rider-banner-icon
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Dot Chocolate

TESLİMAT
4.9 üzerinden 5 yıldız, 1000+ inceleme
Bahriye üçok mahalle. 1671 sokak no :124/1 A Karşıyaka / İzmir*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...ç17.06.2026Her zaman mükkemmel
...ç17.06.2026Bu benzersiz lezzete asla hayır diyemiyorum
...n16.06.2026Her zaman en iyi en kaliteli
...a16.06.2026Her şeyi ile harika,lezzetli ve tazeydi. Şu zamanda Kalitesini bozmayan böyle işletmeler bulmak zor gerçekten 1 kere sipariş verin sonra bağımlısı oluyosunuz zaten :) emeğinize sağlık <3
...t05.06.2026Bu sefer kardeşime de tattırmak için sipariş verdim, ondan da tam puan aldı :)
...ı05.06.2026Gerçekten çok tazeydi ve yanında göndermiş olduğunuz ikramdan dolayı teşekkür ederim 😊❤️
...a04.06.2026Diyetimin en büyük düşmanı.. tatlıları çok iyi maalesef, bağımlılık yapıyor
...n03.06.2026Her zaman aynı mükemmellik. Harikasınız.
...U02.06.2026Çok lezzetliii umarım bu lezzet şaşmaz :)
...t02.06.2026Fındık kırığı istemiştim ama gelmemiş olsun puan kırmadım kalitesini hiç bozmayan bir işletme çünkü. Arada hata olabilir insanız
...t25.05.2026Yine ve yine mükemmel, nereye giderseniz beni de götürün :)
...k20.05.2026mukemmel cok iyi
...ı18.05.2026Ricamı kırmadılar 2 hafta önce keşfettim bu 5. Siparişim bayılıyorum 😍 yaza kilolarla giriyorum resmen 🥹😍
...p12.05.2026resmen muptelasi oldum🫠
...u06.05.2026Harika!
...a06.05.2026Tatlıları yıllardır zaten favorimiz, ama ayrıca ekibe de kocaman bir kalp♥️
...t03.05.20262 gün içinde 2. sipariş edişim. Diyetimi bozdunuz şikayetçiyim 🥹 Başka bir tatlı söyleyecektim elim yine Cosmos'a gitti 🫠 Umarım bir ara diğer tatlılarınızı da deneme imkanı bulacağım...
...t30.04.2026Bu şahane bir şeydi.Dışarıdan tatlı söyleyen biri değilim bugün bir kaçamak yapmak istedim ve bom 🔥 Çikolatası, meyveleri, keki 🤤inanılmaz lezzetli ve hafif, çıtırı anlatmaya kelime sayım yetmedi...
...i28.04.2026Bayıldım;) çok teşekkür ederim harikaydı
...i24.04.2026Her zamanki gibi muhteşemdi, işini iyi yapan insanları seviyoruz
...u22.04.2026Ricamı kırmadığı ve üstüne üstlük çok hoş bir not yazma nezaketi gösterdiğiniz için çok teşekkür ederim. Tatlara diyecek laf zaten yok. Ne istersek isteyelim hep aynı kalitede, hep aynı müthiş lezzet.
...n21.04.2026Porsiyonu çok büyük ve aşırı lezzetli 😋
...i17.04.2026Çok başarılı 👌 sürekli sipariş veriyoruz, lezzeti harika 👍🏻
...z16.04.2026ne sipariş ettimse hepsi ayrı lezzetli. ellerinize sağlık :)
...n10.04.2026her zaman mükemmel lezzet notlara dikkat eden muazzam bir işletme. sizdeki lezzet kimsede yok💜
...i05.04.2026muhteşemmmmmm yalnız açık olduğu günleri yakalamak sıkıntı
...z02.04.2026🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻💖💖💖
...r30.03.2026Cosmos ve Polaris tatlılarınız gerçekten muhteşemler İçindeki çikolata ve malzemelerin tazeliğine bayıldık. Her kaşıkta ayrı bir keyif ilk terciğimiz kesinlikle sizin tatlılarınız Elinize sağlık!
...u10.03.2026Gerçekten çok lezzetli taptaze miss gibi elinize sağlık 🙏🏻☺️
...e05.03.2026Yorumları dikkat eden bir işletme. Bunun için teşekkürler. Her şey çok güzeldi. Bu sefer sadece şunu söyleyebilirim; çikolatayı biraz daha akışkan bekliyordum, biraz katılaşmıştı.
Monday17:0022:00
Tuesday,Wednesday,Friday16:0022:00
Thursday14:0022:00

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi: tugce.koza@hs01.kep.tr

MERSIS No: