rider-banner-icon
  • Tavuk
  • Restoran Teslimatlı

Ay Piliç Makas

TESLİMAT
4.2 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Adnan Menderes Blv. 6-12
...z08.06.2026Güzeldiii elinize sağlıkk
...k04.06.2026Harika
...u21.02.2026çok doyurucu ve sıcacık geldi, fiyatlar uygun.
...l12.02.2026Herzamanki gibi çok iyi
...u19.01.2026on numara beş yıldız bir hizmet çok teşekkür ederim
...i30.12.2025The quality and taste was so good
...ç09.12.2025çok lezzetliydi
...k26.11.2025On numara gerçekten
...ü09.11.2025guzeldi
...n28.09.2025Ellerinize emeğinize sağlık kurye arkadaşa da teşekkür ederiz iyi çalışmalar diliyorum
...r08.09.2025ilk defa yememe rağmen çok güzle di
...h22.08.2025Big portion
...z20.08.2025Güzel pişmişti tadıda güzeldi sadece alüminyum folyo hoş olmamış
...z12.08.2025Her şeyiyle harika bir siparişti, elinize sağlık. Tavuk kanatlar mangal tadında , pirinç pilavı tam kıvamındaydı. Kurye arkadaş da çok kibardı. Teşekkürler.
...n10.08.2025Allah işinizi gücünüzü rast getirsin gayet başarılı ellerinize sağlık
...ç08.08.2025Yumuşacık, çok lezzetliydi.
...n03.08.2025Tavuk kanat çok lezzetliydi ellerinize sağlık yanındaki pilav ve salata ile gayet yeterliydi
...z01.08.2025Tam ayarında tavuk taze çok iyi pişirilmiş Fethiye’deki en iyi ay piliç! Salatanın yanına bir dilim limon kötü olmazdı..
...n25.07.20251kg kanat olarak sipariş verildi lakin incik ve kanat karışımı geldi
...ı29.06.2025Sürekli sipariş veriyoruz her şey harika. şu an Fethiye’deki en iyi piliç paketleme oldukça özenli tavuk ve tavuk iyi pişmiş. elinize sağlık
...n27.11.2025Lezzet güzeldi fakat biraz daha iyi pişebilirdi daha öncekiler ile kıyasladığımda aceleye gelmişti sadece daha iyisi olması için bir şikayet değil iyi çalışmalar hayırlı işler dilerim
...r21.08.2025BENCE PİLAV YOKSA BELİRTİLMELİ BİRDE YANINA MUTLAKA LAVAŞ VERİLMELİ. GERİ KALAN HERŞEY ÇOK GÜZELDİ.
...k21.07.2025Güzeldi
...n08.05.2026Yanık gibiydi yinede fena değil
...k23.07.2025herşey mükemmeldi teşekkürler🙏
...n22.02.2026Ekmek hiç yoktu yollamamışlar..Bir pakete mendil,tuz ,vs koyabilirdiniz Salata yağsız tuzsuz..Hiçbiri yoktu.Közlenmiş biber yoktu.Herşey eksikti.Yemeği nasıl yolladınız şaşırdık.2 puan tavuğa...
...r28.10.2025Tavuk tam olarak pişmemişti ve sosu tuzluydu.
...ç30.05.2026Patates çok kötüydü ve yemeklerin yanında peçete ve çatal kaşık yoku tuz yoktu
...n22.05.2026Tavuk siparişi verdim ama tavukların hepsinin içi kıpkırmızıydı ve misafire söylemiştim mahcup oldum böyle olması bizi üzdü
...i02.05.2026hiç beklediğim gibi gelmedi sogan koymuşsunuz 1 dilim bi kilu kelebeğe hiç beğen medim kusura bakmayın biraz özen lutfen
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday12:3022:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: