- Döner
- Kebap & Türk Mutfağı
- Pide & Lahmacun
- Express Teslimat
Mogan Aspava
Mogan Aspava Değerlendirmeler
...e
2 Hafta Önce
harikaaaaa çok teşekkürler
- Mercimek Çorbası200 TL
...s
1 Ay Önce
Eksiksizdi , teşekkürler
- Adana Kebap620 TL
- Sütaş Ayran (30 cl.)80 TL
...u
1 Ay Önce
kurye abla çok tatlısın😭🫶
- Lahmacun300 TL
...k
2 Ay Önce
Sadece patatesler soğuk ve bekletilmişti ama onun haricinde pidenin lezzeti çok iyiydi ve porsiyonlar çok doyurucuydu elinize sağlık
- Kıymalı Kaşarlı Pide420 TL
- Lahmacun300 TL
...i
2 Ay Önce
olması gerektiği gibiydi elinize sağlık teşekkür ederim
- Kıymalı Pide410 TL
...u
3 Ay Önce
Her şey eksiksiz ve lezzetliydi. Ellerinize sağlık. İyi bayramlar
- İskender (Et Dönerden)630 TL
...t
3 Ay Önce
Mükemmel
- Kuzu Şiş780 TL
...a
3 Ay Önce
hızlı ve sıcak geldi,lezzetliydi
- Kıymalı Kaşarlı Pide420 TL
...R
3 Ay Önce
tam zamaninda geldi lezzetliydi yılların degismez adresi
...n
4 Ay Önce
hızlı temiz ve lezzetli 👏👏
...n
4 Ay Önce
Tavsiye ederim güzel sıcak geliyor hızlı teslimat
- Sarma Beyti Kebap630 TL
- Sütaş Ayran (30 cl.)80 TL
...l
7 Ay Önce
O kadar güzel ve özenli bir teslimatti ki çok memnunuz her seferinde aynı kalite ve aynı özen. Kuşbaşılı pide ve beyti ikisi de sıcacık teslim edildi. Tüm ikramlar ayrı ayrı iki kişilik konulmuştu.:)
- Kuşbaşılı Pide630 TL
- Sarma Beyti Kebap630 TL
...r
4 Ay Önce
Yemek ve yan ürünler gayet iyiydi ancak yemek sepetinin kendi kuryesi geç gönderildiği için çok beklemen gerekti. Restoranı aradım çok ilgililerdi
- Kaşarlı Beyti Döner650 TL
...z
1 Ay Önce
Yancısı vardır diye aspavadan söyledim patates kızarmasını yollamamışlar. Bilseydim burdan söylemezdim. Tadı güzeldi ama
...l
6 Ay Önce
paketleme biraz daha düzgün yapılabilir
- Sarma Beyti Kebap630 TL
...n
3 Gün Önce
gelen dürümler hamur olmuş ıslakdi. içindeki et dönerler dürüm içlerine serpelemisler yani içinde et yok gibiydi. salata deseniz ayrı bir rezalet hep sararmıştı. Aspava ismine yazık oluyor hiç beğenm
...ğ
5 Gün Önce
Çorbayı da beğenmedim ağır bir koku vardı. Dönerler de ciklet gibiydi zor çiğneniyordu. verdiğim TL ye yazık. ikram yollamasaniz yerine siparişin kalitesine dikkat etseniz daha iyi olur
...n
1 Hafta Önce
2 saatte getirildi yanmıştı ürün simsiyahti
...n
3 Hafta Önce
Bayat Pide ekmeği, buz gibi kebap yağı donmuş resmen çok kötü bir deneyimdi Aspa bu olmamalıydı.
...x
1 Ay Önce
daimi müşterinizim, son üç sipariş aşırı lezzetsiz ve özensiz, kıymalar çiğ sebzeler bozuk, kaşarı iki gram koymuşsunuz, sadece tatlınız güzeldi. mideme dokundu pide, size yakışmıyor
...s
2 Ay Önce
Siparişim eksik geldi . Neden dikkat edilmiyor anlamadım .ayran yoktu . Nasıl gözden kaçmış hayret
...r
2 Ay Önce
papatesler ezilmiş ,pişmemiş, marulda kum var , lahmacun lezzetli değil,
...z
4 Ay Önce
Kusbası kaşarlı söyledim kusbası geldi.Siparişi dikkatli okuyun lütfen
...l
7 Ay Önce
Patates cacık salata yollamadılar.

