- Kahve
- Tatlı
- Express Teslimat
Berry Coffee Company
Berry Coffee Company Değerlendirmeler
...ı
Bugün
Gelen ürünler taze ve lezzetli idi ama plastik ürün kullanmamalari kullandıkları tüm ürünlerin geri dönüşümlü olmaları çok hoştu bunun icin ayrica teşekkür ederiz.
- Berry Pavlova420 TL
- Berry Cup (Çilekli)350 TL
...n
Dün
Love is love.
- Not availableKlasik Love Berry
...u
3 Gün Önce
Hızlı ve güzel Teşkkürler
- Not availableKlasik Love Berry
...n
1 Ay Önce
Teşekkürler...
...n
2 Ay Önce
Gece geç saate kadar olması güzel
...l
3 Ay Önce
Özenle hazırlanmış ve çok lezzetliydi
- Not availableKlasik Love Berry
...k
4 Ay Önce
Çok güzeldi her şey o kadar da özenli hazırlanmış ki servis ve lezzet harika
...z
4 Ay Önce
Kızımın tatlıdaki tek adresi muhteşem lezzetler
...r
5 Ay Önce
Müthiş lezzet
- Not availableSütlü Çikolatalı Love Berry
...r
5 Ay Önce
O kadar kısa sürede elime ulaştıki ve çok özenli hazırlanmıştı kurye ve berry ekibine teşekkürler🩷🩷
- Not availableBeyaz Çikolatalı Love Berry
...u
6 Ay Önce
gayet memnunum tavsiye ederim
- Chai Tea Latte275 TL
...n
7 Ay Önce
Güzel
- Berry Almond420 TL
- Not availableKlasik Love Berry
...z
7 Ay Önce
Lezzet paketleme teslimat çok çok iy
...l
7 Ay Önce
Notumu dikkate aldığınız için çok teşekkür ederim, çok memnun kaldık. İyi akşamlar kolay gelsin :)
- Antep Fıstıklı Tart450 TL
- Not availableKlasik Love Berry
...n
4 Hafta Önce
Maalesef hiç beğenmedik. Ne sosu, ne kremasında lezzet bulamadık. Porsiyon olarak çok büyük, 2 kişilik.
- Çarkıfelek Frozen275 TL
...t
1 Ay Önce
Servis yok,yan malzemeler kapağı açılmış.kahve pipet yok peçete yok
...z
9 Ay Önce
Sadece tatlılar güzel olduğu için 2 yıldız veriyorum. Siparişler 1.5 saatte geldi
...I
3 Hafta Önce
İlk kez sipariş veriyorum ama çilekler çok ekşiydi çöpe gitti tatlılar böyle mi çalışıyorsunuz bayat ürün yollanmış ben hamileyim yaptığınız ayıp
...n
4 Hafta Önce
beğenmedim. lezzet yok.
- Not availableSütlü Çikolatalı Love Berry
...n
1 Ay Önce
Normalde yapmayacaktım ama Orda yediğimizde çok güzel olan ürünler siparişte bi garip nedense hele kruvasan çok kötü kreması bozuk gibi çilekler de
- Iced White Chocolate Mocha300 TL
...n
2 Ay Önce
sipariş yanlış geldi
...r
2 Ay Önce
Kadayıf yumuşamış, bi tatlı geldi tat kötüydü. Fiyatı ise aşırı yüksek ve kesinlikle hak etmiyor. Ne kalite var ne lezzet, maalesef tavsiye etmiyorum.
...r
3 Ay Önce
2 adet ürün sipariş verdim 1 i geldi
...u
6 Ay Önce
Bütün tatlılar cok kötü bi şekilde geldi hepsi ters bi şekilde geldi bir daha asla söylemeyi düşünmüyorum
...U
6 Ay Önce
Hiçbir akışkanlığı kalmamış keki taş gibi olmuş bir love berry.
...k
8 Ay Önce
içindeki çilekler küflü, tadı ekşi bildiğin bozuk hiç beklemezdim sizden. teslimat ise 85 dk sürdü.
...u
9 Ay Önce
Kremanın kenarları kurumuş. Rezalet bunu göndermeye utanmıyor musunuz?

