- Dünya Mutfağı
- Restoran Teslimatlı
Tepeleme Bowl
Tepeleme Bowl Değerlendirmeler
...ş
2 Hafta Önce
Çok güzel bi tat
- Kremantar Chicken Bowl399 TL
...l
2 Hafta Önce
Çok lezzetli ❤️🔥
- Taze Chicken Bowl350 TL
...k
1 Ay Önce
Çok güzeldi tam istediğim gibi geldi
...r
1 Ay Önce
HARİKAYDIIIIIIIII
- Golden Chicken Bowl350 TL
...u
2 Ay Önce
ben çok beğendim leziz ve sağlıklı bir tabak.
...r
3 Ay Önce
Biraz daha tavuk olabilirdi
...p
3 Ay Önce
Pilav sebzeler vs gayet güzel ve taze sadece tiftik tavuk biraz yapışmış gelmişti oda muhtemelen paket olduğu için gelene kadar olmuş olabilir onun dışında bir problem yok her şey şahane
- Not availableSokak Lezzeti Bowl
...n
4 Ay Önce
😋🤌
- Köri Baharı Bowl350 TL
...z
5 Ay Önce
ilk defa denenedik çok beğendik elimize sağlık
...u
4 Ay Önce
Gayet lezzetliydi, hızlı geldi. Sadece paketleme güzel değildi yemeğin bir kısmı torbaya dökülmüştü kapağı açıldığı için
- Golden Chicken Bowl350 TL
...C
2 Ay Önce
tavuğu pek beğenmedim onun dışında güzeldi bi de bowl biraz daha tepelere olabilirdi 🤭
...i
4 Ay Önce
Tadı sosu çok ayarlı umarım hiç bozulmaz
- Kremantar Chicken Bowl399 TL
...r
2 Hafta Önce
Mezeler güzeldi ama tavuk içinde o kadar az ki inanamadım. Zaten bowlu bol proteinli sağlıklı olsun diye yiyiyoruz 3 minik parça tavuk neden yemek isteyelim ki?
...u
1 Ay Önce
Bowl fena değil de, çatal kaşıksız yemek biraz zor oldu.
...ü
1 Ay Önce
notları okumuyorlar ve tavuk gerçekten çok kötüydü
...u
1 Ay Önce
Not yazmama rağmen notuma dikkat etmemişler tavuk kupkuru geldi yemek çok lezzetsizdi tadı tuzu yoktu hiç beğenmedim parama yazık oldu bir puan bile fazla
...n
1 Ay Önce
Sipariş verdim tavukları çok önce pişirilmiş ve lezzetsizdi.Ücretide kredi kartı kapıda dedim ibandan aldılar kesinlikle tavsiye etmiyorum paranızı çarçur etmek istiyorsanız sipariş verebilirsiniz
...ı
2 Ay Önce
anne köftesi adını bence birdaha söylemeyin kayış gıbı bir şeydi asla yiyemedim.
...r
2 Ay Önce
kofte çok pısmıs gudeldı marul ıyı ayaklanmamıs hıc doruyucu degıldı havuç tarator tadı bozuk
...p
3 Ay Önce
Çok kötüydü tavuk beklemiş bi tavuktu mor lahana çok kötüydü her şey gerçekten çok kötüydü domatesler salatalıklar hepsi çok kötüydü
- Coca-Cola (33 cl.)80 TL
...l
3 Ay Önce
Yazdığım not dikkate alınmadı. Ekmek koymamak bu kadar zor olmamalı.
...y
3 Ay Önce
İlk siparişimde çok sonradan eksik ürün diye iptal etmişlerdi Şimdi de 2 saat önceden verdiğim siparişimde iki ana üründen birini koymayı unutmuşlar. İftara bu kadar yakın başka bir yemek arıyoruz...
...l
4 Ay Önce
Neden şisirmişler anlamadım vasat ötesi şuan hazır nudle yemeyi tercih ediyorum :(

