rider-banner-icon
  • Döner
  • Restoran Teslimatlı

Ömer Usta İskenderun Usulü Döner

4.1 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Avukat Zekeriya Aydın Cad. No:26
...w04.06.2026Çok hızlı
...E20.05.2026ayran markanız ve tadı kötü
...E20.05.2026ayran kalitesiz
...E20.05.2026ayran kötüydü
...a09.05.2026Yok böyle bi lezzet mükemmel bol malzeme
...i05.05.2026Batmanda yediğim en iyi dönerlerden. Biri teşekkürler
...E04.05.2026çok iyi
...E04.05.2026Mükemmel ötesi
...ı16.03.2026Çok beğendim
...D26.01.2026Ömer usta batmanın gastronomik seviyede arşa çıkmasını sağlayan bir adam. Ömer usta yemek dünyasının Roberto Carlos’udur
...a29.11.2025Harika
...ı06.09.2025hızlı servis ve sıcacık geldi lezzet harikaydı elinize sağlık
...m31.08.2025Çok güzel di tavsiye ederim sosu bol ve çok sıcak geldi tavsiye ederim
...l29.08.2025Gördüğüm en dolu et döner ellerinize sağlık sadece sosunu çok dökmeseniz daha iyi olur
...r15.08.2025ellerinize sağlık
...i08.08.2025Son zamanlarda yediğim en lezzetli yemekdi sıcak ve porsiyonlama çok iyi 1 porsiyonla 2 kişi bile doyar ellerinize sağlık
...o03.07.2025Gerçekten hayatımda yediğim en iyi dövmelerden de çok güzeldi hem içi dolu hem de tadı güzel ve gerçekten kuryeniiz de çok hızlıydı Emeğinize sağlık ellerinize sağlık..
...i27.06.2025Normalde yorum yapmam Ama başarılıydı �
...E20.05.2026Ayran markanız çok kötü ayraninizi değiştirmeyi tasfiye ederim.
...i15.05.2026Patates çok soğuk geldi çok kötüydü dönerde soğumuştu
...k15.02.2026Menünün içindeki içecek gelmemişti ama iki tane patates yollanmıştı. İçeceğin neden olmadığı ile ilgili açıklama da yapılmamıştı. Emek verilmiş ama sipariş bana çok özensiz geldi. Beğenmedim.
...l02.06.2026Cpk güzel beğendim
...s12.10.2025Antakya usulü et döner dürümün içeriğinde soğan ve domates yazmamasına rağmen soğan domates eklenmişti ve patates kızartması yazmasına rağmen eklenmemişti. Bir dahaki siparişte dikkat edebilirmisiniz
...i26.11.2025Ömer usta Batman sa tek candır
...n30.05.2026ayran almayın berbat bir şeydi onun dışında döneride eh işte idare ederdi
...i18.03.2026İçindeki patates kötüydü onun dışında beğendim
...n09.06.2026beğenmedim
...a18.12.2025hayatımda daha kötü bir döner yemedim. ekmek parçalanıyor içi su gibi ıslak et okadar sertti ki anlatamam. yazık ilk defa sipariş vermiştim halbuki
...n10.06.2026Her şeyiyle yanlış sipariş gönderildi. 2.kez gönderildiğinde tavuk az gönderildi
...d12.09.2025Kötü muamele
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0021:15

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: melike.tani@hs01.kep.tr

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Melike Tani

Ömer Usta İskenderun Usulü Döner