- Pizza
- Restoran Teslimatlı
Pasaport Pizza
Pasaport Pizza Değerlendirmeler
...i
3 Hafta Önce
harika, doyurucu, dilim patates bolca
...k
1 Ay Önce
mükemmel lezzet
...r
3 Ay Önce
Nazilli de yediğim en güzel içi en dolu pizza
- 1 Alana 1 Bedava Büyük Boy Pizza899,90 TL
...r
6 Ay Önce
Sufle harikaydı herkese tavsiye ederim akışkan yoğun bi tat vardı
- Soda (20 cl.)49,90 TL
- 2 Sufle + 2 Algida Maraş Cup319,90 TL
...n
3 Ay Önce
chedar sosu almıstım gelmemis
- Siesta (Büyük)819,80 TL
- Parmak Çıtır Patates149,90 TL
- Çıtır Lezzet Topları (10 Adet)179,90 TL
- Sufle169,90 TL
...ş
10 Ay Önce
Pizza
- Mantarlı & Sosisli (Büyük)729,80 TL
...m
2 Ay Önce
daha lezzetli olabilirdi yinede TSK ler
- 1 Alana 1 Bedava Büyük Boy Pizza899,90 TL
...u
8 Ay Önce
İdare eder
...a
8 Ay Önce
nazillinin en lezzetli pizzasi kesinlikle asiri hızlı teslimat. cok tesekkur ederiz elinize sağlık
- Carnaval Pizza (Büyük)829,80 TL
...ç
11 Ay Önce
Hamurun kalınlığı malzemeleri kıvamında, tadı mükemmeldi öyle direk sos tadı değil olması gerektiği gibiydi, hızlıydı, ayrıca alerjisi olan cocugu için çok dikkatli ve önemseyerek hazırladılar,
...ı
11 Ay Önce
Sipariş hızlı ve sıcak geldi malzemesi bol lezzetliydi teşekkür ederiz
- Mix (Büyük)819,80 TL
...r
11 Ay Önce
Ellerinize sağlık çok güzel ve lezzetliydi hoşgeldin Nazilli’ye pasaport pizzaa
...l
10 Ay Önce
soguk geldi kurumustu hamuru ve peyniri
...u
Dün
Son zamanlarda yediğim en kötü pizzalardandı. pizza bize geldiğinde tepetaklak olmuştu pizza fiyatı uygundu ama uygun olması pizzanın çok kötü bir tadı olacağı anlamına gelmemeli
...l
3 Ay Önce
Nöbetten çıkmışım bütün gün uyumuşum uyanınca şöyle pizza yiyim dedim o ne pızza Buz gibi geldi dedim heralde erzurum soğugunu yaşıyoruz nazillide hemen hava durumuna baktım niye bu kadar soğumuş diye
...n
3 Ay Önce
Usta baska meslek düşünmeli, pizza boyle bir sey değildi.
...U
4 Ay Önce
eğer kaşarlı ekmek yemek istiyorsanız güzel bir restorant hem d*minostan kötü pizza yapıp hemde daha pahalıya nasıl satabiliyorlar anlamadım. büyük boy mix söyledik orta boy kaşarlı ekmek geldi.
...i
11 Ay Önce
ürün soğuk geldi
...z
7 Ay Önce
Aşırı soğuktu ve hiç lezzetli değildi verdiğimiz paraya yazık
...r
8 Ay Önce
Siparişim çok soğuktu. Kuryeden mi restorandan mı kaynaklanıyor bilmiyorum.
- İdeal Menü699,90 TL
...k
10 Ay Önce
bir büyük bir küçük pizza siparişi verdim hamurlar normal olarak seçildi ve maalesef incecik hamurlu hiç doyurucu olmayan pizzalar geldi.rakiplerinizin çok gerisinde kaldınız
...u
9 Ay Önce
pizza buz gibi geldi. Tadını felan alamadım büyük boy pizza o fiyatlara bu kalite bir daha söylemem.
...i
10 Ay Önce
Çok köyüydü ketçap mayonez bile koyulmamş , küçücük patates 120 tl parasını haketmiyor. Pizzanın her türlüsünü yiyen biri olarak asla fiyat performans değil.
...u
10 Ay Önce
Carnaval pizza söyledim markette satılan hazır pizzalara benziyordu malzemeler pişmemiş gibiydi
...l
10 Ay Önce
malzemeler kalitesiz geldi market pizzalarından farkı yok gibiydi



