rider-banner-icon
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Ekleristan

TESLİMAT
3.8 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Mimar Sinan Caddesi, No 80B Soğanlı Bahçelievler
...k23.04.2026Çok beğendim. Teşekkür ediyorum.
...n11.04.2026İkinci siparişim yine aynı özenle Ürünüm hem tazeydi ve hem de güzeldi yanına ekstra olarak tadımlık ekler de eklenmişti tekrar teşekkür ediyorum
...k20.03.2026Her zaman taptaze <3
...a15.03.2026ekleri gerçekten çok güzel. İşinin hakkını veriyorlar. ellerinize sağlık
...e24.01.2026İlginiz için teşekkür ederim
...A28.12.2025Taze ve lezzetliydiler. Kısa sürede teslim edildiler. İlk defa Lotus'lu bir şeyi beğendim
...ş14.12.2025çok lezzetlilerdi, ellerinize emeğinize sağlık! ufak bir not: eklerlerin tarçın miktarı bir tık azaltılabilir, yerken tadı hem ağır basıyor hem de boğaza yapışıyor
...n24.11.20252 yada 3 günde bir akşam alırım hep taze satıyorlar bugüne kadar hiç problem yaşamadım
...u21.11.2025lotusluya tek kelimeyle bayıldım
...a16.11.2025gayet lezetli taze değil diyen var ama ne zaman alsam taze hem çok taze bekleyen gitsin tadarak alsın beklentileriniz ne acaba gayet lezetli ve güzel.
...ş27.10.2025Harika bişey indirim de gelince özellikle hiç kaçırmıyorum
...ş18.10.2025her zaman siparişimi özenle hazırladığınız ve beni arayıp teyit aldığınız için teşekkür ediyorum ❤️
...k11.10.2025Güzeldi☺️
...ş28.08.2025karamelli ve Belçika çikolatalı.. sizi seviyorum
...a28.08.2025BAAAYYILLLDDIMMMM MĞYHİL MĞTHİŞ
...t27.08.2025Çok lezzetli normal ekler boyutundan daha tombul kurye beye de hızı için teşekkürler
...t25.08.2025Beş dakika içerisinde siparişimi hazırlayıp gönderdiğiniz, her siparişte paketlemeleri özenle yaptığınız için teşekkür ederim. Bölgenin en iyi eklercisi, emeğinize sağlık.
...k21.08.2025Şahane bayıldım tavsiye ederim
...i11.08.2025TEKRAR TİRAMİSULU GELDİĞİNDE BU YORUMU CEVAPLAYIN SATIN ALİYİM HEMEN KESİNLİKLE TAVSİYE EDİYORUM HERKESE AŞIRI LEZZETLİ
...r07.08.2025taze ve lezzetliydi. teşekkürler.
...n30.07.2025Öncelik olarak merhaba Yemeksepeti’nden sipariş verdiğim halde bu kadar lezzetli geleceğini düşünmemiştim gayet başarılı hizmetinizden dolayı teşekkür ederim
...u24.07.2025Limonlu olanına bayıldım
...r22.07.2025Tazecik
...a12.07.2025Teşekkür ederiz güzel ve tazeydi.
...a10.07.2025güzel di
...ı07.07.2025findikli ve mochaliya bayildim elinize saglik ❤️
...n30.06.2025Ekleristan candır can
...n04.06.2026Ekler krema VS güzel her zamanki gibi ama bu sefer yuvarlak yapılmış birde hamur az sert olmuş yine de severek yedik teşekkür ederim
...z13.02.2026İlk defa elmalı tarçınlı denedim ve hüsrandı. İçinde taş gibi bir elma dilimi ve dışı komple tarçın kaplıydı. Tarçının aşırı fazla olmasından tadı çok acı ve kötüydü, iki ekler bu yüzden çöpe gitti.
...a25.10.2025kurye çok hızlıydı. bana göre tatlılar güzel. 2 tane yedikten sonra gercekten tatlı istedigini karsiliyor ama lotusluyu pek begenemedik. 6liyı max 3 kisi bitebildik ve güzeldi. birdaha sipariş ederim
Monday10:3023:59
Tuesday,Wednesday10:4523:59
Thursday10:1523:15
Friday11:1523:59
Saturday11:0023:59
Sunday11:3023:45

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: fetullah.kaya.1@hs01.kep.tr

MERSIS No: