- Kebap & Türk Mutfağı
- Pide & Lahmacun
- Pizza
- Restoran Teslimatlı
Hasan Usta Kebap
Hasan Usta Kebap Değerlendirmeler
...r
6 Gün Önce
Hayatımda yediğim en iyi adana diyebilirim artık favori mekanım sizsiniz
- Tavuk Kanat (420 gr.)520 TL
- Adana Kebap (140 gr.)520 TL
- Çiğ Köfte (12 Sıkım)200 TL
...r
1 Hafta Önce
Normalde adana kebabını her yediğimde mide bulantısı çok oluyor ama hasan usta da aldığım en iyi en güzel adana kebabı diyorum çok memnun kaldık lezzetliydi
- Adana Kebap (140 gr.)520 TL
...t
2 Hafta Önce
Çok güzeldi
...K
3 Ay Önce
Güzeldi, beğendim.
- Kemikli Tavuk (300 gr.)480 TL
...i
3 Ay Önce
kebap gayet iyi ve sıcaktı tavukta gayet güzeldi ama çıtırından yanmış onun dışında gayet memnunuz
- Kemiksiz Tavuk (330 gr.)520 TL
- Adana Kebap (140 gr.)520 TL
...a
3 Ay Önce
10 numara
...y
7 Ay Önce
Yemek çok güzel olmuş ellerinize sağlık
- Et Çöp Şiş (200 gr.)560 TL
...İ
8 Ay Önce
Hızlı ve sıcak geldi. Telefonda arayıp rica ettiğim şeyler dikkate alındı ve sipariş muazzam geldi. Teşekkürler.
- Tavuk Kanat (420 gr.)520 TL
- Ayran (1 L.)130 TL
...y
8 Ay Önce
Yemek çok lezzetli olmuş
- Kuzu Külbastı830 TL
...z
8 Ay Önce
Gayet güzeldi sıcak geldi.
- Tavuk Şiş Dürüm350 TL
- Cevizli Burma Kadayıf170 TL
...y
8 Ay Önce
Yemek çok güzel olmuş.
- Et Çöp Şiş (200 gr.)560 TL
- Soda (20 cl.)55 TL
...k
9 Ay Önce
sevgili restoran sahibi kendi arabasıyla evimize kadar getirdi sağolsun lezzetiyle gerek diğer siparişlerimde kargo yetkili kişilerde ilgi alaka çok iyi teşekkürler Hasan Usta Kebap 🍯
- Tavuk Şiş Dürüm350 TL
...y
9 Ay Önce
Külbastı çok lezzetliydi. Ellerinize sağlık
- Kuzu Külbastı830 TL
- Ayran (30 cl.)55 TL
...n
9 Ay Önce
Özellikle ikram edilen tatlı ayrıca ilgi ve alaka muhteşem gerçekten sarıçamda kebap adına tek mekan süper
- Açma Kebap800 TL
- Çiğ Köfte (12 Sıkım)200 TL
- Şalgam Suyu (1 L.)130 TL
...z
10 Ay Önce
teslimat süresi ideal. yediğim en güzel tavuk kebapları arasına adını yazdırdı canım tavuk kebabı istediğinde aklıma ilk gelecek restaurantlardan biri oldunuz teşekkür ederim
- Kemiksiz Tavuk (330 gr.)520 TL
...n
11 Ay Önce
Çok hızlı ve çok güzeldi
...r
11 Ay Önce
Hızlı ve lezzetli
...t
3 Hafta Önce
iyidi
- Kemiksiz Tavuk (330 gr.)520 TL
...ı
2 Ay Önce
Güzeldi tadı ama çok pahalı 400 liraya değmez içindeki kebap da çok az
...k
7 Ay Önce
Etler biraz fazla pişmiş ama yinede guzeldi
...z
10 Ay Önce
kurye çok kibar, nazik bir beyefendi. porsiyonlar biraz küçülmüş ama gayet lezzetli ve sicak geldi. ellerinize sağlık, teşekkürler
...r
2 Hafta Önce
Tadı güzeldi fakat mezeler eksikti
- Adana Kebap (140 gr.)520 TL
- Coca-Cola (33 cl.)75 TL
...z
11 Ay Önce
bir siparişimiz 1,bir siparişimiz 1,5 idi ve ikisi de aynıydı. cacık, salatalar perişan olmuştu, çok taze ve lezzetli değildi. (Restaurantta daha önce 2 kere yedim.) kurye gayet kibar ve hızlıydı.
...u
4 Hafta Önce
Kesinlikle Hasan Usta artık benim için bitmiştir meze’yi resmen sadece soğan salatası halinde göndermişler başka hiçbir şey yok burası Adana bu hareket Hasan Usta’ya hiç yakışmadı
...u
2 Ay Önce
çok beğendiğimi söyleyemicem
...z
11 Ay Önce
Pek Lezzetli değil ve şişkinlik yapıyor. Restaurantta yediğim zaman böyle değildi sanki ve çeşit çoktu... ama kurye çok kibar, ilgili ve hızlıydı
...R
1 Ay Önce
Tavuk dürüm hariç diğerleri yanmış bir şekilde geldi Adana’da dahil kaç sefer oldu hastaneye sipariş ediyorum ilk defa bu kadar kötü bir bişirime denk geldim.
- Tavuk Şiş Dürüm350 TL
- Ayran (1 L.)130 TL
...z
3 Ay Önce
Sipariş 1 saat 55 dakika sonra geldi buz gibiydi almayın aldırmayın yemek zaten öyle daha da yorum yapamıyorum
- Ayran (30 cl.)55 TL
...k
8 Ay Önce
fiş gelmedi
...k
7 Ay Önce
Yemekle gönderilceği vaad edilen hiçbir şey düzgn gelmemişti sadece et lezzetli oda olsun bir zahmet ama birdaha asla sipariş vermeyeceğimi söyleyebilirim salatalar aşırı kötüydü porsiyonları aşırı az

