rider-banner-icon
  • Döner
  • Express Teslimat

Efsane Zurna

TESLİMAT
3.3 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Çınar caddesi no 2 Orhantepe
...r28.05.2026bence baya iyiydi yorumlardan dolayı tereddüt etmiştim ama çok güzeldi
...a27.05.2026çok güzel olmuş ellerinize sağlık
...r01.05.2026Dolu doluydu bazı yorumlarda içi boş falan diye yorumlar gördüm gerçekten şaşırtıcı. Bana özel mi dolu geldi 🤔 tek eleştirim dönerlerin ince kesilmemesi olabilir. Elinize sağlık
...n27.04.2026Çok lezzetliydi elinize sağlık
...l01.04.2026elinize sağlık
...i01.04.2026felaket iyiydi
...ü24.10.2025İçinde tavuk yok ama denenmesi gereken harika bir lezzet
...t09.09.2025lezzet olarak üstünüzü görmedim ama ah bide sipariş notlarında yazılanları uygulasanız
...n15.08.2025Çok temiz ve lezzetli
...k06.08.2025gerçekten efsane, ürün sıcak malzemeler kaliteli
...Ç13.06.2026gayet basarili
...n03.06.2026güzeldi ama tavuğu azdı ve acısı çoktu
...k22.03.2026Ayran sütaş ayran değildi.
...i16.03.2026Tadını beğendim aşırı soslu değil tadında, biraz uzun sürdü sadece gelmesi
...m31.01.2026Lezzetliydi fiyat performans
...n11.05.2026Soda gelmedi
...a08.02.2026Kesinlikle kötü değil ama iyi de değil puanını hak eden bir işletme lavaş güzeldi ama döner kupkuruydu onun dışında güzel
...r18.06.2026Bazuka gibi doyurucu...
...ç25.07.2025açık ayran yerine kapalı ayran vermişler ;(
...ş15.08.2025güzeldi ama tavuk azdı.
...n09.04.2026mega diye aldığım dürüm oldukça çelimsizdi :) ya sipariş karıştı ya da mega böyleyse normal nasıl bilemiyorum neyse ellerinize sağlık fiyatı hak etmedi
...z30.03.2026dürüm fazla küçük geldi sanki, ilk gördüğümde şaşırdım 2 tane söylemiştim 1 tane geldi sandım yada gerçekten hata yapıp 1 tane gönderdiniz bilemicem. Bence dürüm küçüktü.
...ı05.06.2026açıklamayı niye okumuyorsunuz. çöpe attık. bravo size
...u30.05.2026200gr diye sipariş ettiğim dürüm normal dürüm olarak geldi.
...n28.05.2026Daha önceden de alıyordum bu sefer 200gr aldım 150gr ile aynı ve kucuk ayran 100tl olmamalı
...n24.05.2026Miğdem bozuldu asla tavsiye etmiyorum
...r23.05.2026Bazuka dürüm yazıyor 150 gr. Dürümün kendisi 150 gr ya var ya yok. 150gr yazınca içindeki et 150 gr algılıyor insan. Doyuruculuk kötü. Tadı da iyi değil tavsiye etmem
...n23.05.2026Çok kötüydü, tavsiye etmiyorum
...n07.05.2026buzzzzz
...n07.05.2026kötü
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:0023:59
Friday00:0000:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: Bilgi Yok