rider-banner-icon
  • Pilav
  • Express Teslimat

Pilavcı Şişko Baba

TESLİMAT
3.3 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Reyhan Cd. 108/D
...r06.06.2026çok iyi hizmet sunuldu
...i13.04.2026yine sipariş verdim çok güzeldi herşey ellerinize sağlık❤️
...ü13.04.2026Çok iyi
...i12.04.2026valla muhteşemdi herşey ellerinize sağlık, yediğim en güzel pilav üstü tavuk fasulye ❤️ harikasınız
...n29.03.2026Aşırı Lezzetli ve doyurucuydu
...l26.03.2026Kurye kral adam
...i24.03.2026bayildim
...n16.02.2026mukemmeldi cok begendkm
...z28.01.2026Daha önce de burdan söylemiştim yine şaşırtmadı çok güzeldi elinize sağlık :)
...w15.01.2026🤗🤗🤗🤗🤗
...r10.01.2026Kalmayan kuru fasulye telafisi için arayıp soslu tavuk gönderecek kadar incelerdi teşekkürler tekrardan
...z06.01.2026İlk defa sipariş verdim.Ustanın ellerine sağlık sıcak ve lezzeti harikaydı.özenli paketleme ve ikramınız için ayrıca teşekkür ederim :)
...z05.01.2026Yediğim en lezzetli tavuk pilav olabilir elinize sağlık porsiyonda çok doyurucuydu
...n04.01.2026Gayet lezzetli ve hızlıydı
...e27.12.2025Atom pilav sipariş verdim çok beyfendim çok iyidi ustanın ellerine sağlık
...ş27.12.2025Defalarca sipariş verdim, her seferinde sıcak ve lezzetli geldi. Bugün de tatlı ikram ettiler, memnun kaldım.
...k27.12.2025Çok güzel lezzetli ve hızlıydı
...e27.12.2025güzel ve doyurucuydu
...r25.12.2025Çok güzeldi elinize sağlık
...k24.12.2025Lezzeti harika tatlı ikramınız için de teşekkür ederiz çok mutlu olduk 🥰
...r16.12.2025sipariş notunu dikkate aldığınız ve küçük ikramınız için teşekkür ederim pilav gayet güzeldi kolay gelsin
...k12.12.2025güzel
...n28.11.2025Baya iyisiniz tam dicektim ketçap ve karabiber eksiği var yorumlara yazayım dedim poşette gördüm yedikten sonra 🥹
...n27.11.2025Çok güzeldi yanlışlıkla tavuksuz söylemişim baya güzeldiiiiii
...n18.11.2025Bu restoranın puanının artması lazım 10 numara pilav, notları dikkate alıyorlar falan daha ne olacak korkarak sipariş verdim ama çok iyiydi
...n16.11.2025SON ZAMANDA YEDİĞİM EN İYİ PİLAVDAN BİRTANESİ PORSİYONLARIDA GAYET BÜYÜK BE LEZZETLİ
...a13.11.2025Bu ikinci söylediğim yemek bu resturanttan gercekten cok lezzetli tesekkürler:)
...a12.11.2025Hoşuma gitti doldurmuş turşu da koymuş eksiksiz kaşık tuz karabiber
...k11.11.2025mükemmel bir işletme gerçekten lezzetleri ayrı güzel. . ama en güzeli paramiz yetmediginde fazladan göndermeleri . böle esnaflar en iyisini hakediyr herşey gönlünüzce olsun . kesinlikle sipariş verin
...n11.11.2025çok iyi çok başarılı elinize sağlık
Monday,Tuesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:3022:45
Wednesday11:3022:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: ege.aymaz@hs01.kep.tr

MERSIS No: