rider-banner-icon
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Pide & Lahmacun
  • Express Teslimat

Kebap 47

TESLİMAT
3.8 üzerinden 5 yıldız, 89 inceleme
Uslu Cd. 23a
...r04.06.2026Ellerinize sağlık her açıdan bekletimi karşıladı, tadı, lezzeti sunumu teşekkür ederim.. ve tam zamanında geldi uzak olmasına rağmen
...l01.06.2026On numara lahmacun
...m25.05.202610 yıldız olsa hakediyor ilk defa sipariş veriyorum herkeze tavsiye ederim güzel pişmiş hijyen ve hızlı geldi emeğinize sağlık teşekkür ederim. Güzel düşünceniz şeker için de ayrı teşekkürler 🙏
...n15.05.2026civardaki en iyi kebapçı hızlı teslimat kusursuz paketleme bunlar benim için önemli emeğinize sağlık.
...r09.06.2026porsiyon büyük lezzetli , içeçeğimi unutmasaydınız iyiydi :)
...z15.04.2026tadı güzeldi. sıcak geldi. joker indirimiyle fiyat uygun. doyurucu. salatası vardı.
...z13.06.2026Tırnak pide için burdan sipariş vermiştim lavaş göndermişler.eti güzeldi.
...ş05.06.2026Dürüm iyiydi ama lahmacunun tadı garipti beğenmedim
...z17.03.2026Ezogelin çorbası sipariş etmiştim ancak tavuk suyu çorbası geldi ve pek iyi değildi. Lahmacunu ise beğendim, çıtır ve lezzetliydi. İkram olarak gelen ezmenin tadı da gerçekten çok kötü..
...n20.01.2026Ezogelin çorbası güzeldi ama lahmacunu hiç beğenmedim tamamı çöp oldu. Etinin tadı lezzetli değildi maalesef.
...s23.12.2025gayet sıcak lezzetli ve isteğimiz üzerine gevrek muazzam bir lahmacundu ellerinize sağlık
...k30.09.2025köftesi çok ekstraydı,baharatları süper ayarlanmış,tam kararında pişirilmiş.Kesinlikle tekrar sipariş vereceğim bir yer.
...n27.09.2025bu ne kardeşim yaa resmen ziyafet oldu ellerinize sağlık ucuz diye aldanmayın çok güvenli
...a16.09.2025harika
...a16.09.2025harika
...a16.09.2025süper
...a16.09.2025çok güzel
...r10.03.2026Maalesef kullanılan malzemelerin kalitesi düşük sanırım midemi rahatsız etti. Yoksa fiyatı çok iyiydi fena da değildi sunumu lezzet olarak çok lezzetli sayılmazdı ama rahatsız etmesi elenme sebebi.
...n17.02.2026İki kola sipariş etmiştim ancak bir tame gönderildi
...n27.02.2026notu neden okumuyorsunuz ? boşuna mı yazıyoruz ? ofisi neden soğan kokutuyorsunuz. İstemiyorum yazmışım not okumuyorsanız sipariş almayın. 2026 ya geldik hala okuma özelliği kazanamadınız.
...ş15.06.2026Lahmacunların içi pişmemiş ıslak geldi. Kola aldım pepsi gönderildi. Aynı şekilde notlara dikkat edilmiyor ve en önemlisi 2 lahmacun için 40,50 dakikadan fazla hazırlanmasını bekledim.
...a16.09.2025mükemmel
...l15.05.2026acısız olarak istediğimiz lahmacun acılı geldi ayrica geldiğinde buz gibiydi size 1 yildiz bile fazla
...ş03.04.2026Porsiyon yancıları Az
...ş03.04.2026Porsiyon yancıları Yetersiz !!!
...ş03.04.2026Porsiyon yancıları Yetersiz !!!
...Y28.02.2026Lahmacun çok kötü geldi ilk defa yanında yeşillik yok hiçbişey göndermemişler
...ş09.09.2025Aşırı kalitesiz
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0023:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: