rider-banner-icon
  • Pide & Lahmacun
  • Express Teslimat

Furkan Karadeniz Pide

TESLİMAT
4.3 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Cebeci Mah. Eski Edirne Asfaltı Cad. No:752*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...ş22.01.2026mükemmel de harikaydı dehşetli Çok lezzetliydi bayıldık inanılmazdı Çok teşekkürler sağ olun İyi ki varsınız
...t13.12.2025Tam bir fiyat performans adamsınız
...o09.12.2025Yerinde gidipte yemiştim tam bı aile yeri çalışanlari falan çok iyi insanlar temiz hijyenik lezzetli ve kaliteli
...r14.11.2025gözünüz kapalı şipariş verin 10 üzerinden 10 kusursuz
...r08.11.2025lahmacunun boyutu içi harıka paketleme süper olmuş tek kelime harıka teşekkür ederim
...k09.10.2025Hızlı geldi ve sıcacıktı, memnun kaldık teşekkür ederim.
...e04.10.2025ikinci siparişim çok lezzetli lahmacunda çok güzeldi ellerinize sağlık
...o08.09.2025lahmacunlar çok gözel olmuş ustamın eline sağlık o gözleri şaşı olan abi muhteşem ilgili bı insan Allah işini gücünü rast getirsin
...i02.09.2025Her şey çok iyidi teşekkür ederimm
...r28.08.2025Pideniz gerçekten çok güzeldi harikaa ekmekler taze süperdi ikram içinde teşekkürler
...z26.08.2025Adana dürüm çok lezzetli ve sıcaktı. Elinize sağlık.
...i18.08.2025guzeldi
...e16.08.2025herşey çok lezzetli ve kaliteliydi sadece Adana dürüm daha iyi olabilir ama pideler çok çok iyi umarım hiç bozmandan devam edersiniz ellerinize sağlık hayırlı işler
...n12.08.2025Gayet lezzetli ve sıcak ti yemekler ellerinize sağlık, kurye de hızlıydı tesekkurler herkese
...K24.07.2025Kanaatimce semtin yıldızı tabirini hak eden bir işletme varsa o da Furkan Karadeniz Pide'dir. Güler yüzlü ekip,lezzet,hızlı servis ve uygun fiyat.Hepsi bir arada.
...ş22.07.2025bu zamanda işini doğru düzgün yapan bı yer bulmak zor lezzet 10 numara
...u16.10.2025Ayran eksik geldi
...r18.05.2026Bafra pidesi çok ortalamaydı daha çok kır pidesi gibiydi menü güzeldi
...u16.03.2026bafra pidesi kıymalı olur . kavurmalı olduğnu belirtseydiniz en azından bilipte alırdık.
...n28.08.2025Fırından çıkarıp göndermişlerdi, geçerli.
...r30.08.2025yorumlara bakarak sipariş verdim lakin, bana mı kötü denk geldi bilmiyorum ama tavuk çok kuruydu. kebabı ise yavandı. bir daha sipariş vermem.
...m20.08.2025Geçen hafta burayı keşfetmiştim çok iyidi döneri düzgün sade ama şimdi lavaş tarzı falan değişmiş bi garip olmuş pek yiyemedim açıkcası lavaşı sıcağa basma fikri kötü olmuş
...y16.04.2026Daha önce yediğiniz bütün kötü pideleri unutun çünkü burda en kötüsü var bu şekilde sadece bir kere para kazanabilirsiniz
...l02.01.2026Lahmacunu buzdolabından çıkartıp servis yapıyorsunuz sanırım. Bu kadar soğuk olması anlaşılır bir durum değil.
...r17.12.2025Cok kötüydü
...r28.11.2025Lahmacun siparişi verdim buz gibi geldi lahmacunun yanında 100gram salata yollanmış yarısı havuç zaten kıyma kalitesiz lahmacundan domates tadı geliyor kendinize ve midenize saygınız yoksa doğru yer
...ş28.09.2025Siparişimi eksik gönderdi
...m13.09.2025Daha kötü çok az şey yedim.
...Ü04.09.2025Lezzetsizdi…
...l02.09.2025Lahmacunlar küçücüktü ayrıca Antep lahmacun çok az et oranı ve yerken lahmacun değil domates kokusu alıyorsunuz .lahmacun ise sadece domates et koymayı mı unuttunuz acaba? Yeşillik ise azıcık.
Monday,Tuesday,Wednesday,Saturday11:3020:45
Thursday11:3020:30
Friday11:3013:00
Friday13:4520:45
Sunday00:0000:45

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi:

MERSIS No: