- Kahve
- Tatlı
- Express Teslimat
Starbucks Coffee
Starbucks Coffee Değerlendirmeler
...a
3 Ay Önce
Çok hızlı geldi tessekkürler🙏🏻
- Dolgulu Üçgen Cookie275 TL
...n
3 Ay Önce
Çok güzel hazırlanmış peçeteyi bile göndermişler emeğinize sağlık
- Zeytinli Açma115 TL
- Triple Chocolate Cookie180 TL
...n
8 Ay Önce
Hızlı her zamanki gibi teşekkürler
...r
8 Ay Önce
çok güzel herşey
...r
8 Ay Önce
Teşekkür ederiz
- Mini Brownies265 TL
...r
9 Ay Önce
Cok iyiydi
...k
5 Gün Önce
Laktozsuz söylüyorsun ama yağlı süt geliyor teşekkür ederim
...n
2 Hafta Önce
urun guzeldi fakat cok sutluydu kahvesi az gibiydi onun disinda paketleme vesaire cok guzeldi hic dokulmemis
- Bardakta Tiramisu230 TL
...t
4 Ay Önce
Lezzet açısından hiç bir sorun yok tadı mükemmel hazırlayanların ellerine sağlık kurye abi hızlı geldi onada çok teşekkür ederim puan kırma sebebim neredeyse son 5-6 sipariştir pipet gönderilmemesi
- Triple Chocolate Cookie180 TL
...g
10 Ay Önce
Pipet yollanmamisti.
...n
3 Ay Önce
White mochalar latte gibi şekersiz hatta
- Hindi Füme Jambonlu295 TL
- Starbucks® Makaron295 TL
...z
8 Ay Önce
Kahve taşmış, özensiz paketleme
...r
9 Ay Önce
Halihazırda eksik ürün gönderimi sağlanıldığı bir çok yorumlar mevcutken neden kendini bu konuda geliştirmezsin ve eksik göndermeye devam edersin, ürün sizde yoksa arayın diye boşuna buton koyulmuyor.
...i
9 Ay Önce
Sandviç ısıtılmamış, sıcak işaretlememe rağmen
...k
10 Ay Önce
Kahve yanlış gönderilmiş iced değil sıcak kahve sipariş etmiştim
...z
5 Ay Önce
Kahve güzeldi browni siparişim kaşmadığı için cookie gönderilmiş bu yüzden 2 yıldız kırdım
...ş
3 Gün Önce
Termosum gelmedi 😞
- Iced Caramelised Banana Oat Shaken Espresso300 TL
...n
2 Hafta Önce
Pipet başlığı koymuşsunuz pipet yok
- Iced Strawberry Matcha Latte300 TL
...m
3 Hafta Önce
You sent me another cake
...y
1 Ay Önce
Siparişimin yarısı gelmedi sadece içecekleri göndermişler. Hastanede aç kaldık rezalet
...R
2 Ay Önce
pipet, çatal kaşık ve peçete koymamışlar.
...ş
4 Ay Önce
Buzlu kahvenin içine hiç buz koymadan oda sıcaklığından da sıcak bir halde göndermiş olmanızın sebebini ve açıklamasını çok merak ediyorum
...n
5 Ay Önce
icecegim posetin icine dokulmustu aldigimda.
...a
5 Ay Önce
Servis bile yok keki elimle mi yiyeceğim
...n
8 Ay Önce
ne yazık ki gelen cubcake çiğ idi onunla alakalı şikayetimi ilettim iade edildi sağolun ama kahveyi de beğenmedim normalde sık tercih ettiğim biryer ama nedense sipariş geçtiğinde hep böyle oluyor
...n
9 Ay Önce
Sütü kaynaklı ekşilik vardı ve gelirken yarısı dökülmüştü kapağı üstüne mi değdirdiniz sadece rezalet .
...T
9 Ay Önce
kahvenin tadı çok kötüydü bu kahveyi berbat yapan ilk defa bir yer görmüyorum ama bu berbat ötesiydi ayrıca krem şanti için ekstra 40 tl ödememe rağmen kremşanti yoktu ve gereksiz pahalı🙄
...n
10 Ay Önce
Keşke bunu yollayan şube yanında pipet yollasaydı taş devrinde değiliz daha dikkatli olun
...d
10 Ay Önce
Sipariş eksik geldi, buna rağmen parayı tam aldılar çünkü şoför restoranı ve şirketi aramaya devam etti ama cevap alamadı.
...z
10 Ay Önce
Yanlış sipariş göndermişler

