rider-banner-icon
  • Kahvaltı & Börek
  • Express Teslimat

Oklava Gözleme

TESLİMAT
4.5 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
İtfaiye cad no 41 iç kapı no 388 Katlı pazar sıralı dönerciler yeri cennet mekan dönerin sırasında 4. Dükkan parkın karşısı
...r19.06.2026Sıcacık geldi gözlemeler, emeğinize sağlık 👏🏻
...n29.05.2026Gayet güzel bir yer kuşkusuz sipariş verebilirsiniz. Hayırlı bayramlar bol kazançlar.
...t26.05.2026Malzemesi boldu gerçekten lezzetliydi ve meyme suyu ikramınız için çok teşekkürler
...n17.05.2026Lezzetli malzemesi boldu sadece tost istemiştim yanına meyve suyu ikramınız için teşekkürler bol kazançlarınız olsun🍹
...r16.05.2026Harikaydı tek kelimeyle kurye arkadaşta sağolsun sıcacıktı ürünler
...n15.05.2026hepsi çok lezzetliydi teşekkürler
...n09.05.2026Çok güzel çok lezzetli sıcakcık geldi çok beğendim porsiyonuda çok tek ricam zeytinle turşuyu yan yana koymayın tatları karışıyor
...l09.05.2026Sıcacıktı ve anne eli değmiş gibiydi elinize sağlıık
...ş09.05.2026Mükemmeldi
...l08.05.2026Sıcak geldi ama peynirini sevemedim belki damak tadımla alakalıdır .
...e01.05.2026Güzeldi özellikle peynirli soğanlıyı ben patatesliden daha çok beğendim.
...k29.04.2026Bugün ilk defa yorumlara bakarak sipariş verdim çok sıcak geldi lezzeti de çok güzeldi elinize sağlık bundan sonra favori gözlemeci yerim sizsiniz❤️
...r25.04.2026Sımsıcak ve çok lezzetliydi, öğrenci dostu ve düşünceli oldukları için ayrıca teşekkür ederiz
...l23.04.2026Sıcak geldi ve lezzetliydi🌸
...i23.04.2026Çok sıcak geldi çok lezzetliydi
...z20.04.2026elime ulastiginda buhari uzerindeydi cok lezzetli cok guzeldi tesekkur ederim elinize saglik
...t17.04.2026sıcacık geldi, sanki evde yapılmış gibiydi tatı da, kurye bey Efendi'den ufak bi azar yedim😄ama gözleme gerçekten çok güzel ve bol malzemeli, tatlı notunuz için de ayrıca teşekkür ederim
...r15.04.2026Harikaydı elinize sağlık
...a14.04.2026Mükemmel tadı ve çok sıcak geldi teşekkür ederim
...ş11.04.2026Canımız ne zaman gözleme istese burdan sipariş veriyoruz harika
...k11.04.2026“İlk lokmadan son lokmaya kadar aşırı keyif aldım, her şey mükemmeldi 🙏” “Böyle güzel yemek yapan yerlere denk gelmek büyük şans, çok memnun kaldım!” Çok teşekkür ederim. Elinize emeğinize sağlık..
...n11.04.2026Taze, lezzetli, sıcak. Eşimle biz beğendik.
...u06.04.2026Porsiyon olarak çok doyurucuydu , lezzet olarak da başarılıydı.
...r05.04.2026ellerinize sağlık tertemiz hijyenik ve hediyeli iyi çalışmalar
...i30.03.2026yok böyle bir lezzet süper hem doyurucu hem uygun teşekkürler ☺️☺️
...i29.03.2026Çok güzeldi ama tulum peyniri biraz ağır. Tadımlık tercih edin. Diğer gözlemeler eminim daha güzeldir.
...k27.03.2026Çok lezzetli ve bayıla bayıla yiyorum. Ellerinize kollarınıza sağlık..
...k26.03.2026Çok lezzetli ve çeşitli gözlemeleri var.
...l23.03.2026Siparişim sıcacık elime ulaştı ikramınız için teşekkür ederim her ikisi de çok lezzetliydi👍🏻
...l16.03.2026Sıcak hatta çok sıcak geldi ben beğendim kesinlikle tavsiye ederim teşekkürler okşava gözleme 🩷
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday08:0020:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: