rider-banner-icon
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Köfte
  • Tavuk
  • Express Teslimat

Elezz Izgara Pide & Lahmacun

TESLİMAT
4.1 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Hafsa Sultan mahallesi öz Saruhan bulvarı no 14/A
...r15.06.2026Kalbine falan istemiştik notta büyük ihtimalle olmadığı için normal közde biberi fazla göndermişler soğolsunlar.Lahmacun çok iyiydi 🥰
...m13.05.2026Güzeldi
...n25.04.2026Lezzeti başka yerde aramayın burası tam adresi
...z05.04.2026 ilk siparis ettigimde ekmek hafif yanıktı diye domates sosu hazırladım sade olarak 5 / 4 kendi yaptıgım sosla birlikte 5/5 yogurt soslu ve soslu secenekler ekleyebilirseniz tadından yenmez
...k20.03.2026zamanlama ve lezzet mükemmel teşekkür ederim
...u08.01.2026ilk kez lahmacundan keyif aldım manisada
...ı28.12.2025lezzetli hızlı ve sıcak ti teşekkürler
...z16.12.2025Hem hızlı hem sıcak hem lezzetli daha ne olsun derken efsane bi bulgur pilavı yemek de cabası oldu. Kurye arkadaşa saygılı tutumundan ötürü de teşekkür ederim. Herkese tavsiye ederim.
...n05.12.2025Yediğim en lezzetli lahmacun
...n05.12.2025Çok lezzetliydi ve sıcaktı
...n28.11.2025Çok lezzetli ve sıcacıktı teşekkürler
...n28.11.2025Çok lezzetliydi gerçekten
...n27.09.2025Kurye vaktinde geldi çok teşekkürle r
...z16.08.2025Tavsiye etıgım bır ısletme ınce nezaketinizden dolayı çok teşekkür ediyorum 🩷
...l16.06.2026jwr
...a21.03.2026Kanatlar harikaydı ama ezmeyi bi kontrol edin elinize sağlık
...z28.02.2026gayet kuzeldi kasarlı mantar gelmedi
...i19.01.2026Salata azdı
...k27.09.2025ürünleri lezzetli sadece her porsiyon da meze hakkın var üç kişilik yemek siparişi veriyoruz tek kişilik meze geliyor
...z05.04.2026Kaşarlı mantar istemistim acıklamada oysaki
...i06.12.2025lezzeti güzel ama özellikle söyledim sıcak gelsin diye yine soğuk geldi buz gibiydi mikrodalga da ısıtıp yedik
...t19.09.2025içerisine domates koymayın diye not düşmüşüm sevmediğim için ama belki alerjimde olabilir artık dikkat edip okuyun şu notları yedim ama seçerek gram keyif vermedi
...k16.11.2025Birçok ürününü denedik bu zamana kadar en memnun kaldığım işletme. Elinize sağlık. İşiniz gücünüz rast gelsin.
...z24.09.2025Saat geç olmasına rağmen çok özenle pişirilmiş çok güzeldi benden tam not bir kanat hastası olarak kurye de çok güler yüzlüydü teşekkürler
...u06.06.2026porsiyon olarak küçük ve notu dikkat almamışlar eti de dağılıyor ve tatsızdı
...a12.01.2026Görselle gelen köftenin alakası yok. Tabak da benzemiyor. Sayı olarak da 5 tane görselden ufak köfte gelmiş
...ş09.06.2026Lahmacun çok kuruydu Urfa’nın i kıyma hariç her şey vardı inanılmaz kötüydü tek güzel olan şey haydariiydi kimseye tavsiye etmem herkese de kötülerim
...z20.05.2026Menü söyledik içecek konmamış ve soğuktu.
...n28.03.2026Yani 900 lira tuttu neredeyse ve tavuk eti yani üç kişi doyamadık bu kadar pahalı olmamalı
...Ç09.11.2025yaninda kolasi olmasina rağmen gondermediniz ondan 1 yıldiz geliyor icimden size
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:3023:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: nihat.celik.3@hs01.kep.tr

MERSIS No: