- Kahvaltı & Börek
- Pastane & Fırın
- Tatlı
- Express Teslimat
İkizler Fırın & Cafe
İkizler Fırın & Cafe Değerlendirmeler
...z
1 Ay Önce
tam buğday ekmek böle olur işte helal olsun boyozu İzmir'de yiyemezsiniz böle başarılarınızın devamını dilerim
...z
2 Ay Önce
hayatımda bu kadar güzel tam buğday ekmeği yemedim sınırı çıtır çok güzeldi kalite tesadüf değildir helal olsun.
...l
2 Ay Önce
Siparişin dışında poğaça gönderilmiş teşekkürler
...r
3 Ay Önce
devamlı ordan sipariş veriyorum ürünleri taze ve lezzetli.
...z
3 Ay Önce
tek kelimeyle mükemmel hayatımda yediğim en iyi tatlı helal olsun
...l
6 Ay Önce
güzel
...k
6 Ay Önce
merhabalar defaladr bu işletmeyi tercih ediyoruz çok memnunuz böyle kalın lütfen 🙏🫶🫶
...l
9 Ay Önce
good
...ğ
4 Ay Önce
sade sandviç önceinden farklı idi, bunun ekmeği yavandı
- Patatesli Poğaça35 TL
- Not availableSade Sandviç
...u
8 Ay Önce
sosisli kaşarlı açma çok güzeldi labne ve simit iyiydi ama dilim pizza için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. peyniri çok azdı ve kuruydu
- Sosisli Kaşarlı Açma70 TL
- Çıtır Simit25 TL
- Labneli Açma70 TL
...r
3 Ay Önce
Domatesli boyoz şipariş ettim ama kıymalı börek konmuş sanırım stokta yok keşke yok yazsaydı almazdım. Stokta biteni yok yazarsanız daha iyi olur
...k
10 Ay Önce
Kıymalı böreği ısıtma sırasında sıkıntı yaşadığım için kesmemeleri konusunda not yazdım. Teşekkür ederim kesmemişler, mikrodalgada ısıtmam önerisinde bulunan not ilave etmişler. Evde mikrodalga yok.
- Kıymalı Çatal Börek139 TL
- Ekşi Mayalı Ekmek45 TL
...ı
4 Ay Önce
patatesli poğaça çok tuzlu çok baharatlı ve hamur gibi geldi dere otlu poğaça ise maya tadı vardı
...k
2 Hafta Önce
boyoz ve kete kokuyordu. tadı ekşimiş gibiydi.
...t
2 Ay Önce
bayat börek bayat çikolatalı açma belki bir önceki günün bile değil
...r
2 Ay Önce
tatli çok iyiydi ama sabahın 10 unda bayat sandvic gondermezsin yani ayıp dünden kalanı yollamissiniz ama işte bu musteri kaybettirir
- Cevizli Baklava (500 gr.)340 TL
...N
4 Ay Önce
GÜLLAÇ SİPARİŞ ETTİM SUYU POŞETİN İÇİNDE KENDİSİ KUTUNUN İÇİNDE KURYE HATASI YADA İKİZLER FIRININ BİLMİYORUM AMA BİR DAHA ASLA BURADA SİPARİŞ ETMİCEM
...n
5 Ay Önce
Kurabiyeler çok bayattı simitlerde öyle ısıtıp göndermişler ama bayatlığı anlaşılıyordu gerçekten hayal kırıklığına uğradım tostun içindeki Tosttan bahsetmiyorum bile istemiyorum
...r
5 Ay Önce
Pastanın üzerindeki çikolatada koku vardı. Ayrıca bayattı. Hiç memnun kalmadık. Bilginize
...y
5 Ay Önce
yılbaşı için pasta siparişi verdim. pasta bayat geldi
...ş
5 Ay Önce
Baklava bayat
...r
6 Ay Önce
Börek yapışmaz ona jelatin koymayı düşünüp pizzanın üzerine sadece kağıtla kaplayıp kaşar ve tüm malzemeleri sıcaklıkla kağıdın üzerinde kaldı hamuru kaldı sadece şaka gibi
...y
8 Ay Önce
Tadı çok kötüydü
...ı
8 Ay Önce
Aşırı sulu ve dökülüyor
...ş
9 Ay Önce
Kuru ve sekerlenmis çok kötü
...k
9 Ay Önce
Su böreği çok kötüydü içindeki peynir ekşi kıymalı börekte kıyma yoktu soğanlı börek yedik resmen
...r
9 Ay Önce
4 ayrı sipariş verdim hepsi de bayat geldi.
...r
10 Ay Önce
baklavadan köz tadı ve kokusu geliyo yiyemedim
...r
10 Ay Önce
tuzlu pasta yerine parçalanmış tatli pasta göndermek necalaka bilemedim 🤷🏾♀️
- Not availableSu Böreği
...l
11 Ay Önce
Daha kötü börek yememiştim bu fırından yiyinceye kadar

