rider-banner-icon
  • Ev Yemekleri
  • Restoran Teslimatlı

Ana Ocağı Ev Yemekleri

4.6 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Sanayi 6 Sk. 13/a
...n07.03.2026ustamızın ellerine sağlık hızlı geldi
...i06.03.2026yapan usta Türkiyede tek
...k06.01.2026Hiç şüphe etmeden rahatça sipariş verebildiğim tek yer olabilirsiniz hem sıcak geliyor hem iyi pişmiş hem baharatı tadında hem eksiksiz cidden elinize sağlık teşekkür ederim.
...ı02.11.2025Yemeğim çok lezzetliydi elinize sağlık ayrıca kurye gerçekten çok güler yüzlü ve samimiydi birşey aldığımıza pişman eden kuryeler yerine bu tip insanları daha çok görme dileği ile.
...a25.10.2025anne eli değmiş gibi çok güzeldi
...ı24.10.2025herşey çok güzeldi elinize emeğinize sağlık.
...n23.10.2025elinize sağlık çok güzel olmuş kalitenizi korumanız dileği ile 🙏🏻
...I25.07.2025Çok lezzetli ve doyurucuydu, ellerinize sağlık çok güzel olmuş, kuryede gayet hızlı ve sıcak getirdi
...ş29.08.2025Gerçekten harikaydı ellerinize sağlık
...t24.08.2025Kuryeleri çok ilgiliydi, çok memnun kaldım. Müşteri memnuniyetini gözeten işletme gözümde her zaman 5 yıldız. Üstüne bir de yemekler sıcak geldi ve lezzetliydi.
...ı18.08.2025Son zamanlarda yediğim en iyi pilavdı diyebilirim elinize sağlık.
...m15.08.2025Pilav tane taneydi hızlı ve sıcak geldi ikram icin teşekkür ederim.
...a14.08.2025hediye için teşekkürler kurye hızlı geldi
...ı14.08.2025Biz de böyle bir yer bekliyormuşuz demek ki.Tek kelime ile harika çok teşekkür ederim ilginiz ve lezzetiniz için.
...a10.08.2025lezzetli, karnım acıktığında gece sipariş verip her seferinde memnum kalıyorum
...a09.08.2025tavuk çok lezzetliydi pilav tane taneydi annemin pilavından daha güzel olmuş ellerinize sağlık ikram için de ayrıca teşekkürler
...n08.08.2025Güler yüzlü kurye lezzetli yemekler
...t08.08.2025Lezzet harika kurye hızı mükemmel ayrıca ikramlar da şahaneydi kaliteli lezzet kaliteli hizmet
...r28.07.2025herşey harika, hem çok hızlı geldi hem de herşey çok güzeldi ayrıca tatlı ikramınız için de teşekkür ederiz
...i26.07.2025İkram için teşekkürler. Lezzetliydi.
...ç26.07.2025Ellerinize emeğinize yüreğinize sağlık gerçekten çok memnun kaldık ve sabahın o saatinde harika jestiniz notunuz kuryenizin nezaketi için de çok teşekkürler 🥰
...v15.07.2025yemek sıcak ve lezzetliydi. kurye çok hızlı memnun kaldik
...n11.07.2025Gayet sıcak doyurucu ve lezzetli
...E08.07.2025Yemekler harika lezzetli ve personel çok hızlı ve güleryüzlü teşekkürler :)
...m28.06.2025çok lezzetli yapmışsiniz
...m26.06.2025Her siparisimde bu lezzetten çok memnunum teşekkürler ayrıca köfteniz Bilecik standartlarının üstünde
...k02.09.2025Geç ama sıcak geldi
...r26.10.2025160 TL para veriyoruz iki kişi 320 TL verdik ne doyduk ne tat aldık yazık verilen paraya
...a08.09.2025Kurye iyiydi hızlı geldi kuru fasulye sadece sudan ibaret ne tat ne tuz vardı içli köfte ise içli köfte bile demek istemiyorum değişik bi tat değişik bi hamur kötüydü
...i01.08.2025Diğer siparişler güzeldi lakin karışık tosta kadar. İçindeki sos ekşimsi tat veriyordu hadi o neyse de kekik ne alaka? Yiyemedim.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0006:15
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday12:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Ebru Beste Yardımcı

Ana Ocağı Ev Yemekleri