rider-banner-icon
  • Makarna
  • Express Teslimat

Brava Bene

TESLİMAT
4.5 üzerinden 5 yıldız, 56 inceleme
288/6. Sk 6B
...a13.06.2026Çok seviyorum gidipte yediğim çok oluyor ellerinize sağlık
...t29.05.2026El yapımı olması zaten çok iyi birde güzel soslarla şölen oluyor teşekkürler
...t29.05.2026Çok güzeldi ellerinize sağlık bol malzemeli bol parmesanlı. Notumu dikkate aldığınız içinde teşekkürler
...z04.05.2026Eskiden ilk siparişimde siparişi çok özenli bulmuştum ama aradığım lezzeti o zaman bulamamıştım, acı tavuklu kartel yeni gelmiş çok beğendim, salata da çok güzeldi elinize sağlık
...n29.03.2026Domateslerin kabuğunu bile soyuyorlar, kalık çatal plastik değil tahta, lezzet mükemmel. Farklı bir seviyeye çıkartmışlar. Umarım bozmazlar
...n29.03.2026Siz mükemmelsiniz
...ş25.03.2026Güzeldi
...n28.02.2026Gerçekten hayatımda yediğim en iyi makarnalardan biriydi. Sosyal medya videolarınızı görüp sipariş verdim ve hiç pişman olmadım. Tekrar tekrar söyleyeceğim bir yer oldu,ellerinize sağlık
...ş28.01.2026nasıl oluyor bilmiyorum ama daima sıcccacık geliyor ve hiç hamur olmuyor, ofiste söylüyoruz paketleme ve servis muazzam, porsiyon çok doyurucu ve çok lezzetli, makarna için tek tercihimiz teşekkürler
...l16.09.2025Notumu dikkate alıp aradılar ilgilendiler ilk kez böyle bir işletme görüyorum harikaydı teşekkür ederim
...i12.09.2025Gayet iyiydi, teşekkürler
...i12.09.2025Gayet iyiydi, teşekkürler
...ı08.09.2025Gerçekten taze ve lezzetliydi. Ellerinize sağlık. Umarım bu standardınızı her zaman koruyabilirsiniz. Tşkler.
...p04.09.2025Taze makarna inanılmaz lezzetli. Ancak böyle kaliteli bir makarnaya domates sosunun kabuklarıyla yapılmasını yakıştıramadım açıkçası yerken tat kaçırdı. Biraz da tuzsuz ancak genel olarak çok iyi!
...n19.07.2025sicacik geldi ve lezzeti yerindeydi, kremali fresh tatlari sevenlere feskarnayi oneririm :)
...l19.07.2025Çok lezzetliydi ve kaliteli ürünler kullanılmış küçük bir teşekkür notuda yazmışlar çok beğendim ve tavsiye ederim ☺️
...u20.08.2025Yemekleri çok lezzetli ve sıcacık geldi ellerinize emeğinize sağlık 😇👍
...n25.07.2025Makarnanız çok güzeldi ama biraz daha miktarını arttırsak daha güzel olcak tahta kaşık kullanmanız çok hijyenik olmuş lezzet onnumara
...i24.07.2025Özenlerinden memnun kaldım fakat mantarlı makarna benlik değil diğer çeşitlerini deneyeceğim elbette.
...u22.07.2025Favorim feskarnaydı bu sefer mantarino denedim tek kelimeyle muazzam artık iki favorim var.
...e02.09.2025Çok tuzsuzdu
...ı03.05.2026sosu benim damak tadıma hitap etmedi maalesef
...l11.07.2025Salata baya doyurucu. Çok taze ve porsiyonu yeterliydi. tekrar söylerim
...a11.07.2025Hayatımda yediğim en lezzetli makarnalardan biriydi. Özellikle feskarna gibi bir makarnayı daha önce hiçbir yerde görmemiştim resmen bayıldım.Ellerinize sağlık.
...n10.04.2026Birden fazla mantar olması gerekirken sadece kültür mantarı vardı, trüf yağını değdirmemişler beklentimi kesinlikle karşılamadı. Bu fiyata el yapımı diye bu kadar lezzet eksikliği hiç hoş değil
...a11.07.2025Hem tazecik hem de lezzet doluydu. Lezzetiyle gönlümü fethetti. Kesinlikle favori makarna adresim oldu! 🍝💖. Emeğinize sağlık, kesinlikle tekrardan sipariş edeceğim. 💯
...n10.07.2025normalde yorum yapmam ama truf yagiyla mantarin uyumunu begendim siparisin icine koydugunuz not da guzel bir ayrintiydi en kisa surede dukkaniniza da ugrayacagim
...n27.11.2025Aslında verilen emeğe saygısızlık yapmamak için hiç yorum yapmam ancak görsel ile hiç ilgisi yok. 1 adet mini mozarella vardı üzerinde. yazıyla BIR. krema sosu zaten çok kötüydü. asla tavsiye etmiyoru
...z31.08.2025Porsiyon çok az doyurucu değil
Monday,Tuesday10:4522:00
Wednesday,Thursday,Friday10:4521:45
Saturday11:4522:00
Sunday11:4522:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: