- Dünya Mutfağı
- Kahve
- Pizza
- Express Teslimat
Big Oven Pasta & Cafe
Big Oven Pasta & Cafe Değerlendirmeler
...n
4 Ay Önce
Sipariş geç geldi ama hem belirtilen saat aralığında elime ulaştı hemde sıcaktı, güzeldi. Favori mekanlarımdan birisi artık.❤️
- Kaşarlı Gözleme280 TL
- Sigara Böreği (7 Adet)300 TL
...t
4 Ay Önce
Teşekkür ederim güzeldi
- Kremalı Mantarlı Tavuk480 TL
...n
4 Ay Önce
Harika emeğinize sağlık
- Not availableSosisli Kumpir
- Sigara Böreği (7 Adet)300 TL
...n
6 Ay Önce
Tatlı Hediye için teşekkürler 😇😇😇
- Tavuklu Wrap450 TL
...r
7 Ay Önce
emeğiniz için teşekkürler. her zamanki gibi harikaydı.
- Not availableCoca-Cola Fırsatı (Tavuklu Wrap)
...r
8 Ay Önce
Her zamanki gibi harika
- Not availableCoca-Cola Fırsatı (Tavuklu Wrap)
...r
9 Ay Önce
Yediğim en iyi tavuk wrap
- Tavuklu Wrap450 TL
...n
1 Ay Önce
Gayet güzeldi
...m
7 Ay Önce
Hafif tuzu kaçmış ama tadı güzeldi
- Biftekli Krep500 TL
...r
8 Ay Önce
Puanı düşük diye tereddüt etmiştim ama kesinlikle harikaydıı sadece salata biraz boş ve sossuzdu
...n
1 Ay Önce
Sıcak geldi paketleme güzeldi lezzetliydi ama normalde ekmek falan koyarladı sürekli söylediğim bir yer unutulmuş veya koyulmamıştı bence önemli detaylar bunlar
...n
1 Ay Önce
Patates ve salata çok azdı
...i
10 Ay Önce
Ana yemeğin bu kadar güzel olup da diğer kalan kısımların eksik olması çok kötü, patates için ketçap mayonez yok, salata için tuz yok, çatal bıçak peçete yok, paketleme güzel, kurye çok geç geldi.
- Tavuklu Wrap450 TL
...a
11 Ay Önce
tavuk ve köfteler pişmemişti körinin içindeki mantarlar artık yanmış agızda kıyır kıyır rahatsız etti pişmemiş sevemedim makarna yerine pilav konulmuş
...ş
1 Ay Önce
Restorant, sisteme geç düştü bahanesi üretmesin diye sipariş sonrasında arayıp haber vermemize rağmen her seferinde 1.5 saatte getiriyor siparişi.
...ş
1 Ay Önce
Salata taze değildi. Bir önceki günden kalmış.
- Sebzeli Omlet290 TL
...n
8 Ay Önce
Önceden porsiyonları daha iyiydi smdi patates kızartmasını koklatarak koyuyolar
...n
1 Yıl Önce
içindeki malzemelerin kalitesinden mi bilmiyorum ama çok kötüydü
...c
9 Ay Önce
abi ekmek kaç para göndermiyorsunuz siz ya özellikle istediğim halde. bir değil iki değil ayıptır yani her seferinde aynısını yapıyorsunuz.!
...k
9 Ay Önce
Çatal kaşık peçete nerde
...r
10 Ay Önce
Hayatımda yediğim en berbat yemekti. Oturup tavuğu kendim haşlayıp tuzla önüme koysaydım daha keyif alırdım. hem dünya kadar para da cebimde kalırdı. bir daha asla sipariş vermem.
...n
11 Ay Önce
küp kuru iskender gibi yapmışsınız
...n
11 Ay Önce
eskiden renkli biberli ve salçalı daha güzel yapıyordunuz

