rider-banner-icon
  • Ev Yemekleri
  • Kahvaltı & Börek
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Lokanta Nes

TESLİMAT
4.7 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Reşatbey Mah. Gazeteci Sinan Tanyıldız Sk. Gazi Apt. No:30/B
...n19.06.2026Başarılı
...u08.06.2026Çok çok çok güzeldi elinize sağlık çooook lezzetli
...Y20.05.2026Çok beğendim , Elinize sağlık
...k09.05.2026müthiş müthiş müthiş
...k08.05.2026Bir yemek için en iyi yorumu midemiz yemekten sonra yapar. Diyet için güzel bir seçimdi, teşekkürler
...r04.05.2026harika civardaki en lezzetli en doyurucu bowl tabağı. İşletmeye teşekkür ederim
...K02.05.2026Lezzetli bir İzmir köfteydi.
...z28.04.2026Hayatımda yediğim en güzel çorba olabilir iki gündür sipariş veriyorum aynı annem yapmış gibi bayıldım
...n25.04.2026Harikaydı ellerinize sağlık
...n18.04.2026Ellerinize sağlık çok güzel olmuştu 👏Hayırlı işler bol kazançlar dilerim ☺
...l18.04.2026Lezzetli güzel ve temiz yapıyorlar tavsiye ederim
...l16.04.2026ellerinize sağlık çok iyisiniz. ikram için ayrıca teşekkürler çok sevindik
...r15.04.2026çok iyiydi
...n14.04.2026Ellerinize sağlık çok güzel olmuş teşekkürler hayırlı işler dilerim👍
...K13.04.2026Lezzetli ve bol etli. Teşekkürler
...n10.04.2026Ellerinize sağlık çok güzeldi başka yerlerden sipariş verdiğimde kızartma yağı tadı geliyordu ama sizinkinden o tat gelmiyordu teşekkürler severek yedim. İnşallah hep böyle devam edersiniz 👏
...n08.04.2026Teşekkürler ellerinize sağlık hayırlı işler
...l06.04.2026Yemeklerin hepsi ayrı ayrı çok lezzetliydi. Notu dikkate aldıgınız için teşekkür ederim. Gönülden tavsiye ederim
...k01.04.2026Özeniniz ve ikram için ayrıca teşekkür ederiz
...n14.03.2026Tek kelimeyle mükemmel ellerinize sağlık hayırlı işler bol kazançlar dilerim 👏
...l09.03.2026lezzet,sunum,kalite 10 numara. çok teşekkürler
...n05.03.2026Gerçekten lezzetli ve çok hızlı teslimat
...n06.02.2026Ev yemeği gibi ve lezzeti yerindeydi, tatlı ikramınız için de teşekkür ederim.
...A01.02.2026Kremalı mantarlı köfte çok soğanlıydı
...A01.02.2026Yemekler lezzetli 10 dkda ve sıcak geliyor. Fakst çok yağlı
...ı08.01.2026Muazzam besamel soslu tavukkkk 3 defa soyledm haftada 1 degil hergun olsa yerim elinize saglik Nes ❤️‍🔥
...K19.12.2025Beğenerek yiyoruz.
...n25.11.2025ilk defa sipariş verdim aynı evde yapılmış gibi lezzetli ve güzeldi ellerinize sağlık paketlemesi mükemmeldi. Hazırlıyanın yapanın ellerine sağlık tavsiye ederim, Hayırlı işler bol kazançlar 🙏
...n24.11.2025Aranılan mercimek çorbası bulundu elinize sağlık
...n23.10.2025Çok güzel doyurucu ve sağlıklı ellerinize sağlık
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday10:3016:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: