- Dondurma
- Pastane & Fırın
- Tatlı
- Express Teslimat
Bolulu Hasan Usta
Bolulu Hasan Usta Değerlendirmeler
...i
1 Ay Önce
Güzeldi
- Kazandibi335 TL
- Parla (Ananas Bademli Pasta 1 Kişilik)355 TL
- Zirve (Orman Meyveli Pasta 1 Kişilik)355 TL
...r
5 Ay Önce
Çok hızlı ve çoook lezzetli 🙏🏻❤️
- Not availableIspanaklı Kol Böreği
- Zirve (Orman Meyveli Pasta 1 Kişilik)355 TL
...n
7 Ay Önce
Tad Hersey leziz
- Profiterol (Aile Boyu Paket)850 TL
...k
9 Ay Önce
Çok çok iyi
- Profiterol360 TL
...k
9 Ay Önce
Çok iyi
- Profiterol360 TL
...k
11 Ay Önce
cok iyi
- Profiterol360 TL
...n
1 Ay Önce
Fiyat pahalı ve lezzetli
- Aşure (Aile Boyu Paket)795 TL
...r
2 Ay Önce
Lezzet her zaman güzel ama dondurma sipariş verirken küllahta istemiştim konulmamış .
...I
5 Ay Önce
Kapıyı çalmadan, aramadan ürünü dış kapıya asıp giden bir kurye...
- Dosido (Atıştırmalık Dondurma)490 TL
...u
11 Ay Önce
Su böreği çok çok kötüydü yiyemeyip attım
...k
8 Ay Önce
Çok lezzetli taze ve özenli
- Profiterol (Aile Boyu Paket)850 TL
...n
9 Ay Önce
Nota eklediğimiz yazıyı daha düzenli ve özenli yazsaydın daha iyi olabilirdi baştan savma yazılmış onun haricinde kuryenin ilgisi bilgilendirmesi içinde teşekkür ederim
...n
1 Hafta Önce
küllah dememe rağmen gelmedi
...i
3 Hafta Önce
eksik urun yollandi
...l
3 Ay Önce
Kıymalı börek güzel fakat su böreği bildiğiniz buz gibi ve bas bayat şekilde geldi inanamadım
- Not availableKıymalı Kol Böreği
- Karadut Suyu (1 L.)545 TL
...n
5 Ay Önce
Tarihinin son günü ve bugün yiyemiyoruz değişim istiyoruz
...m
7 Ay Önce
Yediğim en kötü aşure olabilir. Çok katı kalıp gibi. Ve içine o kadar çok meyve koyulmuş ki yerken bayıyor aşırı bayıyor
...k
7 Ay Önce
ürünlerin tarihi geçmemiş fakat taş gibi olup sararmıslar kötüydü 3kez verdiğimiz karışık siparişlerde biri taze olmuyor hatt baya ekşimiş profiterol geldi geçmiş tarihte
...a
7 Ay Önce
Bugün iş yerime tatlı siparişi verdim.Getirdiniz sağolun ama insan içine bir çatal,kaşık koyar biz bu tatlıyı nasıl yiyeceğiz?iki kere hizmet bedeli altında para alıyorsunuz ama karşılığı yok.
...r
7 Ay Önce
Börek donuk geldi peyniri bozuk gibi çok ama çok kötüydü
...r
8 Ay Önce
Ekmek kadayıfının yanına koydukları kaymak çok çok az bunun için zaten ekstra ücret alınıyor kaymağı bu kadar az koyulması ayıp

