- Tatlı
- Restoran Teslimatlı
Tatlı Krizi
Tatlı Krizi Değerlendirmeler
...z
1 Hafta Önce
Servis çok hızlıydı tatlılar lezzetli tazeydi özellikle san sebastiana bayıldık tavsiye ederiz
- Bask Cheesecake (Dilim)230 TL
- Çilekli Muzlu Mag (500 gr.)400 TL
...e
1 Ay Önce
tam anlamıyla muhteşemdi
...N
4 Ay Önce
Her şey kusursuzdu , eline emeğinize sağlık. Hızlı teslim aldım
- Kıtır Waffle300 TL
- Profiterol (500 gr.)420 TL
...n
11 Ay Önce
Tadı lezzetli ve hazırlanışı kurye aşaması gayet hızlıydı. Teşekkür ederim 🙏
- Kıtır Waffle300 TL
...n
1 Yıl Önce
İnsanın damak zevkine uygun şeyler bulması harika. Müşteriniz bol olsun. Bu arada 2. Siparişi verdim
- Kıtır Waffle300 TL
- Çilekli Muzlu Mag (500 gr.)400 TL
...l
1 Ay Önce
tüm lezzetler oldukca tatminkar, ellerinize sağlık.
- Bask Cheesecake (Dilim)230 TL
- Kıtır Waffle300 TL
...t
3 Ay Önce
Kıtır waffle siparişi verdim tadı ve içindeki çikolatasının tadı güzeldi meyveler az değildi 1 yıldızı siparişin gecikmesinden kırdım
- Kıtır Waffle300 TL
...z
11 Ay Önce
Kurye teslim hızlı bu hususta iyiler. Ürün de kaliteli dağılmıyor dişe geliyor. Gayet taze meyveler kullanılmış. Sadece şeker takviyesi fazla bunu dilinizde hissediyorsunuz. Şekeri azaltırsa harika
- Kıtır Waffle300 TL
...l
1 Ay Önce
kıtır wafle güzel fakat taşıma esnasında ters dönmüş iç malzemeleri bir kısmı dökülmüş Profiterol ve cheesecake vasat.
- Kıtır Waffle300 TL
...u
9 Ay Önce
Cheesecake lezzetliydi fakat magnolya çok tatsızdı çikolata miktarı çok azdı
...N
1 Ay Önce
İçinde çilek yoktu muzda yok denecek kadar azdı
...r
3 Hafta Önce
Muzlar ezilmiş ve tadı çok kötüydü bozuk gibiydi çikolatası azdı ve kıtır waffle çok yağlıydı yine çileklerin tadıda kötüydü hayal kırıklığı oldu.çok kötü
...k
6 Ay Önce
Cheesecake normal petibor bisküvi ile yapılmış hepsi dağılıyordu, üstüne frambuaz sos dökülmüş. Ama waffle güzeldi
- Kıtır Waffle300 TL
...k
7 Ay Önce
beğenmedim.
...ş
7 Ay Önce
malzemeden cok kısmışlar..Ufacık waffle icinde malzeme aradık.Parasının hakkı degildi.
