatti. Bir kg ismarladigima cok pisman oldum. Tulumba tatlisi da asiri kuruydu. bayat olup olmadigini dusundurttu. Bir daha sizden ismarlamam.
...ş16.11.2025bayat kurabiye göndermişler tatlı kurabiye dahada berbat çeşitlilik yok.
...k09.07.2025kadayıf yanıktı yerken ağıza yanık tadı geliyordu.lezzetsizdi
...A17.10.20258 tane koymuşlar 800 lira para aldılar
...ğ28.09.2025Ekler çikolatalı istedim. Sormadan başka ürün geldi.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:0022:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: h.i̇smai̇loglutatli̇ci̇li̇k@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0454160457600001