rider-banner-icon
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Steak
  • Express Teslimat

Kadir Koçak Et Lokantası

TESLİMAT
2.2 üzerinden 5 yıldız, 93 inceleme
Mevlana Mah. Bilge Kağan Cad. No : 30 / B
...r02.12.2025Yerinde yemenizi tavsiye ederim çok daha iyi. Adanayı daha önce beğenmemiştik ama yaprak döner çok güzel. Çorba da güzeldi biraz tuzluydu fakat lezzetli.
...z27.11.2025Great taste, delicious 🤤
...b12.11.2025Çok lezzetli
...ş28.10.2025Güzel lezzetli doyurucu işlerinizde başarılar dilerim. Ben memnun kaldım
...k27.09.2025puanları neden az bilmiyorum ama gerçekten etten anlıyorlar pişme dereceleri tam istediğim gibi ayarlanmış şekilde geldi
...ı21.09.2025Çok lezizdi her şey . Sürekli siparişveriyoruz. Hiçbir siparişimizde üzülmedik. Tavuk kanat şahane . Etler çok güzel pişmiş. Pilav,ev pilavı gibi taze. Ellerinize sağlık.
...n03.07.2025Çok nezih bir yer verdiğiniz paranın hakkını veriyor
...n23.02.2026Et sert ve paket soğuk geldi
...a15.06.2026Ayran özerhisar olarak söyledim sütaş geldi
...u11.06.2026Soğan ekmek
...n13.04.2026restoranda verilen çorba miktarından daha az çorba geldi dökülme yok bilerek 4 kaşık eden çorba konulmuş haksız kazanç isme yakışmayan davranış
...k25.01.2026ben sizden kaçıncı siparişim Ama bu sefer bu puan hak ettiniz çünkü eksik ürün gönderdiniz ve gönderdiğiniz resimdeki salatayla peynirli salata yani hiç alakası yok kimse kusura bakmasın
...r14.03.2026eksik sipariş
...c06.03.2026Olabilecek en kötü şekildeydi görselde 3 tane var 1 tane geliyor
...U26.02.2026Bundan berbat sipariş görmedim , kuş kadar porsiyon ne patates ne biber içinde , kaç kurumuş et eski domates soğan, başka bir şey yok , bu yaptığınız çök usulsüz bir hareket , yemek değil bu
...n05.12.2025Yaprak et döner siparişi verdim ancak et dürüm olarak teslim edildi.Yanında pilav meze salata lavaş ekmek olması gerekirken sadece ekmek arası yaprak döner geldi hiç doyurucu değildi
...k17.12.2025Pişmemiş ürün satmanız içinde özellikle kıyma olması resmen sarmayı hiç pişirmeden göndermişsiniz. Yoğurt ve ekmek için teşekkürler onları yiyeceğim.
...r05.12.2025Yorumum 2. Siparişim üzerine olacak. İlk siparişimde herhangi bir sorun yoktu gayet lezzetliydi , bugün sipariş ettiğim menü de karışık ızgara tercih ettim pilav bile kuru kalmış çok kötüydü
...k02.11.2025Soguktu ve begenmedim
...r06.06.2026et 1 porsiyondan bile az geldi sadece ekmek domates soğandı sanki
...k15.10.2025Keşke soğanlımı soğansızmı seceneği olsaydı belirtilmediği için doğansız sanmıştım birde tanındaki patates kızartması gelmedi
...n20.09.2025Özensiz ve lezzetsiz
...t08.09.2025Yemek hiç güzel değildi çok az yolda yenmiş gibi geldi buz gibi göndermişler hiç memnun kalmadım
...n27.07.2025Etler iyi pişmemiş salata poşette dağılmış ve et lezzetli değildi önermiyorum
...m21.07.2025özellikle yazmama rağmen pişmemiş buz gibi geldi aldığınız parayı hak ediyormusunuz? asla tavsiye etmiyorum kimse denemesin bile
...k01.07.2025limon yoktu
....26.10.2025Sipariş ettiğim ürünler gelmedi saçma sapan bir şey madem ürün yok neden sipariş alıyorsunuz
...r24.10.2025Patates kızartması ile yazmışsınız ama gelmedi insanları kandırmayalım lütfen köfte güzeldi ama eksik sipariş tekrar sipariş vereceğimi sanmıyorum
...L19.10.202541 yaşıma kadar yediğim en kalitesiz tavuk kesinlikle önermiyorum. 2 yaşında ki çocuk lezzetsiz buldu yemedi ben nasıl yiyebilirim…..
...r17.10.2025Ekmek yok :) kaşık yok
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:3023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: Bilgi Yok