rider-banner-icon
  • Kahvaltı & Börek
  • Kahve
  • Pastane & Fırın
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Şahbaz 1964 Pastane

TESLİMAT
4.4 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
19 Mayıs Cd. 21 D
...z23.06.2026İlgi alaka süper
...u20.06.2026Pastanın tazeliğine ve tadına diycem bileyim yok harika bayıldık ama çok küçük 🥹
...N20.06.2026pasta beklediğimden de güzel geldi ikram için de teşekkür ederim 🥰
...n20.06.2026Hayatımda yediğim en iyi kurabiyeydi, 15 dk da falan teslim edildi ayrıca yanında gönderdiğiniz hediye için de teşekkürler
...i18.06.2026Mükemmelsiniz, her şey taze
...i17.06.2026hersey cok lezzetliydi teşekkürler
...r10.06.2026Hızlı kurye ikramlar için teşekkürler :))
...z02.06.2026Her şey çok güzeldi ilgileri için çok teşekkür ederim
...u25.05.2026pasta harikaydı taptazeydi hediye için de teşekkür ederiz birdahaki doğum günü pastalarım için burayı tercih edeceğim :)
...l24.05.2026Çok memnun kaldık ikram için teşekkür ederiz 😄
...n24.05.2026cok teze ve lezzetliydi hepsi..ayrica ikraminiz icin cok tesekkurler
...ı12.05.2026Gerçekten çok lezzetli ayrıca porsiyonları da çok büyük elinize sağlık
...n09.05.2026her zamanki gibi nefisti yanında gönderdiğiniz kurabiyeler için de teşekkür ediyorum
...n07.04.2026Yanında ikram göndermişlerdi lezzetliydi tazeydi teşekkürler
...n25.03.2026BEST
...n17.03.2026Bayılıyorum size gerçekten her ürün o kadar taze ve lezzetli ki. Ellerinize sağlık.
...n21.02.2026çok güzeldi tavsiye ederim, elinize sağlık
...n12.01.2026Mag’larda kullanılan muhallebi hayatımda yediğim en iyi şeylerden biri kesinlikle. Her seferinde ikramı da eksik etmiyorlar. Teşekkürler.
...n04.01.2026Tek kelimeyle harika!!!
...n04.01.2026Tüm ürünlerinize bayılıyorum. Hep taptaze ve inanılmaz lezzetli. İkramı da asla eksik etmiyorlar. Teşekkürler.
...a02.01.2026Kızkardeşimde yedim Deniz Terzi) böyle bir lezzet yok elleride çok bol fulyanın hatta şişlinin en iyi ekleri ikram için çok teşekkür ederim tadıp onlardan da söyliceğime eminim
...a01.01.2026Ekleri harika
...y22.12.2025Enfes
...r14.12.2025Tatlı ikramınız için çok teşekkür ederim. Ürünler taze ve lezzetliydi. Sadece tahinli çikolatalı kurabiyedeki şeker oranın daha az olmasını isterdim. Emeğinize sağlık. ☺️
...a13.12.2025Teslimat için teşekkürler özellikle kurye beyfendinin anlayış ve yalnış adres olmasına rağmen son anda düzeltme olmasına teslimatı sorunsuz teslim ettiği için teşekkürler
...n11.12.2025kaşarlı menemen yerine karışık gönderildi... sucuk yemiyorum ama menemen güzel, o yüzden beş yıldız
...s10.12.2025lezzetliydi
...r10.12.2025Her şey çok lezzetliydi ve hızlıca ulaştı, ikramları için restorana ayrıca teşekkür ederim
...k09.12.2025hediyeniz için teşekkür ederiz hayırlı işleriniz olsun🙏🤗
...y08.12.2025İkram tuzluları şahaneydi, teşekkürler ❤️
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday07:0022:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0814110262100001