rider-banner-icon
  • Kahve
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Kahve Dünyası

TESLİMAT
3.7 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
Mehmetçik Mah. Doğan Demircioğlu Cad. Forum Çamlık No:2 K:Giriş*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...m14.06.2026İnanılmaz lezzetli ve sıcak geldiiii
...n13.06.2026Keşke her seferinde bugünkü gibi çok güzel gelse siparisim
...n05.06.2026Çok güzeldi tavsiye ederim mükemmel geliyor özellikle Fındıklı muzlu poriç mükemmeldi tavsiye ederim herkese
...n04.06.2026Siparisim o kadar güzel gelmiş ki yani mükemmeldi kuryeye de çok teşekkür ederim hiç dökülmemişti
...t30.05.2026Çok güzeldi bayıldımm
...ı28.05.2026her şey çok lezzetli ve kaliteliydi teşekkür ederiz. ellerinize sağlık
...t18.05.2026O kadar özenli hazırlanmış kiii. Artık sizin müdaviminizim. Not için çok teşekkür ederim cansınız 🌹
...r11.05.2026çok geö geldi ama cookie aşşırı iyiydi
...z10.05.2026guzel geldii
...m15.04.2026İlginiz için teşekkür ederim.Paket içerisine Not rica ettim bizzat ilgilendiler,süreçten ve ürünlerden çok memnun kaldık 🫶🏻💘
...e09.04.2026Notlar kısmına yazdığım yazıyı dikkate alarak arkadaşıma ulaştırdığınız ve özenli paketlemeniz için teşekkür ederim. Kahve Dünyası farkı diyorum!🥰💕
...u30.03.2026gönderdiğiniz çikolatalar için teşekkür ederim, çok tatlı bir hareketti 🫶
...k09.03.2026cookie çok beğendik, Kesinlikle tavsiye ederiz...
...l17.02.2026Elinize sağlık
...l02.11.2025Çikolata kurye az açıp yemiş kapalı paket koyulmalı görünmeyen
...n07.08.2025Poriçi en güzel yapan denizli şubesi gerçekten elinize sağlık🫶🏻
...e30.07.2025Porsiyonlar olsun kahvenin lezzeti olsun çok güzeldi, deliksiz kapağın yanında delikli kapak getirmişlerdi dökülme falan olmamıştı
...ş07.03.2026Kurye bahçe duvarının üstüne gormesı zor bır yere bırakıp girmiş poşetin ağzı açıktı dondurma bayağı yumuşamıştı
...ı14.11.2025Kahve güzel ve sıcaktı ama cheesekek açıkçası iyi değildi
...r04.06.2026herşey tam geldi ama gofrik latte çok şekerli mide bulandıran cinsten ham da çok lezzetsiz geldi
...n03.06.2026Aslında siparişten memnunum ama siparişimin her yerinde kahve vardı yani kahve büyük boy okay ama orman meyveli kap ın içine de kahve girmek zorunda değildi yani kuryeden çok şikayetçiyim
...e30.05.2026Sandviç lezzetsizdi.marullar ölmüş turşular orantısızdı.bir daha asla
...i30.03.2026Fıstıklı ham yerine fındıklı ham geldi
....09.03.2026hem çok bekledim hemde buz gibi geldi, sadece çikolata sıcak.
...n21.06.2026Normalde çok severim ama indirimleri aktif ederseniz beş yıldız 100 tane falan siparisim var
...n23.06.2026İçine koyduğumuz fındıklar acıydı artı olarak porsiyon yani normalde porsiyon tamamen doluyken yarısı boştu yani bugünkü çok kötüydü
...n11.06.2026Eksik sipariş gönderilmiş gofrik yoktu sıcak Amerikano istemiştim ama soğuk Amerikano gönderdiler ya da soğuk bir içecek gönderdiler
...ç01.06.2026kahvelerin yanlış geldi sandviç cok iyidir ama kahveleri icemedik
...r30.05.2026ürünüm hem yanlış hem yarım geldi iade etmek istediğimde de edemedim çünkü ürünü teslim edilmemiş gösterdiler bir saat yemeksepeti ile uğraştım
...r09.05.2026Ufacık bir istekte bulundum ama onu bile yerine getirmeyi öylesine paketleme yapıp gönderdiler
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday09:0021:00

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi: altinkiliclarkahvekakao@hs03.kep.tr

MERSIS No: 0063023629000012