rider-banner-icon
  • Pastane & Fırın
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Zeytin Pasta & Cafe

TESLİMAT
4.2 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
72. Sk. 46/A
...ç18.06.2026mag çok iyi
...u13.06.2026doğum günüm olduğunu belirtmiştim, bir sürü mum, süs ve doğum günümü kutlayan bir kart gönderdiler🥲 oturup 1 saat ağladım şakasız... pasta da gayet taze ve güzeldi. çok teşekkürler🥲🫶🏻
...i03.06.2026Ürünler çok tazeydi, ellerinize sağlık. Ayrıca minik ikramınız için teşekkür ederiz.
...t01.06.2026coookkj güzeldi bayıldım tadına fakat tatlının kenarı biraz yanmıs gibiydi azıcık o olmasa daha iyi olurmus yinede cok güzeldi yumusacık elinize sağlık 🙏🏼
...e17.05.2026Tartoletini çok beğendik
...r05.05.2026Ilk defa bugun ki bask cheescake iyi degildi fazla pismis
...r27.04.2026Hem çok güzel bir tatlıydı. hemde yüz yüze biliyorum kendilerini, çok samimiler ve hediye veren kişiler. Umarım Allah yollarını hep açık eder iyi ve bol kazançlar ❤️‍🩹
...ş24.04.2026kuryeniz olsun tatlilariniz olsun ve tabiki yaninda gonderdiginiz hediyecikler olsun hepsi cok iyiydi ellerinize saglik.
...r22.04.2026güzeldi kalpli kurabiye hediye koymuslar ona ayrı bayıldımmmm
...R15.04.2026ürünleriniz çok lezzetli ve taze güzel hizmetiniz ve de ikramlarınız için sizlere çok teşekkür ediyorum.
...u02.04.2026Anneannemden çok uzakta ve onun doğum gününü kutlamak için gönderdiğim pastaya istediğim notu yazdığınız için çok çok teşekkür ederim eminim pastanız da çok güzeldir çok teşekkür
...l21.03.2026cok iyiydi.ve çok tazeydi. güzel ikramlariniz için ayrıca teşekkür ediyorum. hiç düşünmeden sipariş verebilirsiniz
...z11.03.2026İkram için teşekkürler her şey lezzetli ve kaliteli ve teslimat çok hızlı herkese tavsiye ediyorum
...A11.03.2026Teşekkür ederiz çok keyifli lezzet
...e11.02.2026Çokkk güzellldi .
...r24.12.2025Çok güzel ve lezzetliydi elinize sağlık teşekkürler
...a04.11.2025Gerçekten mükemmel 100 yıldız olsa keşke 100 yıldız versem.. tireliçe çokk taze ve minik hediye de göndermişler çok teşşekkür ediyorum.
...u21.10.2025hızlı ve pasta tazeydi ikram içinde tesekkurler
...l21.10.2025Herşeyleri çok lezzetli ve taze yanında küçük ikram göndermişler çok teşekkürler
...u21.10.2025Çok ama çok memnun kaldım tadı çok lezzetliydi yanına bıraktığınız küçük paket için de teşekkür ederim🌸
...k18.10.2025İkram kurabiye için teşekkür ederim
...z10.10.2025Yanında göndermiş olduğunuz ikram kurabiyeler icin teşekkür ederiz. Çok düşünceli bir davranış. Kolaylıklar dilerim.
...i05.10.2025güzel
...m04.10.2025Temiz ve lezzetliydi, elinize sağlık. Kurye de güleryüzlüydü ve hızlı geldi. Hediye için de teşekkür ederiz.
...d01.10.2025Tiramisu and strawberry cakes are the best ones
...n29.09.2025Beğendik,ince düşünceli hediyeniz için teşekkür ederiz🙏🏻
...n13.09.2025Thank you for the food and the free cookies!!
...t28.08.2025teşekkür ederizzz eşim çok beğendi 🤗
...n24.08.2025Mükemmel bir pastaydı çok lezzetliydi ellerinize sağlık
...r13.08.2025Çok lezzetliydi kurye hızlıydı yanında küçük ikramla geldi teşekkür ederim
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday08:0023:59
Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday00:0001:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: gulseren.cil@hs01.kep.tr

MERSIS No: