- Kebap & Türk Mutfağı
- Steak
- Express Teslimat
Kadir Koçak Et Lokantası
Kadir Koçak Et Lokantası Değerlendirmeler
...r
6 Ay Önce
Yerinde yemenizi tavsiye ederim çok daha iyi. Adanayı daha önce beğenmemiştik ama yaprak döner çok güzel. Çorba da güzeldi biraz tuzluydu fakat lezzetli.
- Mercimek Çorbası250 TL
...z
7 Ay Önce
Great taste, delicious 🤤
- Mercimek Çorbası250 TL
- Yaprak Döner Et Dürüm (100 gr.)600 TL
...b
7 Ay Önce
Çok lezzetli
- Tavuk Kanat900 TL
...ş
8 Ay Önce
Güzel lezzetli doyurucu işlerinizde başarılar dilerim. Ben memnun kaldım
...k
9 Ay Önce
puanları neden az bilmiyorum ama gerçekten etten anlıyorlar pişme dereceleri tam istediğim gibi ayarlanmış şekilde geldi
...ı
9 Ay Önce
Çok lezizdi her şey . Sürekli siparişveriyoruz. Hiçbir siparişimizde üzülmedik. Tavuk kanat şahane . Etler çok güzel pişmiş. Pilav,ev pilavı gibi taze. Ellerinize sağlık.
...n
11 Ay Önce
Çok nezih bir yer verdiğiniz paranın hakkını veriyor
...n
4 Ay Önce
Et sert ve paket soğuk geldi
...a
1 Hafta Önce
Ayran özerhisar olarak söyledim sütaş geldi
...u
2 Hafta Önce
Soğan ekmek
...n
2 Ay Önce
restoranda verilen çorba miktarından daha az çorba geldi dökülme yok bilerek 4 kaşık eden çorba konulmuş haksız kazanç isme yakışmayan davranış
...k
5 Ay Önce
ben sizden kaçıncı siparişim Ama bu sefer bu puan hak ettiniz çünkü eksik ürün gönderdiniz ve gönderdiğiniz resimdeki salatayla peynirli salata yani hiç alakası yok kimse kusura bakmasın
...r
3 Ay Önce
eksik sipariş
...c
3 Ay Önce
Olabilecek en kötü şekildeydi görselde 3 tane var 1 tane geliyor
...U
3 Ay Önce
Bundan berbat sipariş görmedim , kuş kadar porsiyon ne patates ne biber içinde , kaç kurumuş et eski domates soğan, başka bir şey yok , bu yaptığınız çök usulsüz bir hareket , yemek değil bu
...n
6 Ay Önce
Yaprak et döner siparişi verdim ancak et dürüm olarak teslim edildi.Yanında pilav meze salata lavaş ekmek olması gerekirken sadece ekmek arası yaprak döner geldi hiç doyurucu değildi
...k
6 Ay Önce
Pişmemiş ürün satmanız içinde özellikle kıyma olması resmen sarmayı hiç pişirmeden göndermişsiniz. Yoğurt ve ekmek için teşekkürler onları yiyeceğim.
...r
6 Ay Önce
Yorumum 2. Siparişim üzerine olacak. İlk siparişimde herhangi bir sorun yoktu gayet lezzetliydi , bugün sipariş ettiğim menü de karışık ızgara tercih ettim pilav bile kuru kalmış çok kötüydü
...k
7 Ay Önce
Soguktu ve begenmedim
...r
2 Hafta Önce
et 1 porsiyondan bile az geldi sadece ekmek domates soğandı sanki
...k
8 Ay Önce
Keşke soğanlımı soğansızmı seceneği olsaydı belirtilmediği için doğansız sanmıştım birde tanındaki patates kızartması gelmedi
...n
9 Ay Önce
Özensiz ve lezzetsiz
...t
9 Ay Önce
Yemek hiç güzel değildi çok az yolda yenmiş gibi geldi buz gibi göndermişler hiç memnun kalmadım
...n
11 Ay Önce
Etler iyi pişmemiş salata poşette dağılmış ve et lezzetli değildi önermiyorum
- Mercimek Çorbası250 TL
...m
11 Ay Önce
özellikle yazmama rağmen pişmemiş buz gibi geldi aldığınız parayı hak ediyormusunuz? asla tavsiye etmiyorum kimse denemesin bile
...k
11 Ay Önce
limon yoktu
....
8 Ay Önce
Sipariş ettiğim ürünler gelmedi saçma sapan bir şey madem ürün yok neden sipariş alıyorsunuz
...r
8 Ay Önce
Patates kızartması ile yazmışsınız ama gelmedi insanları kandırmayalım lütfen köfte güzeldi ama eksik sipariş tekrar sipariş vereceğimi sanmıyorum
...L
8 Ay Önce
41 yaşıma kadar yediğim en kalitesiz tavuk kesinlikle önermiyorum. 2 yaşında ki çocuk lezzetsiz buldu yemedi ben nasıl yiyebilirim…..
...r
8 Ay Önce
Ekmek yok :) kaşık yok
- Mercimek Çorbası250 TL
- Patlıcan Çorbası400 TL

