rider-banner-icon
  • Kahvaltı & Börek
  • Pastane & Fırın
  • Tatlı
  • Express Teslimat

İkizler Fırın & Cafe

TESLİMAT
3 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
İsmet Sezgin Blv. NO:17
...z14.05.2026tam buğday ekmek böle olur işte helal olsun boyozu İzmir'de yiyemezsiniz böle başarılarınızın devamını dilerim
...z11.04.2026hayatımda bu kadar güzel tam buğday ekmeği yemedim sınırı çıtır çok güzeldi kalite tesadüf değildir helal olsun.
...l01.04.2026Siparişin dışında poğaça gönderilmiş teşekkürler
...r12.03.2026devamlı ordan sipariş veriyorum ürünleri taze ve lezzetli.
...z06.03.2026tek kelimeyle mükemmel hayatımda yediğim en iyi tatlı helal olsun
...l16.12.2025güzel
...k12.12.2025merhabalar defaladr bu işletmeyi tercih ediyoruz çok memnunuz böyle kalın lütfen 🙏🫶🫶
...l04.09.2025good
...ğ11.02.2026sade sandviç önceinden farklı idi, bunun ekmeği yavandı
...u13.10.2025sosisli kaşarlı açma çok güzeldi labne ve simit iyiydi ama dilim pizza için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. peyniri çok azdı ve kuruydu
...r22.03.2026Domatesli boyoz şipariş ettim ama kıymalı börek konmuş sanırım stokta yok keşke yok yazsaydı almazdım. Stokta biteni yok yazarsanız daha iyi olur
...k02.08.2025Kıymalı böreği ısıtma sırasında sıkıntı yaşadığım için kesmemeleri konusunda not yazdım. Teşekkür ederim kesmemişler, mikrodalgada ısıtmam önerisinde bulunan not ilave etmişler. Evde mikrodalga yok.
...ı09.02.2026patatesli poğaça çok tuzlu çok baharatlı ve hamur gibi geldi dere otlu poğaça ise maya tadı vardı
...k11.06.2026boyoz ve kete kokuyordu. tadı ekşimiş gibiydi.
...t12.04.2026bayat börek bayat çikolatalı açma belki bir önceki günün bile değil
...r02.04.2026tatli çok iyiydi ama sabahın 10 unda bayat sandvic gondermezsin yani ayıp dünden kalanı yollamissiniz ama işte bu musteri kaybettirir
...N25.02.2026GÜLLAÇ SİPARİŞ ETTİM SUYU POŞETİN İÇİNDE KENDİSİ KUTUNUN İÇİNDE KURYE HATASI YADA İKİZLER FIRININ BİLMİYORUM AMA BİR DAHA ASLA BURADA SİPARİŞ ETMİCEM
...n04.01.2026Kurabiyeler çok bayattı simitlerde öyle ısıtıp göndermişler ama bayatlığı anlaşılıyordu gerçekten hayal kırıklığına uğradım tostun içindeki Tosttan bahsetmiyorum bile istemiyorum
...r01.01.2026Pastanın üzerindeki çikolatada koku vardı. Ayrıca bayattı. Hiç memnun kalmadık. Bilginize
...y31.12.2025yılbaşı için pasta siparişi verdim. pasta bayat geldi
...ş29.12.2025Baklava bayat
...r15.12.2025Börek yapışmaz ona jelatin koymayı düşünüp pizzanın üzerine sadece kağıtla kaplayıp kaşar ve tüm malzemeleri sıcaklıkla kağıdın üzerinde kaldı hamuru kaldı sadece şaka gibi
...y27.10.2025Tadı çok kötüydü
...ı23.10.2025Aşırı sulu ve dökülüyor
...ş22.09.2025Kuru ve sekerlenmis çok kötü
...k01.09.2025Su böreği çok kötüydü içindeki peynir ekşi kıymalı börekte kıyma yoktu soğanlı börek yedik resmen
...r30.08.20254 ayrı sipariş verdim hepsi de bayat geldi.
...r26.08.2025baklavadan köz tadı ve kokusu geliyo yiyemedim
...r13.08.2025tuzlu pasta yerine parçalanmış tatli pasta göndermek necalaka bilemedim 🤷🏾‍♀️
...l06.07.2025Daha kötü börek yememiştim bu fırından yiyinceye kadar
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday05:0023:45

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: