- Burger
- Restoran Teslimatlı
Ohannes Burger
Ohannes Burger Değerlendirmeler
...l
2 Hafta Önce
Harika...
- Regular Buffalo Chicken400 TL
...z
1 Ay Önce
Ben buranın burgerlerine bayılıyorum gerçekten çok güzel
- Regular Smash Burger460 TL
- Soğan Halkası (6 Adet)90 TL
- Coca-Cola (33 cl.)95 TL
...a
3 Ay Önce
o bir virtüöz, orkestra şefi… alanında en iyilerinden
- Ohannes Mushroom475 TL
...l
4 Ay Önce
Şuana kadar yediğim en iyim hamburgerlerden biriydi. Çalışanlar çok nazikti birde
- Ohannes Chicken Burger395 TL
...ş
5 Ay Önce
biz değerlendiremeyiz estagfurullah onlar bizi değerlendirsin . hizmet kalite lezzet mükemmmeellllll . ağzınız tatlansın notuyla çikolata göndermişlerdi çok mutlu olduk.
- Ohannes Classic435 TL
...a
5 Ay Önce
Tadı nefisti, köftesi zincir fastfoodcularda ki gibi kuru değil suluydu ekmeği taze ve çıtırdı biraz pahalı olabilir ama kesinlikle değerdi
- Ohannes Classic435 TL
...ü
6 Ay Önce
Bugün ilk defa sipariş verdim ve fiyatını tam anlamıyla hak ediyor.Her şey çok güzeldi hamburgerden sonra tıka basa doyuyorsunuz.Baharatlı patatesler ve soslar efsoydu kurye kız çook tatlıydı bayıldım
...l
6 Ay Önce
Bu soğuk ve karlı havaya rağmen gayet sıcaktı. Lezzeti de Oha enfesss dercesine iyiydi.
- Regular Biftek's475 TL
- Coca-Cola (33 cl.)95 TL
...r
2 Hafta Önce
Tek problem aşırı ama aşırı yağlı olması. Hatta yağın içinde yüzmesi. Ama onun dışında on numara.
...n
2 Ay Önce
15 dk da geldi güzeldi
- Golden Chicken Burger290 TL
- Ayran (30 cl.)55 TL
...r
5 Ay Önce
İyi güzel de o kadar para veriyoruz ,yahu ellerimizi hamburgerin kağıdına sildik,insan bir peçete koyar hiç yoktan
- Ohannes Classic435 TL
...s
2 Hafta Önce
lezzetli ama aşırı pahalı
- Ohannes Mushroom475 TL
...r
4 Ay Önce
Güzel bir hamburger, patates kızartması ama yani karton kutu, karton poşet koyacağınıza bir mayonez ketçap bir tane ıslak mendil koyar insan içine. Servis berbat.
...ç
2 Ay Önce
ay bayılıyorum buranın hamburgerine
- Ohannes Crispy Chicken Burger405 TL
- Soğan Halkası (6 Adet)90 TL
...n
2 Hafta Önce
sos açılmıştı bütün sos paketin içine dağılmıştı yiyemedik doğru düzgün daha düzgün paketlenmeliydi tadı da beklentimin çok altındaydı güzeldi diyemem
...t
1 Ay Önce
Patatesleri yanmayanları güzeldi .Hamburger genel olarak tatsız geldi biftek eti lezzetliydi ama köfte tuzsuzdu .Fiyatla uyuşan bir lezzet değildi
...k
5 Ay Önce
Tavuk eti çok fazla kızartılmış ve çok kurumuştu, patates mükemmeldi keza soslar da çok iyiydi
...ş
1 Ay Önce
Fiyatına göre çok üst düzey burger yapmaları lazım ama o kadar üst seviye değil. Bide çook geç geldi. Yağmur vardı ama yağmur başladığında zaten 1 saat geçmişti. Yemek 2 saate yakın sürede geldi.
...ş
1 Ay Önce
patetes, hamburger köftesi lezzetsiz, hamburger de sadece ızgara lezzeti var geri kalan hiçbir malzeme de lezzet yok, kötü yorum yapmak istemem, geliştirin çünkü gerçekten kötü, kurye çok iyi biri

