- Pide & Lahmacun
- Express Teslimat
Usta Pideci
Usta Pideci Değerlendirmeler
...R
3 Ay Önce
İlk defa söyledim güzel ve sıcaktı başarılı
- Coca-Cola Fırsatı (Kuşbaşılı & Sucuklu Kaşarlı Menü)610 TL
...k
4 Ay Önce
kıymalı pidenin kıyması az iç malzemesi fazla fakat lezzetli
- Coca-Cola Fırsatı (Kıymalı & Kaşarlı Menü)550 TL
- Kova Kanat Kampanyası760 TL
...U
9 Ay Önce
Çok iyiydi
- Acısız Lahmacun150 TL
...ı
7 Ay Önce
gayet güzeldi ama acısı biraz daha fazla olabilir
...a
11 Ay Önce
Lezettli doyurucu
- 2'li Lahmacun Menü330 TL
...l
2 Ay Önce
kıymalı güzel ama patatesli kötüydğ
...ı
7 Ay Önce
Garnitür istememe rağmen gelmedi.
...ü
2 Ay Önce
Kaşarlı pide tamamen yanık geldi yenmeyecek haldeydi kıymalının da yarısı yanıktı gevilmeyecek durumdaydı
...n
1 Ay Önce
Ailecek lahmacun siparişi verdik.İçeceğimiz teslim edilmedi.Ayrica lahmacun çok soğuk ve berbattı.Siparişin hazırlanması ve teslimatı da uzun sürdü....
...n
2 Ay Önce
rezalet
...ı
11 Ay Önce
kötüydü hamuru diş kesmiyor, lezzet olarakta tatmin etmedi
...n
2 Ay Önce
Dondurma aldım gelmedi. Pideler buz gibi taş olmuştu tadı tuzu yoktu birdahada sipariş vermem cimere şikayet ediceğim o dondurma için
...t
2 Ay Önce
Kuşbaşıyla alakası yok domates kıyma arası bir şey geliyor et tadı sıfır
...n
2 Ay Önce
Dondurma almamama rağmen eklememişşiniz
...r
3 Ay Önce
her seferinde illa birşey eksik oluyor ki not düşmeme rağmen şimdide ayran yok garnitüt yok
...i
3 Ay Önce
O kadar kuru ve sertti ki yiyemedik. Teslimat geç olduğu için de soğuktu. Lezzetli de değildi ne et tadı var ne sucuk tadı. Pişman olduk verdiğimiz paraya. Tavsiye etmiyorum
...ı
3 Ay Önce
Hız çok düşüktü geldiğinde taş gibiydi yiyendim bile lezzeti de yoktu
...ş
4 Ay Önce
hayatımda yediğim en kötü pideydi. hamuru çiğnenmiyodu resmen o kadar sertti
...s
6 Ay Önce
Soğuktu ve bayat gibiydi sanki bu kadar kötü bi pide yememiştik.. soğanlar koca koca biberler koca kocaydı
...y
7 Ay Önce
hem çok soğuk hemde etler pişmemiş geldi
...R
7 Ay Önce
Kuşbaşılı pide söyledik domatesli pide geldi.
...e
11 Ay Önce
İki pideyi neden tek kutuya koyup birbirine yapıştırdınız anlamadım. İçi diğerinin tabanına yapışmış
- Dilediğin İkili450 TL
...u
9 Ay Önce
siparişim eksik geldi garnitür gelmedi
...n
4 Ay Önce
bu nasıl servis hepsi birbirine girmiş bide pide değil kalın etliekmek sanki bu ne bidelerin arasından teşekür kartı çikiyor rezalet böyle bir firma ayıp ya
...r
10 Ay Önce
lahmacun istemiştim de başka birşey gelmiş etliekmek ile lahmacunun karışımı gibiydi lezzet yok hamuru kalın iç harcında da değişik bir tat vardı ...
...ş
4 Ay Önce
gecikmeli ve soğuk geldi bir tanesi yanıktı ve çok küçükler arızalı motor
...b
4 Ay Önce
bir daha asla
...n
11 Ay Önce
kolayı görebilen var mı? çünkü ben göremedim
...ı
11 Ay Önce
Abi normalde usta pideciye bayılırım da niye böyle oldu ya cidden hayal kırıklığına uğradım inşallah düzeltirsiniz kusura bakmayın yorumum için ama cidden üzüldüm hamur falan taş gibi olmuş
...k
1 Yıl Önce
Rezalet… kuru kayış gibi bir pide çiğneyemiyorsunuz bile geç gelmesi de cabası..

