- Burger
- Döner
- Tantuni
- Tost & Sandviç
- Restoran Teslimatlı
Sandvix
Sandvix Değerlendirmeler
...ı
2 Ay Önce
SICACIK GELDİ VE ÇOK LEZZETLİYDİ. TEŞEKKÜRLER
- Çıtır Tavuk150 TL
...n
5 Ay Önce
Harikaydı çok beğendik ☺️
...e
8 Ay Önce
Teşekkürler. Siparişi getiren arkadaşa hızı ve nezaketi için ayrıca teşekkür ederiz.
- Ayvalık Tost360 TL
- Ayran (30 cl.)87 TL
...n
9 Ay Önce
ürünler çok lezzetli ellerinize sağlık hiç mide yanması yapmadı gerçek kaliteden ödün vermemişler
...Z
10 Ay Önce
lezzetli ve doyurucu
- Sucuk Bazlama Tost375 TL
...r
11 Ay Önce
makarnasi enfes
- Fanta (33 cl.)119 TL
- Not availableKremalı Mantarlı Köri Soslu Tavuklu Makarna
...u
11 Ay Önce
Çok teşekkür ederim. Ellerinize sağlık.
...l
11 Ay Önce
lezzetli ve hızlı siparişiniz için çoook teşekkür ederim♥️🙏🏻
...n
8 Ay Önce
Çocuğum çok severek yiyor bayılıyoruz ellerinize sağlık
- Not availableKremalı Mantarlı Köri Soslu Tavuklu Makarna
...r
3 Ay Önce
Ne müşteri notuna dikkat etmek var nede güzel bir ürün, kolay gelsin böyle devam
...y
6 Ay Önce
tat çok kötü ve soğuktu
...k
11 Ay Önce
porsiyonlar diğer yerlere göre küçük asla doyurucu değil ve 400 tl verip yanında patates alamıyorsunuz bile o kadar saçma
...ş
4 Ay Önce
yanık patates gönderildi sosis ler kalın dı kusura bakmayın memnun kalmadım beğenmedim yanık patates gönderilmesi beni daha çok üzdü keşke bu şekilde göndermeseydiniz
...k
8 Ay Önce
Siparişim soğuk geldi ve gelen kurye apartmanda bağıra bağıra telefon ile konuştu dalga geçer gibi benimle diyaloğa girdi müşteri ile nasıl konuşulacağını öğrenmiş olur umarım kolay gelsin.
- Full Karışık Sandviç360 TL
- Patates Kızartması150 TL
...l
9 Ay Önce
berbattı
...n
11 Ay Önce
Sipariş hem geç geldi 1 saat kadar hemde resimde göründüğü gibi gelmedi !
...k
10 Ay Önce
Yağı oldukça kötüydü. 20dk teslimat süresi olduğu için sipariş verdim ancak 1 saate yakın sürede teslim edildi. Ayrıca kurye olacak şahıs; geç gelmesi beni ilgilendirmez vs tarzı söylemlerde bulundu i
...ş
11 Ay Önce
1 saatten uzun bir sürede geldi patatesler kuruydu sosiler kuruydu ekmek kuruydu asla tavsiye etmiyorum


