- Döner
- Express Teslimat
Paşa Döner
Paşa Döner Değerlendirmeler
...y
7 Ay Önce
Hızlı güzel. İyi kurye
- Not availableGurme Menü
...t
7 Ay Önce
mükemmel
- Çılgın Gurme Lavaş Döner (160 gr.)410 TL
- Su (50 cl.)25 TL
...t
7 Ay Önce
mükemmel
- Çılgın Gurme Lavaş Döner (160 gr.)410 TL
...ş
9 Ay Önce
ellerinize sağlık teşekkürler
- Paşa But Çorbası120 TL
- Gurme Lavaş Döner (75 gr.)260 TL
...n
10 Ay Önce
Kurye çok nazik ve efendiydi , aynı zamanda hızlı geldi
...n
10 Ay Önce
Harika ötesi hızlıydı, sıcacık ve lezzetliydi. Teşekkürler✌️
...a
11 Ay Önce
gercekten cok guzeldi tesekkur ederiz
...n
11 Ay Önce
ekmeği tavuğu patatesi hepsi çok lezzetliydi
...k
10 Ay Önce
Tavuk dönerin tadı fena değildi, fiyatı da makul ama biraz kuru geldi. Servis hızlıydı fakat daha özenli olabilirdi. Genel olarak ortalama bir deneyim, bu yüzden 3 yıldız verdim.
- Tam Ekmek (110 gr.)335 TL
...n
11 Ay Önce
çabuk geldi. sıcacık çok lezzetliydi. elinize sağlık
...t
Dün
kartla odeme tapamiyorum bu ucuncu oldu dahada siparis vermiycen
...i
2 Ay Önce
gene nakit aldilar
...i
2 Ay Önce
yemek için puanlama 0 değil Yemeksepeti ne hikmetse sadece paşa dönerse kredi kartı seçmene rağmen ödemeye geldiklerinde 3 kez almıyorlar nakit motorcular nakit hesabına alıyor gereken araştırma yapin
...k
2 Ay Önce
mazeme hem soğuk geldi hemde geç geldi
...n
6 Ay Önce
Bir saat 10 dk sonra geldi ve herşey buz gibiydi bundan sonra neymiş sizden sipariş verilmezmiş
...ı
6 Ay Önce
bir hataylı olarak hiç beğenmedim
...k
8 Ay Önce
Siparişi getiren kurye arkadaşa bahşiş vermek istedim çok itici ve rahatsız edici şekilde gerek yok dedi , anlam veremedim hayatımda ilk defa böyle bir şey yaşadım parayı mı beğenmedi anlamadım .
- Gurme Lavaş Döner Orta (105 gr.)310 TL
...y
10 Ay Önce
Porsiyonları sanırım özellikle çok az koymuşlar,lavaşı bırakın tek bir dilim ekmek yoktu,hem servis hem lezzet yetersiz,son alışverişimdi.
...r
11 Ay Önce
Bir daha asla sipariş vermeyeceğim 1 saat sonra geldi siparişim bir çok yerden sipariş veriyorum bu kadar geç getiren bi size denk geldim yakın olmasına rağmen de soğuk geldi hiç beğenmedim 👎


