- Dünya Mutfağı
- Tavuk
- Express Teslimat
Tavuk Dünyası
Tavuk Dünyası Değerlendirmeler
...n
2 Ay Önce
Çok iyiydi hızlı geldi ve yanına ekstra tatlı ikram etmişler çok teşekkür ederim salata sosunu unutmayın yazmıştım iki tane koymuslar teşekkürler
...a
4 Ay Önce
Çok yağmurlu ve zorlu hava şartlarında, ailesini geçindirmek için emek veren kurye arkadaşlarımıza teşekkür ederim.”🫶
...ü
5 Ay Önce
cok lezzetliydi o ayrı da geçen sütlaçlari unutmuşlardi bu seferki sparisimizde gondermisler
...r
5 Ay Önce
teşekkür ederiz
- Kekiklim525 TL
- Peynir Çubukları250 TL
...i
6 Ay Önce
Servis çok hızlıydı en güvendiğim ve gönül rahatlığıyla sipariş verdiğim, teşekkürler
- Mucidinden Soslu Tavuk525 TL
...n
2 Ay Önce
Porsiyonu çok azdı. Lezzetü güzeldi
- Kekiklim525 TL
...n
6 Ay Önce
Yemek iyi. İçecek eksik geldi.
...n
10 Ay Önce
Herşey on numara ama yemek kapları çok sağlıksız
...ş
11 Ay Önce
Makarna soğuk geli biber istememiştim biber konulmuş yemeyime
...z
1 Ay Önce
ÜRÜN ÇOK SOĞUK GELDİ
...n
2 Ay Önce
Soğuk geldi sos yoktu yemeklerde
...k
5 Ay Önce
kolamı getirmemişler.
...k
8 Ay Önce
Beğenmedim özensiz yanmış tavuklar :(
...l
2 Gün Önce
Yemeği gönderiyorsunuz eyvALLAH ta çatalda gönderin yiyebilelim (servis istiyorum seçeneğini işaretlememe rağmen gelmiyor)
...n
1 Hafta Önce
buz gibi yemek ekmek bayat
...n
2 Hafta Önce
Böyle bir şey olamaz bu 3 oldu seçtiğim ürün gelmedi servis berbat benim için artık bu şubeden sipariş verme işi bitmiştir. Ayrıca eksik ürün
...A
2 Hafta Önce
Ekmek bayat
...d
3 Hafta Önce
Teriyaki soslu tavuk istemiştim salata da olucaktı , onun yerine farklı sos ve sadece makarna gelmiş!!
...n
3 Hafta Önce
buz gibiydi porsiyonlar çok küçüktü salata sosu istememe rağmen göndermemişlerdi hiç beğenmedim tam bir hayal kırıklığı
...u
4 Hafta Önce
Koydunuz tavuk 130 gr tavuk yoktu 1 avuç makarna vardı zaten makarnanın kilosu ne kadar ki 520 tl alıyorsunuz kesinlikle söylemeyin rezalet kötüydü
...r
1 Ay Önce
Tam bir hayal kırıklığı dünkü siparişim adresim doğru olduğu halde iptal oldu bugünkü siparişimde de ayran eksik geldi ve nakit ödedim gelmeyen ürünü ödemiş oldum ve aynı sorunu arkadaşlardan yaşıyor.
...n
1 Ay Önce
Sipariş eksik geldi maalesef 2 kekiklim 1 mucidinden sipariş etmiştik, 2 kekiklim geldi.
...n
1 Ay Önce
Halka geçer gibi iki üç tane patates kızartması koymuşlar
...n
1 Ay Önce
Cok soguk geldi porsıyon restauranttakı gibi degil cok azdı
...z
2 Ay Önce
45 dakikada geldi yemek buz gibi ziverbeyde oturuyorum siparişim önce modaya gitti sonra bana geldi hiç mutlu degilim
...n
2 Ay Önce
Sebze yerine salata yolanmış
...l
3 Ay Önce
Her siparişte ya soslar ya patates ya içecek bir şekilde eksik geliyor bu sefer rica etmeme rağmen yine sos yoktu ekmek 10 gün dışarda beklemiş gibi kuruydu, genel anlamda kadıköy civarı en kötü TD
...I
3 Ay Önce
Eksik
...n
3 Ay Önce
Sipariş verip bekliyoruz gelen her siparişi aynı kuryeyle gönderelim diye yola çıkan kuryeyi geri çağırıyorlar buz gibi tavuk yiyoruz bir daha asla
...ü
3 Ay Önce
notları okumasınız 3 kaşık tavuk için 5 kaşık yag eklersiniz degismezsiniz yag içindeydi

